The ability to chose the sex of your character for multi-player and single-player. Sexy Marine chicks ftw! Agree! Ik kan trouwens echt helemaal niet wachten op deze game en zal het spel meteen kopen wanneer die uit is!
CoD5 suckte komop dit zie je toch zo als je eerst de 5 een half uurtje speelt en dan de 4 hopelijk word de 6 inderdaad een vernieuwing (maar niet te anders)
nouja niet iedereen heeft dezelfde smaak, cod5 vind ik echt wel goed, maar cod4 is gwoon duidelijk beter, en op dit moment spelen ook echt wel meer mensen cod5, zegt toch wel iets(je hebt natuurlijk ook treyarch-haters, kweet)
Ben erg benieuwd naar deze game. Ben pas echt online gaan gamen met COD WW, dus kan nog niet zoveel zeggen over COD 4 online. Zeer waarschijnlijk zal ik deze ook gaan kopen omdat het online gedeelte van COD me erg aanspreekt. (eigenlijk super verslavend is ). Kom dus maar op.
Er spelen meer mensen cod 5 waw gewoon omdat deze nieuwer is dan cod 4. maar meer mensen gaan cod 6 kopen ipv nog zo'n cod als waw denk ik ze. Ik toch alleszins