1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    De nieuwe wapens vallen me wat tegen. Ik hoop ook dat er nog een hoopje bij komt. Ook op de voertuigen zit ik niet te wachten.

    Dit is de nieuwe assault Rifle L85A2 trouwens:

    [​IMG]

    De Canadese M4 variant zal niet veel verschillen met de standaart M4 schat ik. Maar misschien maken ze er een singleburst wapen van, zoals de M14.

    Dat ze er ook nog oude maps bij doen hoeft van mij ook al helemaal niet. Daar heb ik Cod 4 toch voor?
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2009
  2. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    ja, die oude maps zijn ook erg lame.
    alles uit dat lijstje is eigenlijk lame......hoop dat het 1 of andere nepgast geweest is die die lijst heeft gemaakt (Zo ziet het er wel uit vin ik)
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Reken daar maar niet op. Schijnt een Tester te zijn geweest, is inmiddels ontslagen.
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een matig lijstje.. ik zie bijna geen nieuwe dingen, alleen maar een gestripte versie van COD4.. G3 eruit!?! aaahhhhh.. zijn ze gek geworden?
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond CoD 4 juist ontzettend goed, dus ben ontzettend blij dat ze niet zoveel veranderen. Die wapens die ze er uit gooien gebruikte ik toch nooit, so i don't care. Mis alleen de MP5.

    Voertuigen is inderdaad wel jammer, maar die zullen toch niet gebruikt kunnen worden in S&D. :)
     
  6. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Reken maar dat de MP5 erin zit hoor. Meest gebruikte smg ter wereld.
     
  7. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van MP7 ;)
     
  8. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dachten jullie van geen voertuigen in de mp. Please.
     
  9. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang er dan ook maar andere voertuigen inzitten dan alleen tanks zoals in World At War. Buggies, helicopters etc. Een beetje Battlefield 2 dus. Een playlist zonder voertuigen zou dan natuurlijk ideaal zijn.
     
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    AK47u, uzi en de scorpion mogen van mijn part wel weg ja, P90 er ZEKER in laten zitten, net als de MP5. Ze moeten de minst gebruikte wapens eruit halen en er betere inzetten.

    Vind het ook balen dat er voertuigen bijzitten. Ik vond dit echt veel beter in MW1. Lekker rondrennen en geen zorgen maken dat er opeens een tank voor je neus staat.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit is echt kut. De reden dat ik geen WaW speel is dat er voertuigen inzitten. En daardoor zijn er veel te grote mappen wat het Sniper paradise maakt.

    Ik weet al zeker dat ik die mappen dus niet ga spelen.
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Same here :mad: Voertuigen zijn echt faal, daarom vond ik deel 3 ook niks aan online. Ze moeten gewoon deel 4 volgen, dat zijn tenminste leuke mappen.
     
  13. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet al te veel waarde hechten aan het uitgelekte bericht. Het is natuurlijk wel leuke info(vooral voor de geruchten molen) maar de release date is nog zoveel maanden verwijderd. Er kan nog van alles worden geschrapt of bijkomen. Vandaar dat ik liever afwacht op officiéle nieuws berichten van Infinity Ward/Activision.
     
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    nah, ik geloof weinig van die geruchten, Ik bedoel, Killcam save feature, het is meer wishfull thinking. En dan "M16 will return, using stopping power will only be OHK at head, neck, and torso (abdomen, limbs, and hands/feet will not)". Kom nou.

    Gewoon een grapjas
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Die Killcam save feature, lijkt me toch wazig, Wie gaat nou aan zijn vrienden showen hoe hij totaal "ge-owned" wordt?8)
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Toch kan hij kijken hoe hij gedood is.. en hoe hij dit had kunnen voorkomen. Misschien handig voor mensen die in een clan spelen.
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Voertuigen is voor mij prima, mits ze gewoon eens echt grote maps erin stoppen. Daarbij denk ik aan Ponyri van COD: United Offensive (een van de beste mp maps imo) of Battlefield.
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    ja idd als je nou gewoon je eigen kills kan zien :9
     
  19. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ECHT niet wachten op deze game:D!! Had COD4 ook op de release en speel um nu ook nog wel eens. Heb al over de 410 uur :cool:

    Hopelijk komt dat ook wel goed in deel 2!
     
  20. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik hoop van deze CoD is dat je keuze hebt uit maps, of dat je in ieder geval een voorkeur voor maps kan instellen en enkele ook kan blokkeren
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina