1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Liever niet, je hebt bij COD4 juist veel variaties van mappen, wanneer je dat open gaat maken, dan worden er nog maar 3 a 4 maps gespeeld.
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    WTF!!?! Je speel geen WaW omdat er voertuigen inzitten ? Ik snap niet waarom iedereen zo moeilijk doet. Tanks kan je zooo makkelijk vermijden. een beetje slappe reden om een heel goed spel af te kraken. |:-

    En over die maps. Het kan wel zijn dat ze te groot zijn maar het zijn er maar 3. Downfall, Seelow en roundhouse als ik me niet vergis. Speel gewoon een team objective mode en je hebt er geen last van.

    Maja, das mijn mening.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is gewoon kwalitief een stuk mindere game en dat er tanks rond rijden is een van de grote reden omdat het niet goed is uitgewerkt met spawn points en slechte maps. Het is een degelijke game maar het verschil met COD 4 is te groot zeker voor een game die een jaar later uitkwam.
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Het heeft ook te maken met waarvan je houdt. Als die geruchten waar zijn dan denk ik dat de volgende CoD heel veel op CoD4 gaat lijken. Wat natuurlijk niet slecht is maar toch willen best veel mensen iets anders zien. Dan krijg je hetzelfde verhaal als met WaW. Mensen gaan het sneller saai vinden.

    Maarja, ik heb in ieder geval alle vertrouwen in IW. en nu ff CoD4 spelen :)
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2009
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Over die Killcam Save-feature: Het kan best wel eens waar zijn. Een handige zet tegen de glitchers, want op die manier kunnen ze dan zien dat er glitches in een bepaalde map zitten = snellere patches tegen de glitch. :)

    Verder wacht ik gewoon rustig de officiële berichten af. Ik maak mij nergens druk over ^^
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2009
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Komop mensen, niet zo naïef, dit lijstje is zo nep als je ze maar kan vinden.
     
  7. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Inderfuckingdaad!
    Er komt echt wel een optie voor guests in! :+

    Want als ze dat niet doen, koop ik die game nog steeds!
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Lijstje is nep :)

    Staat op Planet Call of Duty, wel geestig. Het had me ook smerig tegengevallen zeg, weinig wapens.

    Ik hoop alleen niet dat het een rehash van 4 word. Nou was COD5 ook de zoveelste WO2 game, maar die was toch enigzins weer leuk en nieuw. COD4 moet gewoon nieuwe engine hebben, betere graphics, betere shit ... gewoon +++ beter!
     
  10. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    +++++++++++++++++++++ Beter_O_
     
  11. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond CoD3 leuker dan CoD5, en snap niet dat jullie zoveel verandering willen zien, het kan alleen maar gaan tegenvallen. Ook vind ik GoW1 veel beter dan GoW2, maar de ontwikkelaars moesten weer zo nodig dingen toevoegen. Als het aan mij ligt hoeven ze alleen maar de graphics te verbeteren (voor zover dat kan). :)
     
  12. Eej wat is de beste class die je kunt instellen als je de wapens : STG wilt gebruiken of de FG42. En kunnen jullie ook vertellen welke attachments het beste zijn...... ??
     
  13. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    hmm is voor iedereen verschillend, probeer wat dingen uit en wat jij het fijnst vindt ga daar mee aan de slag.


    voor de rest wie weet of het lijstje echt is... we will find out sooner or later :+
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2009
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Er is geen "beste" klasse. Kies gewoon dingen die bij je stijl horen. En maak een keuze hoe je het wapen wilt gebruiken; stealth/close quarter combat/long range enzovoorts en stel daar je class op in.
     
  15. run n attack

    run n attack Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    goed nieuws mensen ja ja hij is officeel bevestigt:

    Last year we had probably beaten most expert expectations by growing the Call of Duty franchise over the tremendous success that was the first iteration of Modern Warfare. For 2009, Modern Warfare is coming back, we expect it will be the most anticipated game of the year. Perhaps the number one game of the year despite the fact that it’s only going to launch in the holiday season…There is no doubt in my mind that it will again raise the bar for the shooter genre. The game is looking incredible and Infinity Ward, the studio that is developing it, is just doing an unbelievable job.”
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hmmm, ik = nieuwsgierig.

    Hoe gaan ze dat doen zonder dat MW2 een rehash word van MW1? :)
     
  17. run n attack

    run n attack Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    zolang de mesnen van cod 2 en 4 eraan werken kan het gewoon niet mis gaan.

    geef toe wie call of duty 2,3,4 en 5 heeft gespeeldt zal altijd zeggen dat 2 en 4 de beste zijn.
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeggen zoveel developers over hun games.. Het zegt dus nog helemaal niets. Ik ben bang dat iedereen enorm teleurgesteld zal worden.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Sorry man, ben het NIET met je eens.

    Ik vind COD5 net zo gaaf om te spelen als 4. 4 heeft weliswaar een MINIMAAL voordeeltje omdat het zich afspeelt in het heden. Al-met-al vind ik 5 net zo gaaf als 4.
     
  20. run n attack

    run n attack Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    feiten blijfen feiten.

    hoe je het weert of keert die gasten hebben 2 top games gebracht.

    beetje vertrouwen in die mannen:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina