1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mods/Admin.. in Actieve Gebruikers-lijst

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door balleknieper, 24 jan 2004.

  1. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat me net opviel was dat Gothic Rulez, Cole Trickle en Gerbo niet dikgedrukt staan en [Munch], Darkwing en Mike wel in de actieve gebruikers lijst. Niet dat het erg is ofzo maar hoe komt dit?
    [​IMG]
    Sorry voor de layout :p
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2004
  2. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zal vast wel een reden voor zijn. De dikgedrukte zijn volgens mij admins en die andere 3 zijn mods, mss dat dat het is...
     
  3. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    De schuingedrukte zijn admin's, de dikgedrukte zijn mod's. Gerben, Gothic en Cole Trickle hebben wel modrechten, maar staan op dit moment niet ingedeeld in een specifiek forum. Daarom worden hun namen niet dik weergegeven. :)
     
  4. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Juist, alleen als je bent ingedeeld bij een forum wordt je naam zwart.. of je moet admin zijn :)
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    zoals mike al zei, zullen de mainpage-crewleden niet vetgedrukt weergegeven worden in de who's online lijst. Moderators horen vetgedrukt te zijn, admins vet en cursief. De reden dat crewleden niet vetgedrukt zijn is omdat zij in principe geen aanspreekpunt voor het forum zijn (dat zijn de mods en admins), en doordat ze niet zo opvallen worden ze ook minder lastiggevallen met irritante vragen :)
    Cole en Gothic horen eigenlijk wel vetgedrukt, maar omdat ze (nog) niet bij een specifiek forum zijn ingedeeld als forum mod zie je ze niet als vetgedrukt. Ik zal eens kijken of ik daar iets aan kan doen :)
     
  6. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar ondertussen is Gerben het enige crewlid wat niet als moderator ingedeeld is. :+
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hmm je hebt gelijk... jij bij WSPO, Hordo bij ASEL, Shriko bij games.... :eek:

    WTF, jullie zouden je met de frontpage bezig moeten houden in plaats van een beetje op het forum te lanterfanten! :mad: Daar ben ik al voor aangenomen! :+
     
  8. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Ow ok.. Deel ze dan in grmbl!! :D
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Shriko, Mike en Hordo hebben juist zelf gekozen om nog een kleine taak op het forum te vervullen. Gerben neemt geen specifieke forumtaak op zich, en dat is ook geenszins nodig. Dat belet hem overigens niet van het ingrijpen waar nodig, mocht hij wat zien.
     
  10. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    De zogenaamde overall-mod dus.. Maar dan vind ik het nog een beetje raar dat ze niet vet gedrukt zijn terwijl ze toch een speciale functie hebben.. Dan zou je ze tenminste kunnen herkennen!
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee Gerben is geen overall-mod, hij heeft gewoon de rechten maar is hier niet om het forum in de gaten in te houden.
     
  12. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Klopt, ik ben namelijk Crew en behoor nieuws te posten. :eek: ... :) Is trouwens niet echt nodig dat mijn naam dik gedrukt wordt op het forum. Ik check gewoon alles een beetje en als ik wat zie, grijp ik in en dan ziet iedereen met wie die te maken heeft. Ik bedoel, je gaat je toch niet anders op het forum gedragen als je ziet dat er geen mods aanwezig zijn, of wel?
     
  13. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Ssst :+
    Nee maar ik doelde ook niet alleen op Gerbo, ook op Gothic Rulez en Cole Trickle want zij zijn wel overall-mods right?
     

Deel Deze Pagina