1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mods met weinig kennis

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door x-box player, 7 mei 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee dit gaat me tever, die jongen mot gewoon opsouten.

2. p1m

p1m Guest

Sjoow net als of er een loi-studie
    XBW MOD I KNOW EVERTHING is sjonge
    laat die lui toch...

3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet ff niet of het goed is inn deze thread maar ik vond het onzin om er een nieuwe thread over te beginnen, maar "Liggen alle mods te pitten ofzo?? "
    Jullie zijn wel super inconsequent. Een weeek geleden mocht je nog geen scheet laten offtopic en nu lijkt het erop of opeens alles kan en mag.
    Er worden vage nieuwe threads gemaakt met dingen die al tig keer behandeld zijn, deze blijven gewoon open.
    Er wordt in de thread over koopjes een of andere ruzie uitgevonden en ook hier zie ik geen optreden.

Valt dit onder het nieuwe beleid?? Maakt mij verder niet uit hoor maar het viel me opeens op en ik dacht ik meld het even :)

4. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je 't ze kwalijk nemen? ;)
    _O_we miss wouter_O_ ;)
    Het blijft voor de Mods natuurlijk ook moeilijk om bij te houden wat al wel en wat al niet is besproken, members zouden meer gebruik moeten maken van de zoekfunctie....ik ben het overigens wel met je eens hoor ;) Enne, zo te zien moet Fardo 't 's ochtends in z'n 1tje doen...dat is ook niet alles natuurlijk :{
    ja, het zou een tijd worden dat ze hier ingrepen |:-

Laatst bewerkt: 21 mei 2003
  5. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt Saaur voor deze uitgebreide analyse van mijn post :) hahaha

6. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop niet dat jullie denken dat mods en admins niks anders te doen hebben dan het forum in de gaten te houden.

Ik zal je een geheim verklappen, buiten de taak van het modereren hebben ze namelijk nog meer dingen te doen, mods/admins moeten namelijk ook werken of studeren.

7. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Oooooohhhh shit nee sorry dat wist ik echt niet.
    Ja duh maar je bent mod of je bent het niet toch en ik bedoel een week geleden ging het hier heel anders aan toe.

8. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dus als mod ben je verplicht ben je verplicht hier continue aanwezig te zijn?

Net zoals jij hebben mods/admins de ene week meer tijd als de andere week.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jeb ik ben het wel gedeeltelijk met Blaauw eens, maar we hebben ook besloten om een beetje losser te zijn en vriendelijker naar onze leden. Ik ben de strengste mod ... ligt aan mijn aardje ;) .. dus bij live networking en soms bij hardware en live gaming heb je een zware aan mij. De mods kunnen niet alle threads in de gaten houden .. en het is dan ook aan de leden om elkaar op feiten te wijzen .. als er ergens ruzie is of iets word besproken dat niet door de bneugel kan .. meld het dan hier en dan word er actie ondernomen.

10. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat die"Meld dit bericht" link naar een actieve mod toe, of naar de Mod voor dat forum? (als tie al werkt) want soms wordt er nog steeds niets aan gedaan (zie Koopjes topic :mad:)

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik weet niet eens hoe die funktie werkt, volgens mij kan je beter een mod pm'en of hier melden ... gaat sneller

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er zit nogaltijd een groot verschil tussen 'Losser' en 'Vriendelijker naar users toe zijn'. Dat moet je dus ook niet met elkaar verwarren.

13. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien kunnen we/jullie dan even een centrale thread maken waar je de link in kan zetten vanm iets waarvan je denkt dat een mod er iets aan moet doen, is dat een optie??

Want nu lopen er meerdere threads over dit onderwerp das niet zo overzichtelijk.

14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Zodra je daar op klikt vul je ff je klacht enz. in.. Dan krijgt elke mod & admin een mailtje met jou klacht... Werkt harstikke goed *)

15. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Haha hoe bedoel je tegenstrijdig: Volgens Dioga krijgt elke mod een mailtje en werkt het perfect, maar Fardo heeft geen idee hoe het werkt en zegt stuur maar een pm!! Zouden jullie niet je reacties een beetje op elkaar afstemmen op deze manier verliezen jullie geloofwaardigheid... :)

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Lacht gaat het even testen of hij een berichtje krijgt anders meld hij het aan Dioga :cool: ... Wouter heeft gelijk ... ik word wat vriendelijker maar niet losser :)

edit zo zie je maar weer ik heb weinig kennis :eek:

<test bericht gestuurd ... van een gelosten topic>

17. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    En werkt het??

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    volgens mij word het via e-mail gedistributeerd ... vandaar dat ik geen bericht krijg (ik kan mijn e-mail niet overal bendaren)

misschien gaat het sneller als er een pm word gestuurd (via deze knop)??

19. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ik neem aan dat je die vraag aan een andere mod stelt en niet aan mij?? Benieuwd hoe lang het duurt voor er iemand reageert.

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jeb ik heb ook in ons forumpje de vraag gesteld .. Ik heb inderdaad het gevoel dat dit niet optimaal werkt.. Misschien dat onze scripter en naar gaat kijken .. of dat we moeten op V3 ... :)... maar ach het zijn leer momenten ..

Wat de kennis van de Mods betreft .. niet overal hoort kennis te zitten .. zoals je hebt opgemerkt ben ik een botte mod ... maar met de kennis (netwerken, live & games) zit het wel goed.. ik ben alleen niet altijd goed in de omgang

Deel Deze Pagina