1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mods met weinig kennis

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door x-box player, 7 mei 2003.

1. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt toch best mee Fardo :confused:

Anyways, ik ben blij dat het dus niet aan mij ligt dat die link niet veel uithaalt...(ik dacht dat ik systematisch genegeerd werd :p) Maaruh...'t antwoord is wel altijd V3 eh? ;)

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja en dan jullie modjes zeuren om een grote PM INbox zeker :cool:

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    ff een klein stukje uit de meld dit bericht bij modje-mail

Lees vooral ff de vetgedrukte zin. Volgens mij krijgt iedereen dus mail.. iig, als ik de mail krijg en ik check wat er het probleem is dan is 't meestal al verholpen..

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Niet iedereen krijgt een e-mail ... alleen de mods die eigenaar zijn van het sub-forumpje en alle admins.. Als er geen mod is toegewezen dan krijgt alleen de admins de notificatie

5. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een idee om dat (indien mogelijk) te veranderen in alle actieve mods....(ik bedoel, je hoeft toch geen verstand van een onderwerp te hebben om een ruzie in een draadjes te stoppen)....

/me gooit 2ct in de pot ;)

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ooowh, dat verklaart 't. Daarom kreeg ik sinds ik GM-mod was geen mail meer, vond 't al zo raar dat ik zo weinig mail kreeg.

Ik vind het een goed idee, de mailtjes die worden verstuurd door de knop gaan zelden over het onderwerp van het desbetreffende forum, maar meer over topics die gesloten worden of ruzie's ofzo..
    Ik stel 't ff voor om te vragen of 't mogelijk is.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Great!

8. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik zal dan even besluiten met een Jerry Springer achtige wijze opmerking: " Als je ergens mee zit dan zijn er altijd mods om je te helpen, zo wordt er samen gezorgd dat er een bevredigende oplossing komt" :)

9. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Take care of yourself and each other :p

(als ik 't goed begreep mogen dit sort offtopic reacties ;))

10. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik heb de functie "meld dit bericht bij een mod" ook maar ff gebruikt kijken of het echt werkt...

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hmmmz, er kleeft idd een groot nadeel aan het bericht-meldingssysteem: dat ie zoals gezegd alleen naar de desbetreffende forum moderator worden gestuurd. En dat zijn er per forum meestal maar 1 of 2. En als die personen net een tijdje niet online zijn, dan krijg je idd al gauw de indruk dat het totaal geen nut heeft om die functie nog te gebruiken.

Daarom denk ik zelf ook dat het verstandig is als álle mods een mailtje krijgen wanneer er van die functie gebruik wordt gemaakt. Alleen ff kijken in hoeverre dat mogelijk is.

Toevallig kreeg ik van Saaur net een notificatie binnen, en daar heb ik direct op gereageerd, omdat ie terecht was. Goed werk, Saaur! :)

Ik wil iedereen aansporen om vooral wel die functie te blijven gebruiken als je iets ziet wat niet in de haak is. Maar aangezien het systeem nog niet helemaal perfect is, kan het soms een tijdje duren voordat er iets aan gedaan wordt.
    Kom je echt iets tegen wat zeer ernstig is, en waar direct een mod naar dient te kijken, kijk dan ff welke mod/admin op dat moment online is, en stuur diegene een pm. Ik denk dat dat voorlopig een goeie oplossing is.

12. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij werkt deze functie nmog niet echt naar behoren, staat nu al sinds gisteren iemand kopieen van dvd's aan te bieden en geen mod die er iets aan doet.... of hebben jullie lekker vrij allemaal met dat mooie weer?? Dan heb ik niks gezegd...

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Lacht nee deze funktie werkt nog steeds niet ... maar ik denk dat het uur U naderd, omdat de crew druk bezig is met de voorbereidingen voor V3 ... dus ik ben bang dat je hte nog even op de ouderwetse manier moet doen ... en de actieve mods ook een pm sturen

14. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ja en dat deed ik dus pas en dan krijg je te horen dat dat niet de bedoeling is en dat je niet wannabee-mod gedrag moet vertonen omdat dat niet gewaardeerd wordt...

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehm, helemaal niet. Het is een functie van vBulletin dus daar hebben wij vrijwel niks mee te maken. Gelukkig heeft Jorrit wel het eea toegevoegd maar het is niet aan ons die functie, die bij velen wel gewoon werkt, te gaan veranderen :) Althans, we gaan er geen tijd in steken want het werkt gewoon grotendeels.

16. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Maar mag je nou wel of niet een pm sturen naar een mod??

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tuurlijk. Althans, dat lijkt mij :) Het is nog altijd beter dan het schreeuwen in het topic zelve. Dus mocht één van de modjes lopen huilen dat je wannabe-mod aan het uithangen bent moet je dat maar melden bij DwD, Dioga of Martijn

18. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ok thanx Wouter..

Oh ja nu ik toch hier bezig ben (hahaha) wanneer wordt de betrouwbaarlijst weer ge-update.. je krijgt nu steeds van die mensen die zeggen "ja ik ben wel betrouwbaar maar ze hebben me er nog niet bijgezet" ...

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Even de verantwoordelijke persoon schoppen, moment

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Mwah, er staan nu nog maar 2 mods op X-bazar, is denk ik een beetje sprake van onderbezetting..... we zijn nog bezig om de forum moderators goed in te delen, ik wil nog minstens 1 mod extra op X-bazar. Dan zijn er iig meerdere mods die de bericht notificatie mailtjes krijgen, dus heb je meer kans dat er eerder op gereageerd wordt.

Deel Deze Pagina