1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mods met weinig kennis

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door x-box player, 7 mei 2003.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Onzin. Die functie werkt perfect, mits er genoeg mods op een subforum staan, en die mods hun mail regelmatig checken.

Ik spring altijd direct in als ik een notificatiemailtje krijg, als ie gegrond is tenminste. En ik ga er eigenlijk van uit dat alle mods dat ook doen.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als er dan toch gesleuteld zou worden aan vBulletin zou ik liever hebben dat de notificaties in een soort 'pool' komen zodat iedere moderator ze kan bekijken, ipv PMmetjes, maargoed.

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    is idd ook makkelijk, maar is zoiets te scripten?

Al blijf ik het mail-systeem ook wel makkelijk vinden (m'n outlook checkt elke 5 min. op nieuwe mail, dus ik ben er meestal wel snel bij als ik online ben :)), dus een combinatie van die 2 zou helemaal ideaal zijn.

4. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Dat lijkt me wel een fijn plan een extra mod, de meeste forums zijn wel ok maar Xbazar wordt snel een zooitje, lijkt me het lastigste forum voor een mod.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Xbazar is eigenlijk het makkelijkste forum om te modereren, is alleen niet heel erg leuk :)

6. IK NL

IK NL Guest

mod fight, allemaal op fardo ;)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hooppie!

*plof plof plof

*Oef!

8. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Whahaha ik wil trouwens even hulde voor Mr. Blond die op dit moment als een ware tornado door Xbazar raast.. ga zo door!!

9. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dank je, ik doe mijn best.

10. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ok die heb je wel verdient... _O_ maar ff serieus het was echt broodnodig want het was lichtelijk een zooitje dus goed gedaan...knul !!

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Fardo houd wijs z'n mond :{ en gaat 2 weken afkoelen ...

Deel Deze Pagina