[Mods.]

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door masterape, 23 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Note: Over het algemeen benaderen wij mensen waarvan we denken dat die goed zouden kunnen functioneren als moderator. Daar hoef je in principe niet voor te solliciteren.

2. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Hebben jullie in het MOD hok dan een bepaalde lijst ofzo voor de genen die het meest kans maken??? Of gaan jullie pas echt rondkijken als er 1 nodig is.....?

PS. Mensen nog belang bij een EXCEL bestand van alle mensen die geband zijn en nog meer extra's?? :+

3. masterape

masterape Guest

Ok ik weet genoeg, maar laat deze thread maar open hoor want er zijn andere fanatieke wannabee-mods die het willen worden maar denk ik toch niet goedgekeurd worden.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mag ik btw vragen wat jouw drijfveer is om moderator te worden hier?

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Als we een leuke member zien dan benaderen wij hem :).

Ik btw niet alleen via forum maar bijvoorbeeld ook gewoon via MSN om eerst een leuk gesprek aan te gaan.

6. mischa

mischa Guest

ga je gang en benader mij maar :d
    doe mij trouwens maar een proefabbonement waarbji je de eerste 2 maanden gratis mag :)
    net als met groene stroom dat is zo een onzin want net alsof als je groene stroom heb dat ze een extra buis aan komen leggen waar die groene stroom doorheen gaat, je krijgt gewoon grijze stroom.
    conclusie: met groene stroom word je gewoon belazert

srry dat ik zover afdwaalde, dit moest er ffies uit

edit/ mijn drijfveer. (alweer zo een moeilijk woord)
    *pakt woordenboek aha :beweegranden:confused: nou niet te letterlijk opvatten dan maar.

gewoon om te zorgen dat het forum netjes en overzichtelijk blijft.
    om iets meer bij te dragen aan de community.
    en ook wat denk ik elke mod wel cool vind, wat je allemaal kan doen 8)
    het lijkt me ook een uitdaging enz...

Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2003
  7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Toch wel interessant om te lezen hoe dit allemaal in zijn werking gaat. Is een mod eigenlijk verplicht een bepaalde tijd aanwezig te zijn voor zo ver dat mogelijk is natuurlijk.

8. Viking

Viking de noorman

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal fout. Een vetorecht of een veto uitspreken houd in dat als je zo`n stem hebt dat je stem een bepaalde meer waarde heeft. Een simpel voorbeeld is de golfoorlog (2e) tenminste als jullie die gevolgt hebben.

Laatst bewerkt: 23 apr 2003
  9. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Wordt nog druk hier :)

10. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het goed begrijp wordt je niet beoordeeld voor hoeveel je gepost hebt ?? En je wordt vanzelf aangemerkt als je een bepaalde flair hebt? Ik vind trouwens ook dat D.W. flair en volwassenheid toont, of heeft dat nou te maken met dat plaatje onder zijn naam haha:p . En ik heb bijvoorbeeld nog geen xbox kun je dan wel aangenomen worden?? Nouja zat vragen te beantwoorden veel pliezer ermee!! Volgens mij denken de mensen dat dit een solisitatie thread is haha oei oei....

Wannabee mod? Have no fair if you got some flair!! }:]

11. mischa

mischa Guest

*Mischa pakt zijn Ster Woordenboek erbij
    bijvoorbeeld van een staatshoofd om de invoering van een wet te verhinderen :)

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    W00t * Voelt zich vereerd :cool:

Pm me maar voor m'n adres, zodat je bloemen en dankbetuigingen kan sturen :p

Haha, leuk dat iedereen nu staat te springen om mod te worden, net nu Wouter zegt: "Over het algemeen benaderen wij mensen waarvan we denken dat die goed zouden kunnen functioneren als moderator. Daar hoef je in principe niet voor te solliciteren.

Oftewel: Don't call us, we call you :cool:

Of nog simpeler gezegd: Kinderen die vragen, worden overgeslagen :+

13. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    oow klinkt volwassen:+

14. mischa

mischa Guest

DD ruled idd
    [opschepmodus]maar ik rule meer /sevillaugh[/opschepmodus]

15. Viking

Viking de noorman

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is ook een goed voorbeeld. Maar toch ook niet. In een democratie zou dit nooit kunnen gebeuren. Er moet namelijk altijd aan iemand anders verantwoording worden afgelegd. Wel is dit mogelijk als een bepaalde (bestaande uit verschillende naties of groepen) groep een beslissing moet nemen waarvan enkele op bassis van belangrijkheid, macht, rijkdom...of wat dan ook een vetostem heeft. Mijn voorbeeld van de golfoorlog is dus een beter voorbeeld.

16. mischa

mischa Guest

kom we maken een nieuwe tread aan in asel

17. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja waarom dacht je nou dat ik dat zei. Ik probeer ook te solliciteren haha :) . Nee maar ik heb net een pmetje verstuurd en ik hoop je adres snel terug te ontvangen. Maar voor wat voor bloemen hou je dan?? Kom ze persoonlijk afleveren kunnen we samen nog een pilsje drinken hahaha LOL:D

18. mischa

mischa Guest

19. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Door al dat zielige wannabee mod :cool: gevraag word mijn vraag gewoon over het hoofd gezien. Answer please. En dan wel door een echte mod.

20. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dan wel geen mod, maar ik weet wel dat een aantal mods na een paar weken al gevraagd werden. Er zit dus geen bepaalde tijd aan vast denk ik.. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina