1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Mods.]

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door masterape, 23 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viking

Viking de noorman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geen mod...maaruh...als je goed gelezen had dan had je het antwoord gevonden ik zal de link wel ff plaatsen.hier lezen 8) .

Laatst bewerkt: 23 apr 2003
  2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat ik dus bedoel met mijn vraag, is als wanneer iemand een mod is of hij dan een bepaalde hoeveel tijd ( per dag of week) moet "werken" op dit forum. Zelf wat beter lezen. ;)

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Niet perse. Het is en blijft vrijwillig en we zitten ook niet heel erg modjes te pushen om dingen te doen. Sterker nog; Als je eenmaal mod bent dan zal je dat waarschijnlijk blijven totdat jij er mee wil stoppen of wij met jou willen breken omdat je gewoon je werk niet goed doet.

*denkt aan Mark :cool:

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zouden jullie niet liever gaan gamen ipv iedere keer maar weer van die "domme" vragen te moeten beantwoorden.

(GothicRulez bedenkt nu ineens dat hij zelf ook kan gaan gamen ipv domme vragen te stellen. :+ )

5. Viking

Viking de noorman

Leuk Bevonden:
    0

Oohhh pff wist ik veel wat jij bedoelde...maar goed het antwoord heb je gekregen en daar gaat het om:cool: .

6. mischa

mischa Guest

wouter wil me geen mod maken :'-(
    en ik zie mirik hier eigenlijk ook niet meer zo vaak, of ligt dit aan mij??

7. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nogmaals, je zelf opdringen heeft geen zin. Als iemand van de crew jou in staat acht om als moderator op het forum te dienen, dan hoor je dat wel; maar ga nu geen smeekbedes richten tot wie dan ook. Moderators worden zelf gekozen, je hoeft jezelf niet aan te bieden. Dit is niet aan 1 bepaald persoon gericht, maar gewoon algemeen.

8. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap zowiezo niet waarom er weer een MOD bij moet, Koesj is dan wel weg, maar lopen er hier dingen fout dan, elke keer als je online bent dan zie je wel minstens 3 dik-gedrukte namem van mods die alles heel goed in de gaten houden.

Ik denk dat de wannabee-mods eerder gewoon willen patsen met die groene titel onder hun naam dan dat ze ook echt mensen moeten verbeteren op hun fouten.

Maar is gun Eckie wel de moderator titel aan, hij is echt de harde kern en heeft altijd wel een goed antwoord
    [jammer dat het dan alleen iets te streng word]

zo, de Maserati heeft gesproken

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    *denkt aan Fardo ... 8)

hmm... maar ff zonder gekheid... jeb het is vrijwillig. Ik ben hier bijna fulltime... ik heb geen sociaal leven

10. mischa

mischa Guest

ik heb ook geen sociaal leven, nooit gehad ook.
    xbw is mijn alles ik be nal een hele week ziek thuis zodat ik hier de hele dag kan zijn....

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    en je moet sociaal skilled zijn :cool:

12. masterape

masterape Guest

Solicitatie brief:

Ik wil graag mod worden op xboxworld.nl of een andere functie. Want ik wil graag iets voor dit forum doen omdat dit zover ik weet het beste nederlandstalige forum en site is. En dat een hele eer is. En zo kan ik ook een centje bijdragen aan de site.

13. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Daarbij is reeds duidelijk gezegd dat wouter zelf mensen, die hij in staat acht mod te worden, zelf zal benaderen. Maak je kans, dan zal hij jou contacteren en niet omgekeerd.

14. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooi gesproken
    [off-topic] weet iemand wanneer de nieuwe lay-out van de site komt?[/off-topic]

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Niet alleen ik hoor :cool: Vooral de laatste aanstellingen kwamen vooral van adviezen en suggesties's van de andere modjes en redactie leden.

16. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    *schrapt wouters vetorecht

Nee inderdaad, er wordt zorgvuldig uitgekeken naar bekwame personen. Ben jij bekwaam, dan zal iemand jou zelf wel aanspreken.

17. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    .
    Jah ik zie dat jullie hier weer aan het posten zijn dus ik denk ik wil mijn vragen eigelijk nog wel even beantwoord hebben. Ik heb hierboven wat vragen gesteld en er is alleen maar gereageerd op: ''Ik vind trouwens ook dat D.W. flair en volwassenheid toont, of heeft dat nou te maken met dat plaatje onder zijn naam haha''. Maar mischien is het handig als jullie mijn vragen nog even beantwoorden. Zou fijn zijn :) .

18. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mods werden/worden beoordeeld op hun omgang met mensen op het forum, laten we zeggen "klantgericht denken".

Mod word je niet door het afzeiken van mensen maar door relativeringsvermogen en het in goede banen leiden van discussies.

Dit zijn volgens mij de eisen waar een mod aan moet voldoen, je moet mensen ook de ruimte kunnen geven om te discussieren en niet bij het minste of geringste als een politieagent willen ingrijpen.

19. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, je wordt niet beoordeeld op je aantal posts, maar op de inhoud van jouw posts. Kan je een discusie in goede banen leiden, ben je vriendelijk etc., dus aantal heeft er weinig tot niets mee te maken. Uiteraard moet je wel eens gepost hebben om te zien of je het wel kan.

20. masterape

masterape Guest

Wouter;) :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina