Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Izmir

Izmir Guest

mods.... mods zijn een soort hoeders van het forum... teminste dat moeten ze zijn, voor mij zijn het meer hypocryte achterbaks thread sluiters, als je op X-bazar je aan een klein stompzinnig regeltje niet houd is meteen je hele thread gesloten, neem nou die regel over thread titels, iedereen weet toch dat PGR2 Project Gotham Racing 2 is, maar afin, als je dan zo'n regel insteld, denk dan ook ff na en zorg er voor dat je je titel te minste kan wijzigen, of hebben jullie daar nog niet over na ged8?? d8 ik al niet, aangezien het grootste deel van de mods hier van die vieze klote alto's zijn alleen maar janken om hun eigen zogenaamde wereld problemen, van die mensen met een midlive crisis op hun 13de... jullie denken misschien dat dit een directe aanval op de mods is... wat ik hier mee wil zeggen is het volgende: ga niet zo dicht op de regels zitten, maar wees wat soepeler (hiermee doel ik vooral op het xbazar forum) en neem geen klote alto's als mod, munch was een goed begin en verder gooi die klote Graveheart en GothicRulz er uit, die kunnen toch niets goed doen....!! ZMERIG GRAVEHEART!! KLOTZOK! :p

2. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    right.... dit zegt dus iemand die hier 2 weken is. Ik ben hier al veel langer en ik weet ook waarom alles hier zo is. Het was in x-bazar een zooitje en dat is nu mooi opgeruimd en het is overzichtelijk.

Verder valt iemand een mod aan terwijl hij zelf niet eens goed weet hoe hij een thread moet openen.

3. Izmir

Izmir Guest

toen ik op dit forum kwam zag ik echt alleen maar gesloten threads.... en wat probeer je nou intressant te praten, het gaat je niet echt goed af vind je ook niet, dat dit thread bestaat geeft aan dat ik dus wel degelijk threads kan maken... je moet eerst is leren lezen denk ik...

4. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Doe eens een beetje normaal ofzo :{ als je problemen hebt met de Mods los je het intern (via PM) maar op. Dit heeft helemaal geen zin :mad:

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste, zet zo'n thread in XboxWorld suggesties opmerkingen en problemen. Ik vind het trouwens een beetje respectloos hoe je dit vertelt, die mensen doen het ook in hun vrije tijd.... Ik snap best dat jij het respectloos vind dat zei jouw thread sluiten. Kan ik me best bij voorstellen, maar dit zou je ook op een nette manier kunnen aankaarten natuurlijk, misschien kan je dan nog wat bereiken. En ja, ze moeten ergens een streep trekken natuurlijk. En die streep moet je dan ook trekken en volhouden. Anders heeft het ook niet veel zin. En als de regel hier is opgesteld met: Geen afkortingen in threadtitels dan moet dat ook niet gebeuren en valt het best te begrijpen vind ik. Want dit is een forum met 10.000+ members, en als je dan niet ergens een streep trekt, dan wordt het een zooi'tje....

6. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nou een beetje goed constructief een klacht neerzet kan ik misschien begrip voor je hebben.
    Dit slaat echter nergens op.

Wat bedoel je trouwens met alto's, heb je ook problemen met mensen die suzuki rijden of zo?

7. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    gelukkig zijn er ook nog members die wel tevreden zijn en hier al vanaf het begin rondsurfen, als het je niet bevalt zoek je toch een ander xbox forum _0/

8. Izmir

Izmir Guest

hmm wat ik dan weer niet snap aan jullie (toch wel kortzichtige die hard xbw'ers) is dat jullie het allemaal stom vinden, maar jullie blijven het lezen... naja, ik doe het dus zo je mag me wel komen opzoeken in IZMIR

9. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    nee hij staat niet in het goede forum :cool:

en deze snap ik niet helemaal :confused:

en als je het hier niet leuk vind rot je toch lekker op _0/

10. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Verkeerd forum, verkeerde instelling, respecloos gedrag. Deze gaat op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina