Moederdag

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shcaap, 2 mei 2006.

1. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Ja gasten, dit is belangerijk.
    Voor zover ik weet, alles wat je doet die dag blijft je achter volgen voor de rest van het jaar. Geef je een cadeau dat niet bevalt, dan mag jij voortaan de afwas machine uit ruimen, de honden uitlaten, vuilnisbak legen, container bij de weg en meer van dat soort fratsen.
    Maar geef je een cadeau dat bevalt, dan mage je zus/broer/vader bovenstaande doen :)
    Zie het als een wedstrijd, de verliezer krijgt de kut klusjes :+

Uiteraard weten we allemaal een beetje van onze mama's dus laten we de koppen bij elkaar steken en een zo mooi en uiteraard goedkoop mogelijk cadeau verzinnen!

Boven aan het lijstje staat het wel bekende ontbijtje.
    De reden waarom dit populair is, is omdat het bijna niks kost, je kan het maken met dingen in het huis :) Bijna iedereen heeft wel een pak jus d'orange ergens staan. Koffie? Senseo natuurlijk!
    Brood heeft iedereen natuurlijk. Jam of kaas heeft altijd de voorkeur over hagalslag. puur om het feit dat het "gezonder" is.

Laatst bewerkt: 2 mei 2006
  2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Waarneer is deze dag?O-)

3. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Een roos lijkt mij voldoende...

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0

14-05-2006. Staat zelfs onderaan in de forum index.

Ik zorg wel dat ik bij m'n pa zit:cool:

5. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Oeh, Shit ik heb net al mijn geld opgemaakt... hehehe

6. kaluh gabber

kaluh gabber Guest

lol

als je niks koopt kun je ook geen verkeerd kadootje geven :p lol*)

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt een schurfthekel aan die klote bagger dag. :)

M'n moeder is net jarig geweest eind maart, ik helemaal blij dat ik een goed kado heb gevonden, flikken ze het om Moederdag daar een maand later achteraan te prikken. Hoe de fuck moet ik nu nóg een kado voor d'r vinden?!!? :confused:

Als ik ergens een hekel aan heb, is het wel een kado uit moeten zoeken. Voor wie dan ook. Geef aan wat je wil hebben en ik koop het voor je, maar laat me niet iets uitzoeken! Ik koop toch het verkeerde, wat volgende week weer keurig tussen het rek staat, terwijl mam's met het retourbonnetje er vandoor gaat.

Nouja, maak wel een mooi berichtje voor in die nivea krant, wie weet kan dr dag daardoor niet meer stuk.. :+

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Daarom Dit topic, misschien kunnen we samen iets vinden dat gewoon 100% niet verkeerd kan gaan.

Nooit dingen kopen waar moeders zelf bijna niet uit kunnen komen, kortom kleren en sieraden nooit kopen.
    Dat is altijd de verkeerde maat of kleur of vorm.
    Met kleren is het zo, koop je te groot dan denkt ze hij vind me dik, koop je klein dan denktze ik ben te dik...
    Dus dat al helemaal niet :)

Praktische dingen als brood roosters en blenders zijn ook bagger want ik heb ze vroeger wel eens gekocht dus die staan hier voor jan joker stof te verzamelen.

Voor zover ik weet is iets met hartjes of roosjes altijd wel goed :)

verder nog ideeën ?

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik vergeet altijd cadeatjes te kopen:p
    Ook op verjaardagen

Deel Deze Pagina