Halo in Legendary mode...... zal ik je is vertellen: Ik kwam nog niet eens voorbij level1 Verder was SpinterCell ook wel behoorlijk pittig in hard mode, maar je krijgt er ook wat voor terug
ik vin perfect dark het moeilijkst heb hem nooit helemaal uitgespeeld zeker die laaste nie is ech lastig ik wil ech zero man live wordt hij nog beter ik ga met die game alle records verbeteren het is en blijft me lievelings game
Eens kijken: Halo op Legendary is idd moeilijk maar niet het moeilijkste. JSRF uitspelen is idd ook moeilijk (alle Trials op Jet-status halen). Wat hebben we nog meer: Ik vind PGR echt heel moeilijk, om alles op goud te halen... pff. Warcraft III vind ik ook moeilijk. Ben op het laatste level met hard. Ik zit er een half jaar op vast. Maar ja, zal wel aan mij liggen. Maar het moeilijkste... Pacman. De originele versie dan. Het is maar 1 iemand gelukt op de hele wereld (een Engelsman weet zijn naam niet uit het hoofd) Hij heeft er 20 jaar over gedaan. De originele versie bevat geen savefunctie (!) en 999 levels (!!).
Onimusha 2 op de ps2. Die 3 dubbelle eindbaas werd ik toch wel effe zout van. Maar ik haalde het wel dus echt moeilijk was het nou ook weer niet. Maar ik zat wel effe nagels te bijten van de spanning. Begin je overnieuw zie je dat je pas 59 % van de game hebt uitgespeeld. Wel een kickende game dit met sublieme graphics.
Aggressive inline, dat spel is echt niet dope gezond meer. Gister 3 uur aan 1 challenge zitten skaten . Nee geintje eigenlijk niet, dat was bluf, maar het is zeker geen makkelijk spel
splinter cell is opziech niet moeilijk waar het gaat gewoon langzaam hallo legedarie is de doen maar heb niet alle levels op legendarie maar wel op hard of wat dan ook onder legendarie zit
Maximo op Ps2 is redelijk moeilijk. Net als Panzer Dragoon Orta ook wel. Een gevecht in Shining Force III kan soms ook wel tegensteken wanneer je ook maar 1 ding verkeerd doet. PGR was niet moeilijk. Enkel de Kudos Challenges dan zijn een goede uitdaging, waar ik nu nog van geniet als ik eraan weerdenk. Verder is DTM Race Driver misschien wel het moeilijkste racegame (believe me, i've played them all).
Ik maak er binnenkort wel een mooie top 5 van. Ik heb trouwens ook lang liggen gogelen op SWAT 2 maar dat is ook alweer lang geleden. Ik speel mario kart nu zo uit maar ik heb er toch lang moeite mee gehad. Op zich was het allemaal simpel te doen maar de laatste baan van de special cup (150cc) niet bepaald mijn baantje. Wie daar onder de 1.50 rijdt is top!!
Blinx en Rallisport challenge waren wel pittig. Splinter Cell wel een beetje maar daar heb ik af en toe toch wel stieken wat gespiekt in een walktrough.
Ja, Blinx! Net op het moment dat je bij de goal bent en je wilt de laatste 2 vijanden doden, is de tijd om. En Blinx zelf is irritant traag. Toen ik het level net niet had uitgespeeld, smeet ik mijn controller op de grond, echt waar, zo kwaad was ik. Hitman 2 vond ik ook hardstikke moeilijk, ik moest de hele tijd nadenken van 'wat moet ik nu doen?'.
Zeker is PGR erg moeilijk, maar waar ben jij manual gaan schakelen? Sommige levels in Halo op Legendary zijn ook bijna niet te halen (Truth and Reconcilliation, The Captain (level 9) )
helemaal mee eens. ik dacht eerst maar 8 levels, maar dat werden al snel wel 8 levels. Duurt lekker lang i.t.t. Tony Hawk 2,3 die ik in een scheet uit had
Ik vond Virtua Athlete voor de DC best moeilijk. Mijn broer wordt altijd eerste en zijn vriend en ik worden altijd laatste. Echt onmogelijk. Mijn broer zijn vriend was overigens wel goed in Butten-Bashen.
SSX Tricky is een zwaar irritant spel Als je die stun races doet gaat 't wel.. dat is allemaal makelijk met goud te behalen.. Maar die gewone races zuigen.. Als ik ergens niet van houd is 't wel dat ik aan de kant word gebeukt door andere spelers (computer-spelers) Als ik dan net voor de finish het met een 2e plaats eindig dan vliieeeeegt die controller door me kamer heen ***Spel.. De ubertricky's-dingetjes zijn wel zwaar stoer Ik speelde ook alleen het spel voor de tricks.. Splinter Cell daarintegen is niet echt supermoeilijk (heb wel hulp nodig gehad.. ) Maar het spel is gewoon erg langdradig (in de meest positivie betekenis van 't woord) Maar moeilijk is iets anders.. Sommige punten (waar ik dus hulp nodig had) vond ik onduidelijk, net als in level5: CIA HQ, waar je door zo'n ventilator-sluis moet kruipen.. De sluis had ik gevonden, maar als je iets te veel in een hoek staat dan wil ie niet opengaan... En kom er dan maar eens achter dat het toch DIE deur is .. Zulke dingen vind ik jammer in een spel, dat werkt negatief op me zenuwen
Ik vind JSRF moeilijk uit te spelen, omdat het spel echt hardstikke saai is. Als je het een half uur hebt gespeeld stop je het nooit meer in je Xbox.