Een needler is wel een goed wapen voor die Elites maar je moet op een tamelijke afstand staan, want anders ben je er direct aan op legendary!!! Trouwens die needler is ook wel goed om die grote Elites met hun kanon af te maken!!! Zo gaat het nog goed maar je moet er wel veel van schieten en een paar keer achter ammo voor je needler gaan!!!!
Ik vind dat je het makkelijkst Elite met co op kan uitspelen, de ander gives you cover en jezelf probeert zoveel mogelijk te ontwijken(grenades,needles,rockets etc) dan gaat de ander weer naar het 'front'.
pfffff legendary das echt moeilijk. ik heb meestal pistol en een needler... en plasma grenades die zijn echt belangrijk
Project Gotham Racing, zeker als je de bonuslevel en infinity joker wil halen als zichzelf respecterende gamer heb ik dat natuurlijk gehaald; na de nodige weken van training
Ik vindt Agent Under Fire moeilijk. De singleplayer was wel makkelijk, maar alle dingen unlocken is heel erg moeilijk.
splinter cell was heel moeilijk maar die heb ik imiddels al uitgespeeld halo op legendary vond ik het moeilijkst
JSRF is moeillijk met al die jumps en zo, Wreckless die tijd is echt veel te kort, sc is alleen het laatste een beetje irri en halo op legendary is bijna niet te doen
wat is er nu moeilijk aan pgr ik heb alle levels auto's en bijna alle custom paintjobs (goud,zilver,brons) Metropolian Street Racer (Voorloper op de DC) was veel moeilijker en die heb ik ook uitgespeeld. ze hebben pgr makkelijker gemaakt omdat de meeste mensen hem niet konden uitspelen!!
Wil je de MOEILIJKSTE game ooit weten wat niet snake of tetris is (dus een game met een einde?). Dat is zeker weten Phantasia voor de Mega Drive. Dat spel is niet te spelen je haalt het 3de level niet eens na 6 maanden spelen. Verschrikkelijk spel.
jsrf niet uitgespeeld omdat het best moeilijk werd.. misscien dat ik later nog eens probeer.. sega gt lukt het me maar niet om ss license te halen en met de rest ben ik nog bezig alles tegelijk
Mercenary Force voor de Gameboy is echt zwaar moeilijk, ik heb deze misschien al wel 10 jaar, maar het is me nog nooit gelukt om hem uit te spelen. *Edit* Mystical Ninja: starring Goemon voor de N64 heb ik ook nooit uit kunnen spelen, verder wel een heel goed spel, heb ik weken lang gespeeld.
CASTELVANIA II op de NES. Ik heb daar UREN EN DAGEN, BLOED ZWEET EN TRANEN in gestopt. Toen had ik bijna alle delen van dracula verzameld, nog 1'tje uit mijn hoofd, verkoop ik de nes . Nog steeds trauma's. En ik deed het altijd zonder walktrough, en dan is het Verrekte moeilijk kan ik je zeggen. En zelda was ook wel pittig, deel 1 dan op de Nes.
Halo Legendary valt best mee... alleen het laatste level racen dat is echt zwaar klote.... de rest is best te doen... je moet alleen geduldig zijn en niet als een gek aanvallen maar tactisch spelen..
jet set radio future zou ik juist in m'n lijst van makkelijke spellen zetten soms ff zoeken waarje nu eigenlijk heen moet en wat de nieuwe opdracht wordt, maar alles is goed te doen naar mijn idee . Het moeilijkste spel vind ik nog steeds Aggressive inline: niet omdat het zo moeilijk is qua moeilijkheidsgraad, maar omdat het zo absurd langdradig is om uit te spelen
Egt moeilijk heb je eigelijk niet.. dr is altijd een manier dat het gwoon simpel is, alleen moet je dr maar net opkomen...