1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Moeilijkste game ooit ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pablow, 28 apr 2003.

  1. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Een needler is wel een goed wapen voor die Elites maar je moet op een tamelijke afstand staan, want anders ben je er direct aan op legendary!!! Trouwens die needler is ook wel goed om die grote Elites met hun kanon af te maken!!! Zo gaat het nog goed maar je moet er wel veel van schieten en een paar keer achter ammo voor je needler gaan!!!!
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2003
  2. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat je het makkelijkst Elite met co op kan uitspelen, de ander gives you cover en jezelf probeert zoveel mogelijk te ontwijken(grenades,needles,rockets etc) dan gaat de ander weer naar het 'front'.
     
  3. TheRealMcenzy

    TheRealMcenzy Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    pfffff legendary das echt moeilijk. ik heb meestal pistol en een needler...

    en plasma grenades die zijn echt belangrijk
     
  4. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Project Gotham Racing, zeker als je de bonuslevel en infinity joker wil halen
    als zichzelf respecterende gamer heb ik dat natuurlijk gehaald; na de nodige weken van training
     
  5. martines

    martines Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt Agent Under Fire moeilijk. De singleplayer was wel makkelijk, maar alle dingen unlocken is heel erg moeilijk.
     
  6. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Amped echt tering moeilijk :cool:
    Absurt moeilijk om op #1 te komen :{
     
  7. TheRealMcenzy

    TheRealMcenzy Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    super mario bros voor de nintendo

    die 8ste wereld het lukte mij maar niet :'-(
    maja ik was ook pas 6
     
  8. lord mcbeer

    lord mcbeer Hal(l)o

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    splinter cell was heel moeilijk
    maar die heb ik imiddels al uitgespeeld
    halo op legendary vond ik het moeilijkst
     
  9. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    Vortex op de super nes.. ik heb level 2 nooit uitgespeeld.. kutspel..
     
  10. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    JSRF is moeillijk met al die jumps en zo, Wreckless die tijd is echt veel te kort, sc is alleen het laatste een beetje irri en halo op legendary is bijna niet te doen
     
  11. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is er nu moeilijk aan pgr ik heb alle levels auto's en bijna alle custom paintjobs (goud,zilver,brons) Metropolian Street Racer (Voorloper op de DC) was veel moeilijker en die heb ik ook uitgespeeld. ze hebben pgr makkelijker gemaakt omdat de meeste mensen hem niet konden uitspelen!!
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2003
  12. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    super mario kart, 180cc special cup, ja dat was zweten.
     
  13. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Wil je de MOEILIJKSTE game ooit weten wat niet snake of tetris is (dus een game met een einde?). Dat is zeker weten Phantasia voor de Mega Drive. Dat spel is niet te spelen je haalt het 3de level niet eens na 6 maanden spelen. Verschrikkelijk spel.
     
  14. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    jsrf niet uitgespeeld omdat het best moeilijk werd.. misscien dat ik later nog eens probeer.. sega gt lukt het me maar niet om ss license te halen en met de rest ben ik nog bezig alles tegelijk :)
     
  15. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Mercenary Force voor de Gameboy is echt zwaar moeilijk, ik heb deze misschien al wel 10 jaar, maar het is me nog nooit gelukt om hem uit te spelen.

    *Edit* Mystical Ninja: starring Goemon voor de N64 heb ik ook nooit uit kunnen spelen, verder wel een heel goed spel, heb ik weken lang gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2003
  16. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    CASTELVANIA II op de NES. Ik heb daar UREN EN DAGEN, BLOED ZWEET EN TRANEN in gestopt. Toen had ik bijna alle delen van dracula verzameld, nog 1'tje uit mijn hoofd, verkoop ik de nes :p. Nog steeds trauma's. En ik deed het altijd zonder walktrough, en dan is het Verrekte moeilijk kan ik je zeggen. En zelda was ook wel pittig, deel 1 dan op de Nes.
     
  17. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo Legendary valt best mee... alleen het laatste level racen dat is echt zwaar klote.... de rest is best te doen... je moet alleen geduldig zijn en niet als een gek aanvallen maar tactisch spelen..
     
  18. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    jet set radio future zou ik juist in m'n lijst van makkelijke spellen zetten :p soms ff zoeken waarje nu eigenlijk heen moet en wat de nieuwe opdracht wordt, maar alles is goed te doen naar mijn idee :p. Het moeilijkste spel vind ik nog steeds Aggressive inline: niet omdat het zo moeilijk is qua moeilijkheidsgraad, maar omdat het zo absurd langdradig is om uit te spelen :confused: :p
     
  19. DIABLO

    DIABLO Your Soul Is Mine!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    R-type Delta op de psx
     
  20. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Egt moeilijk heb je eigelijk niet.. dr is altijd een manier dat het gwoon simpel is, alleen moet je dr maar net opkomen...
     

Deel Deze Pagina