1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Moeilijkste game ooit ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pablow, 28 apr 2003.

  1. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    World Racing op hard met opponent skill geblokkeerd op 100

    Dan mag je blij zijn als ze je niet dubbelen
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    nee man, "SOPWITH" (oud dos-spel) te gek spel en relatief makkelijk.

    Of kent niemand dat meer???
     
  3. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik bedoel ook de moeilijke, die-hard,arcade, fill-up-your-screen-with-laser-gun-shit vliegspelletjes:D

    sommigen zijn idd makkelijk
     
  4. 70373R

    70373R n00b

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier schrok ik van.. Cheat gebruiken om verder te komen... Je mag jezelf geen gamer noemen.. Ik vind ook dat ze cheats moeten weghalen uit alle bladen.. Slaat nergens op.. Gewoon gamen en niet valsspelen.. !!!

    Grt 70373R
     
  5. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier ben ik het niet mee eens. Je moet gewoon cheats kunnen gebruiken, vooral bijvoorbeeld funcheats, zoals hoog springen bij Amped ofzo, als je t al eens uit hebt gespeeld. Ik zal nooit cheats gebruiken maar het is wel handig, bijvoorbeeld als je een spel half uit hebt gespeeld en dan n hele tijd niet, en dan wil je opnieuw bnij hetzelfde level beginnen als je was...
     
  6. El Roco

    El Roco Johnny Knoxville

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook maar bij sommige games is het wel fun of handig als je vast zit.
    Alhoewel ik vind dat cheats over het algemeen het spelplezier bederven.
     
  7. martines

    martines Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat alleen maar vast bij 1 opdracht, en die kon ik echt niet doen. Toen ging ik maar een cheat gebruiken. Ik heb dus alleen die cheat gebruikt voor die ene opdracht, de rest van de opdrachten doe ik zelf.
     
  8. masterape

    masterape Guest

    Mario kart op de snes op 150 cc, dat is pas the real job:cool:
     
  9. ssvegetto

    ssvegetto neverine

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    morrowind, jet set radio, halo legendari,
     
  10. martines

    martines Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat gek dat sommige mensen JSRF of JSR moeilijk vinden, ik vond beide games juist makkelijk! Maar ja, ieder zijn mening.:cool:
     
  11. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    tetris en topler
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Quadralien op de Atari 1040
     
  13. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Sommige van jullie maken er een opsomtopic van :mad:


    Xboxworld.nl Forums > Xbox Hardware / Algemeen > Xbox Algemeen / Discussie > Moeilijkste game ooit ?

    Moeilijk hè :+
     
  14. Darko

    Darko Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind spellen zoals Azurik kloote moeilijk:confused:
     
  15. masterape

    masterape Guest

    Manager spellen om 1e te worden. Ben bijvoorbeeld nu met championship manager 4 bezig. Jemoet het maar kunnen, en ik ben iets te lui om alles precies te regelen want je kunt zoveel doen.:eek:
     
  16. TRGXtreme

    TRGXtreme Xbox Addict!

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond JSRF niet zo moeilijkl...toch wel snel uitgespeeld...alleen al die extra's uitspelen is toch ZEKER wel moeilijk! Al die stunts doen enzo is echt fucked up!.
     
  17. Bipo

    Bipo Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    HALO legendary, mits in teamplay is t gesneden koek.... ik liep echt snel door de levels heen. Ook online ( via pc aansluiting ) en CTF via linkcable waren ccm1982 en Bipo onverslaanbaar :)

    Moet toegeven dat legendary wel erg pittig is in je eentje, maar ja, heb altijd wel genoeg vrienden om een pot te spelen :D

    ik vond splinter cell ook erg moeilijk, ik vond het vaak onduidelijk waar je nou precies heen moest. Bijvoorbeeld dat oilrig in het begin. Overal planken, balken en buizen...... ben er wel doorheen gekomen, maar ik ben wel 100 x naar beneden geflikkerd! Dat soort dingen maken een spel niet echt uitdagend moeilijk, alleen maar irritant...

    Ben trouwens wel benieuwd naar Morrowind... is dat een aanrader?

    gr Bipo
     
  18. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    DTM Race Driver vinnik lastig. K kom niet verder :mad: (K zit nu bij de American Allstars enzo)
     
  19. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Jongens die spelletjes die jullie aan et opnoemen zijn zijn allemaal easypeasy!

    De enigste game die mensenlijk onmogelijk (zonder cheats wijsneuzen) is COMMANDO'S (en vooral et 2e deel)

    en Bipo morrowind is is leip spel...niet echt moeilijk ofzo, maar je krijgt et gewoon nooit uitgespeeld...snap je et niet...speel et maar ;)
     
  20. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    PGR is niet zo moelijk, alles goud hebben wel lijkt me maar ik heb die F-50 ook nog niet.
    Hoezo zou je op een gegeven moment zelf moeten schakelen ?
    Dat slaat als een lul op een drumstel vind ik, sterker nog...zo perfect als de CPU voor je schakelt kun jezelf dus echt niet constant.
    Perfect insturen,handrem en uiteindelijk gas erop houde is gewoon de sleutel voor overwinning in PGR.
     

Deel Deze Pagina