1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Moeilijkste game ooit ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pablow, 28 apr 2003.

  1. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op zeg, vond je Commando's 2 moeilijk deel 1 en Desperados waren moeilijk. Dat kasteel (laatste level) was zo lastig in het eerste deel. Maar ik heb elk spel op elke niveau gehaald :D.

    Supaplex is trouwens de moeilijkste game ooit. Kan nog steeds twee levels niet halen uit mijn hoofd 88 en 104 ofzo
     
  2. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Commandos 1 was ook moeilijk (wel uitgespeeld) maar desperados vond ik bij lange na niet zo moeilijk als commandos...wel een stoer spelletje was et
     
  3. Carlo T.

    Carlo T. P.I.M.P.

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Project Gotham krijg je noooooit helemaal uitgespeeld zonder cheats |:-
    Vooral die nieuwe kleuren sprays voor je auto zijn zooo moeilijk te halen :{

    En Tony Hawk is zowat niet uit te spelen als je ook egt alle gaps enzo wil halen...
     
  4. martines

    martines Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    de game die ik nu opnoem is geen officieel uitgebracht spel, maar een game die je van internet kan downloaden. Hier kennie em downloaden: http://txc.net.au/~mapie/3dcrates.exe

    Das echt een onmogelijke game, kheb level 4 nooit uitgespeeld. ***spel
     
  5. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    tony hawk alle gaps is wel moeilijk, maar allesbehalve onmogelijk. das echt wel te doen hoor
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ga het nu gelijk proberen, ben altijd in voor een uitdaging!

    [edit] Net even geprobeerd, ben nu bij level 5. Ik ben 30 min bezig geweest en vond het wel meevallen. [/edit]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2003
  7. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier op het forum zit er toch éen die geloof ik alles goud heeft bij kudos challenge.
    Ik persoonlijk heb bijna overal silver, maar moet ik zeggen, without the Carrera GT en F-50..die heb ik bijna dus die zijn weer iets sneller.
    En qua kleuren van auto's betreft...makkie..leer de baan kennen en je hoeft maar éen perfecte ronde te rijden.
     
  8. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
  9. martines

    martines Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    wat moet dat plaatje voorstellen??
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    mja, veel games heb ik niet helemaal uitgespeeld maar ben ik bij het einde gestopt, game die ik echt moeilijk vind is denk dan toch wel splinter cell
     
  11. rich11224

    rich11224 Guest

    wat dachten julie van timesplitters 2 alles halen op platina alle levels halen op hard alle popetjes . . . nu julie menig ofer dit moeilijke spel
     
  12. rich11224

    rich11224 Guest

    ik zit nu vast op normal in dat robot level en sorry van de hele domme spelfout ofer moet over zijn dom dom dom
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jun 2003
  13. martines

    martines Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    De moeilijkste games ooit vindt ik Adventures, vooral als je ze zonder walktrough uit wilt spelen.
     
  14. ruite041

    ruite041 reads your harddrive

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    ghouls 'n ghosts was echt maximaal moeilijk! bijna niet uit te spelen!
     
  15. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Another World op de Megadrive vond ik ook moeilijk. Frustrerend gewoon. Was je ergens aan het eind van een level, had je alle vallen ontweken, maak je een of andere domme beweging die je anders nooit maakt en moet je het hele #%@}:] *$|:- level weer opnieuw beginnen. *)
     
  16. Eckse_boer

    Eckse_boer Life is a Fable.....

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR was idd vet moeilijk. Ik kon echt niet verder komen. Daarom heb ik ff een cheat gebruikt. Nu heb ik alle auto's enzow.
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    sonic 2 op de sega 16bit.
    had geen save fuctie wat ben ik daar lang mee bezig geweest
     
  18. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Enige game die ik niet heb uitgespeeld die ik in huis had is denk ik wel Project Gotham Racing... oei wat moeilijk op het eind. al ben ik dan ook niet zo'n racetype...

    overig hangt het er maar net vanaf wat je onder uitgespeeld verstaat. Uitgespeeld in easy of hard mode? Alle unlockable things unlocked? Dan weet ik het al helemaal niet meer:confused:
     
  19. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Final Fantasy 8 op de psx :confused: shit daar hebbik lang over gedaan :eek: ,timesplitters2 ook wel

    (alles zonder walkthough overigens. als je met walkthrough een game niet kan uitspelen ben je gewoon slecht)
     

Deel Deze Pagina