Kom op zeg, vond je Commando's 2 moeilijk deel 1 en Desperados waren moeilijk. Dat kasteel (laatste level) was zo lastig in het eerste deel. Maar ik heb elk spel op elke niveau gehaald . Supaplex is trouwens de moeilijkste game ooit. Kan nog steeds twee levels niet halen uit mijn hoofd 88 en 104 ofzo
Commandos 1 was ook moeilijk (wel uitgespeeld) maar desperados vond ik bij lange na niet zo moeilijk als commandos...wel een stoer spelletje was et
Project Gotham krijg je noooooit helemaal uitgespeeld zonder cheats Vooral die nieuwe kleuren sprays voor je auto zijn zooo moeilijk te halen :{ En Tony Hawk is zowat niet uit te spelen als je ook egt alle gaps enzo wil halen...
de game die ik nu opnoem is geen officieel uitgebracht spel, maar een game die je van internet kan downloaden. Hier kennie em downloaden: http://txc.net.au/~mapie/3dcrates.exe Das echt een onmogelijke game, kheb level 4 nooit uitgespeeld. ***spel
Ga het nu gelijk proberen, ben altijd in voor een uitdaging! [edit] Net even geprobeerd, ben nu bij level 5. Ik ben 30 min bezig geweest en vond het wel meevallen. [/edit]
Hier op het forum zit er toch éen die geloof ik alles goud heeft bij kudos challenge. Ik persoonlijk heb bijna overal silver, maar moet ik zeggen, without the Carrera GT en F-50..die heb ik bijna dus die zijn weer iets sneller. En qua kleuren van auto's betreft...makkie..leer de baan kennen en je hoeft maar éen perfecte ronde te rijden.
mja, veel games heb ik niet helemaal uitgespeeld maar ben ik bij het einde gestopt, game die ik echt moeilijk vind is denk dan toch wel splinter cell
wat dachten julie van timesplitters 2 alles halen op platina alle levels halen op hard alle popetjes . . . nu julie menig ofer dit moeilijke spel
ik zit nu vast op normal in dat robot level en sorry van de hele domme spelfout ofer moet over zijn dom dom dom
Another World op de Megadrive vond ik ook moeilijk. Frustrerend gewoon. Was je ergens aan het eind van een level, had je alle vallen ontweken, maak je een of andere domme beweging die je anders nooit maakt en moet je het hele #%@ *$ level weer opnieuw beginnen. *)
PGR was idd vet moeilijk. Ik kon echt niet verder komen. Daarom heb ik ff een cheat gebruikt. Nu heb ik alle auto's enzow.
Enige game die ik niet heb uitgespeeld die ik in huis had is denk ik wel Project Gotham Racing... oei wat moeilijk op het eind. al ben ik dan ook niet zo'n racetype... overig hangt het er maar net vanaf wat je onder uitgespeeld verstaat. Uitgespeeld in easy of hard mode? Alle unlockable things unlocked? Dan weet ik het al helemaal niet meer
Final Fantasy 8 op de psx shit daar hebbik lang over gedaan ,timesplitters2 ook wel (alles zonder walkthough overigens. als je met walkthrough een game niet kan uitspelen ben je gewoon slecht)