Als iets in de kinderschoenen staat, betekend dat niet dat het kinderachtig is, maar dat het nog aan het begin van zijn ontwikkeling is. Zoals ik al zei, de eyetoy lijkt me vet om eens te proberen.
dat zijn niet mijn woorden, was aanduiding op andermans woorden ennuh eyetoy en ghost recon??? ik dacht het niet ik denk het niet en ik zal het ook nooit denken eyetoy met gost recon? nou neeh (en owhjah met: eyetoy met ghostrecon bdoel ik de vergelijking natuurlijk)
"Moet de eyetoy (ps 2) ook op de xbox komen??" JA! Ik vind het gewoon echt zo koel, meen ik serieus. Vooral leuk als partygame. Als hij zou verschijnen op de Xbox zou ik hem direct kopen. Zo koop ik die Music Mixer ook direcht als 'tie uitkomt. I just love partygames err better; I just love party's
laat ik eerst mn mening (weer) over de eyetoy uitleggen ik zou het absoluut (nog) niet kopen omdat het geen spelletjes zijn die je lang kan spelen (kan wel maar dan is de lol eraf dus) maar het is ideaal om een avondje/nachtje met je vrienden te spelen, zou ik echt doen maar wat daarna ?? dan is het weer geweest met de pret ik heb ook een webcam op mn pc met ongeveer de zelfde spellen, dus beesten raken enz en geloof me om het nou in je eentje te spelen:{ :{ heb het natuurlijk weleens gedaan maar daarna nooit meer........
Ik ben sinds vandaag in bezit van een ps2 met eye-toy en ik heb me een breuk gelachen (voor alle fanboys ik bezit ook een xboxen wel vanaf 14-03-2002). Als microsoft met een soortgelijk iets komt....graag. De mogelijkheden zijn onbeperkt! Zie je het al voor je dat in Halo2 je in multiplayer je eigen gezicht op characters kunt plaatsen?! Sony heeft iets origineels en laat onze Bill zijn trukendoos ook maar opentrekken....dat levert alleen maar moois op voor ons gamers. Dus om antwoord te geven op de vraag: Ja, ook een eye-toy op xbox.
Als 't aan mij ligt komt er op de xbox een soortgelijk iets, alleen dan gelijk met een serieus gave game erbij, anders is het alleen rechtstreeks na-apen van sony. Ik heb de eyetoy al bespeelt bij bartsmit en het is echt wel zwaar lachen, alleen was ik er nogal snel op uitgekeken. Hopen dus dat microsoft met hetzelfde kan komen alleen dan net even een stapje verder...