Mijn moeder kwam laatst bij de tandarts, en die vertelde dat een goede vriend van hem, iets wist van een kleine, met dubbelscherm xbox....je kon met een sticky je mannetje bewegen enzo....echt super!!....mn moeder zou m krijgen als ie uit was... :{ :{ :{ _0/
kk jongens ik denk dat Afroman onze punt ondertussen wel begrepen heeft. Msichien wel zo handig om vanaf nu alleen maar on topic te reageren.
Nee, ik speel nauwlijks op een handheld. Veel games spelen niet lekker op een handheld. Dan doel ik op racegames en shooters. Ik heb wel een GBA SP, maar speel er alleen op vakantie mee. En straks heb ik een DS of PSP, en ik denk dat Microsoft niet echt mee kan met Nintendo en Sony als het om handhelds gaat. Het zou natuurlijk leuk zijn, maar Microsoft moet zich richten op de xbox 2 en daar iets moois van maken. En als het dan op aankomt, dan zou een handheld best op z'n plaats zijn.
nu zeg je dat Microsoft niet echt mee kan met Sony en Nintendo als het om handhelds gaat. been ik helemaal niet mee eens. Om te beginnen is Sony nog maar net van start gegaan met handhelds en Nintendo heeft wel ervaring maar kan al heel lang genieten van een concurentie loze markt. Het moet MS opzich wel lukken. Het is ook nog een kleine markt, dus opzich is er veel potentie.
Ik denk dat ms te weinig software heeft om leuke games zoiezo op een handheld te brengen. Niet zozeer handheld zelf, als je daar genoeg geld insteekt designers, engineers, marketing moet dat lukken. Maar het is de software die uitgegeven moet worden op de handheld. Daarin tegen heeft Sony & Nintendo genoeg (japanse) developers & uitgevers ervoor. Ik bedoel wat zou Electronic Arts, Activision, Ubisoft, THQ, Infogames etc. nou voor leuks kunnen bedenken voor de handheld
Ik vind van niet. Simpele reden: verzadiging. De handheldmarkt geraakt verzadigd, een overvloed aan spelers op de handheldmarkt: Sony, Nintendo, Nokia (mag je er toch beetje bij rekenen) Ik denk niet dat er dan nog behoefte is aan een 3de grote speler (als ik Nokia als een kleintje mag beschouwen, op gebied van handheldgaming) Anderzijds, Microsoft heeft wel de mogelijkheden om er een geweldig ding van te maken, maar ik vind dat ze zich beter kunnen richten tot een hippe pocket pc. Met die dingen kan je ook probleemloos gamen, enkel zouden ze daar niet voor dienen. Maar MS kan toch perfect die dingen wat verder uitbouwen. Plus dat je er dan nog een hele boel andere toepassingen bij hebt (agenda, Pocket Word/excell,...) Zelf ben ik een aanhanger van de pocket pc's. Ik gebruik mijn pocket pc bijvoorbeeld in de klas (tenminste als ik in auditorium les heb) om te schaken met mijn vrienden, of om mp3'tjes te beluisteren, om family guy afleveringen mee te zien etc. Ik denk dat er nog een klein plaatsje is in de markt van pocket pc's, namelijk de jeugd. Ik vind dat de jeugd iets te weinig wordt aangesproken op dat gebied, terwijl die het net eigenlijk zelfs het beste kunnen gebruiken. Amusement en business verwerkt in 1 klein handig ding. Beter kan toch niet? Dus wat mij betreft geen handheld, maar een hippe pocket pc, waar je ook goe dmee kan gamen (bovendien kan je het ding online aansluiten en dan van het internet, tegen betaling, nieuwe games plukken. Dat lijkt me wel wat.
Laat Microsoft maar de Xbox 2 perfect maken zodat ze de consolewar nog beter aan kunnen gaan. Laat Nintendo maar met de bloedmooie en denk zeer goede PSP van Sony concurreren. Jammer dat het nog zolang duurt voordat ik de PSP in mijn handen kan houden .
Als ze nu pas gaan ontwikkelen, dan zijn de psp en ds dus al een tijdje op de markt, denk maar niet dat ze daar nog tussenkomen hoor, dan krijg je dus net zo iets als eerst met de xbox 1, microsoft komt later op de markt, heeft minder bekendheid met xbox, en verkoopt dus ook minder, zo zal dat dan ook gaan met handhelds, ik denk dat ze dan beter op de tweede generatie handhelds kunnen wachten. PS. De psp kan denk ik niet op tegen de DS
Als ze een handheld maken. Moeten ze de volgende dingen er in doen: - X-Box Live - Er voor zorgen dat het de krachtstige van alle 3 is. - Zelfde of net wat duurder als de DS Maar ze moeten zich gewoon focessen op de x-box 2.
Als ze een handheld maken [wat ze beter niet kunnen doen, denk ik...zie mr. Blond] moeten ze de volgende dingen combineren: - De graphics van de PSP + de optie van die films, muziek e.d. - De gameplay van de DS. De touchscreen, multiplayer via hotspots etc. - De prijs mag wel wat hoger liggen natuurlijk, maar niet té hoog. Sony begint btw toch wel hoog denk ik. Net als bij de PS2.
huh? de PSP is echt ontzettend goedkoop Er word niet voor niks 250$ per console verlies gemaakt.. en ja, hij word verkocht voor 800$, maar dat is niet de officiele adviesprijs!
Xbox live op een handheld zal niet lukken nog denk ik. Of ze moeten er een GPRS of een UMTS in bouwen ofzo. Want de DS en de PSP zijn ook niet 'online' maar alleen een draadloos netwerk waarmee je tegen mensen op 20 m. afstand kan spelen.
Ik houd me niet zo bezig met de PSP en de DS, dus daarom klopte het niet toen ik zei dat ze hoog zullen beginnen. Ik las gisteren dat ze beginnen met het redelijke bedrag van €200,-. Trouwens....verlies maak je altijd op de consoles, het zijn de games die de winst maken.
owkidoki, klopt games zijn winstmakers.. Hoewel het scheen dat de gamecube geen verlies maakte in het begin. nu, 99 euro (iets minder) maken ze dus zeker wel verlies..
Als MS slim is laten ze de handheld markt links liggen, en idd op hun eigen ding focussen: xbox 2. laat Nintendo en Sony het maar uitvechten.
Ja vindt ik ook, het is daarin tegen wel weer gustig voor ons als microsoft ook een handheld uit gaat brengen, dan zal er wel weer een grote concurentie oorlog komen en zullen de prijzen omlaag schieten. Plus je hebt meer keus.
dat zeggen ze alleen maar zodat jij als consument gaat denken, oh ze maken er verlies op dus het is extra reden dat het erg goedkoop is...
Als ik microsoft was zou ik me helemaal richten op t online gebeuren zodat die andere twee(ik noem geen namen) deze achterstand niet meer in kunnen halen.. Xbox stond altijd voor vette graphics, handhelds zien er gewoon niet uit...(grafisch dus, niet het uiterlijk) Is een beetje slecht voor je image om in de trein op je xboxportable te gaan spelen he?