1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mogelijk $2,2 triljoen boete voor MS

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door deNeut, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1m

p1m Guest

hebben ze ergens belooft dat de beveiliging waterdicht zou zijn? en volgens mij staat in dat ding wat je moet onder tekenen als je een accou8nt opent ook daar iets over..

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad, volgens mij is dat allemaal op eigen risico. Je kunt nooit voor 100% stellen dat het hackerproof is.

3. CheAdvance

CheAdvance Hasta Siempre!

Leuk Bevonden:
    0
    sterk verhaal, en Billy kan wel wat missen, maar zoveel??

Bill heeft in ieder geval geld voor de beste advocaten, de beste.. alles..

eng eigenlijk zo'n multinational op monopoly positie, die vent kan alles maken! toch geld zat

4. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft heeft iets van 40 Miljard op de bakrekening staan ofzo dit is 2200 Miljard.

Als dit zou gebeuren dan Is er geen support meer van microsoft en zou BERGEN met software moeten worden naar een alternatief platform(lindows is nog genees zo een gek idee :) ) Dat kost ook HEEL veel geld...

5. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    40 miljard?
    dat is wel heel erg weinig, ze hebben waarschijnlijk enkele honderden miljarden of enkele biljoenen.

maar ik las het ook al op FOK!

6. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tis eigenlijk oud nieuws....wat waarschijnlijk nog wel ergens in de archieven van tweakers.net zal zitten...maar dat wordt wel diep graven ;)

7. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    die van de FTC snapt ook wel dat niemand 2,2 trillion kan betalen als er een boete komt zal het wel iets minder worden!

8. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    ik had gehoord dat MS 90 miljard

heeft, maar het is dan mischien waar.

Alleen geen bedrijf zal zoiets betalen
    en het zal voor bijna iedereen die een pc heeft grote gevolgen
    hebben.
    Want bijna iedereen gebruikt windows en andere programma's
    van MS.

Misschien moeten ze het over meerder jaren afbetalen
    of aandelen verkopen.

9. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er komt sowiso een rechtzaak,
    dus daar na word alles wel duidelijker

10. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals iedereen hier al zegt is 2,2 triljoen als boete onmogelijk. De vraag is moeten ze hier voor betalen en zo ja, hoeveel? En ja P1M, volgens mij (denk ik) staat er wel wat over in de Agreement die je maakt met Microsoft. En waarschijnlijk kunnen ze Microsoft niet aansprakelijk stellen omdat alles gehackt kan worden (ook al gezegd)

11. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bwaha en wat dan? wordt MS een overheidsbedrijf omdat als ze ms falliet laten gaan de hele economie in laten storten 8)

12. XgamerX

XgamerX Make games not war

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil xbox2 (en verder) zien, dus ik duim voor ms :)

13. Ja, als MS failliet gaat dan stort de hele economie in elkaar. Dan kunnen we weer met de typmachine aan de slag.

Maar MS kan niet failliet gaan. Zelfs als ze een biljoen moeten betalen. En als ze het moeten betalen dan doen ze dat in termijnen. Bill Gates kan ook nog 60 miljard euro bijbetalen.

Ik had ook ergens gehoord dat MS van de 200 rechtzaken maar 3 verloren te hebben ongeveer.

En ze hebben nog altijd het bedrijf als onderpand. Onbetaalbaar: zal wel rond de 2 biljoen liggen.

14. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet waar jullie je druk om maken hoor.... misschien krijgen ze wel een boete.. zou best kunnen maar ms kan niet falliet gaan... bedoel dan stort zoiezo de computer markt in..
    alle bedrijven die nu onder windows draaien enzo... geen ondersteuning meer.... nouw daar gaan die bedrijven.. bedoel.. dat weten die gasten ook wel... ms moet blijven bestaan het klinkt raar maar anders zou het wel eens een ramp voor de wereld kunnen zijn :p want cker grootste gedeelte van de computers werkt toch echt met ms software

15. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    en geen Xbox meer.. maar ja, het zal allemaal wel meevallen denk..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina