de prijs klopt ook helemaal niet want hij kost volgens: xbw.nl 400 euro comleet en zonder controller emz. 300 euro dus er kloopt is niet heleaal
verklaring! Op de foto staan dus de inkoopprijzen voor de winkelier en niet voor de consument zoals jij en ik! Dus inclusief BTW en een beetje winst voor de winkelier komen we dus op de door xbw.nl genoemde 400 Euro's!! Tadaaaa..! _0/
zoals men al zei dit is de inkoop prijs zonder btw en zonder winst ... 400 is de prijs dat je betaald in de winkel inclusief btw @Leze je hebt al 40 euro betaald ... boeien :{
Kijk en das natuurlijk nooit verkeerd!! Waar heb je hem gekocht als ik zo vrij mag zijn dat te vragen? *)
Aha de welbekende preorderkit kijk das natuurlijk niet eerlijk he da's niets meer dan een vervroegde aanbetaling, niets anders dan een wurgcontract haha!!!
Zoals Fard0 al zijn, heb €40 aanbetaald. Dus hoe nu maar €360 tebetaalen Waar ik hem heb gekocht is www.dimiplus.nl
ik vind 25 nov ook wel vrij logisch en dan daar een week bij rekenen voor de relais in europa komt zo iets uit op begin december ! kicken !
Niets kicken! Dokken! Ik ga deze console dus echt niet in 2005 nog even aanschaffen. December kost zonder de X360 toch al klauwen met geld.
ik ga hem toch proberen te halen (als ik genoeg geld heb -->men xbox en nintendo DS verkopen brengt weer geld in het laatje !)
Ik heb allang genoeg geld ervoor hoop alleen dat de weken voor de release niet te veel geld uit ga geven in New York aangezien dan daar ben. Dus beetje rustig aan doen daar en kan als thuis kom gelijk gaan shoppen..
Deze kan denk ik dicht nu bekend geworden is dat 2 december hier de releasedate is: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=76028