Ik heb iemand hem vandaag zien spelen op media planet in brussel maar ik had geen zin om te wachten tot ik eens mocht, maar het zag er wel cool uit. Die kerel was ergens tegen vliegtuigen aan het schieten(in de lucht) en het zag er wel mooi uit. De rook was ook heel mooi gemaakt en ja, ik heb niet lang gekeken Maar het ziet(zag) er wel goed uit.
Ik vind ze lelijk! Het idee van MoH is zo ontzettend vet maar ze kunnen het niet uitwerken tot een topspel..... Wat best sneu is voor zo'n groot en rijk bedrijf als EA.....
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen zich zo ontzettend druk maakt om die graphics. Bij de MOH serie op de consoles draaide het van het begin af aan om de sfeer en de actie en niet om de graphics. Ik begrijp dat de meeste van jullie MOH en MOH : Underground niet op een console (psx) hebben gespeeld en waarschijnlijk alleen MOH : Frontline kennen op een console. Natuurlijk was dit niet het beste deel uit de serie, maar dat lag meer aan de slechte poort van de PS2 en het feit dat er teveel scripted events in zaten. Grafisch zal er in het volgende deel voor zover ik heb gelezen niet zoveel zijn verbeterd, maar zou je wel meer in de actie worden betrokken doordat er minder scripted events zijn.
De makers van de MOH serie hebben twee teams gevormd. De ene maakt MOH : Rising Sun en de ander maakt Call of Duty. Deze zal ook op de Xbox verschijnen. Een releasedatum is overigens nog niet bekend.
Goed nieuws: Rising Sun is goud geworden. Dat betekent dat de game af is en zeer binnekort in de winkel ligt. bron:http://www.teamxbox.com/news.php?id=5071
ik ben volgens mij 1 van de weinig die wel op deze game wacht, ik vond het eerste deel wel redelijk, 2e verwacht ik veel meer van, ik hou van fps, de 1e filmpje's zagen er veel belovend uit
Ja... Ik heb Frontline, en die veel me eigenlijk dik tegen en kan ik wel rekenen tot mijn slechtste game... Het filmpje dat op OXM 22 staat zag er niet echt super uit, maar meer als Frontline alleen dan een heel klein beetje beter. Nee, ik verwacht meer van Call Of Duty: finest hour
het is gewoon lelijker dan frontline als je naar die screens kijkt.....eng gewoon ik w8 op call of duty (hopen dat dat niet dezelfde afgang word als allied assault - frontline....frontline was echt te makkelijk en klein ivm allied assault)
Net een paar screens bekeken, je ziet duidelijk een muur van vegetatie met ontzettend slechte textures. Bovendien vind ik deze setting niet echt een WWII sfeer hebben, zoals de 'standaard' West-Europese locaties. Dus doe mij maar zeker CoD op de PC en waarschijnlijk later ook nog op de Xbox.
ik had een filmpje op gammo gezien, ik vind het weer bagger de gfx zager er weer niet uit en de gameplay lijkt mij ook niet echt bijzonder gewoon lopen schieten van a naar b lopen. op ign staat btw een review
Tja... qua graphics behoort het zeker niet tot de top. Maar dat was bij elke zo. Ook de Gameplay van MoH:F liet wat te weten over, als dat bij deze ook zo is zal dit wel meer een spel worden voor de mensen die MoH echt diggen of die elk 2e wereld oorlog spel willen hebben. Ik gaat hem iig wel kopen, because I like second world war