1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MOH: Rising sun!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 28 apr 2003.

1. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    Check de poll! 53 % stemt voor die gba shit?!?!

2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    |:- ik blijf t niet uitleggen

3. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb iemand hem vandaag zien spelen op media planet in brussel maar ik had geen zin om te wachten tot ik eens mocht, maar het zag er wel cool uit.
    Die kerel was ergens tegen vliegtuigen aan het schieten(in de lucht) en het zag er wel mooi uit. De rook was ook heel mooi gemaakt en ja, ik heb niet lang gekeken:) Maar het ziet(zag) er wel goed uit.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die screenshots zijn 1) echt enorm oud en 2) met een hele lage compressie opgeslagen zo te zien.

5. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het spel ziet er int echt wel mooi uit...

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    nouu hier in ieder geval niet maar wat slecht

7. samfisher

samfisher Guest

Ik vind ze lelijk!

Het idee van MoH is zo ontzettend vet maar ze kunnen het niet uitwerken tot een topspel..... Wat best sneu is voor zo'n groot en rijk bedrijf als EA.....

8. THEDUELLIST

THEDUELLIST Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond Frontline zwaar tegenvallen op de Xbox..met name de besturing....geef mij maar de PC versie

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen zich zo ontzettend druk maakt om die graphics. Bij de MOH serie op de consoles draaide het van het begin af aan om de sfeer en de actie en niet om de graphics. Ik begrijp dat de meeste van jullie MOH en MOH : Underground niet op een console (psx) hebben gespeeld en waarschijnlijk alleen MOH : Frontline kennen op een console. Natuurlijk was dit niet het beste deel uit de serie, maar dat lag meer aan de slechte poort van de PS2 en het feit dat er teveel scripted events in zaten. Grafisch zal er in het volgende deel voor zover ik heb gelezen niet zoveel zijn verbeterd, maar zou je wel meer in de actie worden betrokken doordat er minder scripted events zijn.

Laatst bewerkt: 20 okt 2003
  10. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    is call of duty ook van de makers van Medal of honor en komt die op de xbox?

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    De makers van de MOH serie hebben twee teams gevormd. De ene maakt MOH : Rising Sun en de ander maakt Call of Duty. Deze zal ook op de Xbox verschijnen. Een releasedatum is overigens nog niet bekend.

12. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het zijn gewoon heleoude screens.
    Deze zien er niet uit.

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
  14. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben volgens mij 1 van de weinig die wel op deze game wacht, ik vond het eerste deel wel redelijk, 2e verwacht ik veel meer van, ik hou van fps, de 1e filmpje's zagen er veel belovend uit

15. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja... Ik heb Frontline, en die veel me eigenlijk dik tegen en kan ik wel rekenen tot mijn slechtste game... Het filmpje dat op OXM 22 staat zag er niet echt super uit, maar meer als Frontline alleen dan een heel klein beetje beter. Nee, ik verwacht meer van Call Of Duty: finest hour

16. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon lelijker dan frontline als je naar die screens kijkt.....eng gewoon :) ik w8 op call of duty (hopen dat dat niet dezelfde afgang word als allied assault - frontline....frontline was echt te makkelijk en klein ivm allied assault)

17. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Net een paar screens bekeken, je ziet duidelijk een muur van vegetatie met ontzettend slechte textures. Bovendien vind ik deze setting niet echt een WWII sfeer hebben, zoals de 'standaard' West-Europese locaties.

Dus doe mij maar zeker CoD op de PC en waarschijnlijk later ook nog op de Xbox. :cool:

18. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga ook maar voor CoD, moh werd becijferd met een 7.5 van ign

19. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had een filmpje op gammo gezien, ik vind het weer bagger de gfx zager er weer niet uit en de gameplay lijkt mij ook niet echt bijzonder gewoon lopen schieten van a naar b lopen.
    op ign staat btw een review

20. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Tja... qua graphics behoort het zeker niet tot de top. Maar dat was bij elke zo. Ook de Gameplay van MoH:F liet wat te weten over, als dat bij deze ook zo is zal dit wel meer een spel worden voor de mensen die MoH echt diggen of die elk 2e wereld oorlog spel willen hebben. Ik gaat hem iig wel kopen, because I like second world war

Deel Deze Pagina