1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MOH rising sun

Discussie in 'Algemeen' gestart door LYNX, 4 dec 2003.

  1. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb dit ff gespeeld, maar ik vind het echt zo achterlijk triest. het hele begin is gejat uit Halo en verder ziet het er niet uit. Stilstaande rook op het begin, lelijke textures erna..de AI is ook echt zo dom als een gieter. Snap niet dat dit nou zo goed verkoopt.. kan je beter je geld door de WC spoelen. :{
     
  2. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag je even nader uitleggen, gejat van Halo? Rising Sun speelt grotendeels historische feiten na en dan is het gejat :confused: , ik zal nu wel het een en ander missen.

    Ik heb Rising Sun ook gespeeld, en de Jungle levels zijn ronduit bagger, ook dat respawnen klopt gewoon niet. Verder moet je veels te dicht bij elkaar blijven, Hordo je hebt wel grotendeels gelijk het is een boutgame. Multiplayer is vrij saai en de singleplayer heeft ook eigenlijk geen spannende levels.
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Hoe is het dan wel met het respawnen?
     
  4. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Het begin? Je wordt wakker, je moet ineens snel weg en lopen door het schip terwijl overal dingen ontploffen? Echt heel cool en actievol begin. Net als in halo waar je in het verhaal wordt getrokken. Maarja 5 sec later blijkt dit spel toch echt geen Halo :p. Je kan gewoon voor die vijanden staan en dan schieten ze neit eens whaha.
     
  5. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm... In de eerste level schiet je toch alleen maar op vliegtuigen, hoe kan je daar nu voor staan :confused:, beetje rare hersenkronkel. Niet alles komt op Halo neer, het is algemeen bekend en ook een historisch feit dat Pearl Habor slachtoffer is geworden van een aanval op het moment dat 'zij sliep'.
    Maar het blijft wel een bout game, die jungle level *gniffel*, ziet er niet uit.
     
  6. GhostRider

    GhostRider Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm...MORS is voor mij "DE"ruk-game van het jaar,slaat gewoon nergens op,als je een spleet nadert,moet je 'm eerst 'de helm van de kop rammen,voordat ie je ziet,nee dank je,wacht maar op call of duty!
     
  7. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb de cube-versie gespeeld en die is zowel kwa graphics als gameplay nagenoeg gelijk aan de xboxversie.

    grootste pluspunt : MOH-sfeer is weer eens geweldig lekker.
    grootste minpunt : de rest van het spel is niet echt overtuigend.

    zelfs ik ga em als MOH fan niet kopen....
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Martin (hunter) , hoe kan je nou weten dat de rest van het spel niet overtuigend is?? Je hebt bij mij maar 1 level gespeeld:confused:
     
  9. Markieman

    Markieman Guest

    vraAggiej

    kheb um nu ffies maarre sit in singapore maar hoe moet je uit dat hotel komuh heb iedereen dood geschotuh wie heeftur een tip mail ff naar supermark1988@hotmail.com thnx
     
  10. _TP_

    _TP_ blaaaaat

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    vond het maar een slecht spel.. naja iig.. hij viel me erg tegen! ik vind het begin helemaal niet goed ofzo.. je rent een beetje door een boot, spuit wat vlammetjes weg, schiet wat vliegtuigjes neer en daarna in die boot blijf je schieten 8)

    na 3/4 uurtjes had k em uitgespeeld..
     
  11. SLAVETOTHEPOWER

    SLAVETOTHEPOWER Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond frontline al slecht tov de PC versie..deze laat ik dus ook maar links liggen
     
  12. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    K'heb MOHrs even kunnen spelen bij een zaakje in Utrecht hij leek mij wel bruut frontline vond ik ook bruut
     

Deel Deze Pagina