1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Molyneux wil Fable op de PC!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Sam Fisher Jr, 26 nov 2003.

1. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Godver zeg! Dat kunnen ze toch niet maken ofwel dan? :{ Jezus, als Fable niet exclusief op de Xbox blijft, dan zet ik het ook wel uit m'n hoofd om nog een Xbox 2 te kopen. Waarom zou ik, als alle supertitels (goedkoper & soms met mods beter) op de PC uitkomen? :confused:
    De GC & PS2 hebben in vergelijking met de Xbox veel meer titels die ook echt exclusief op hun console blijven :{

Nee, dit kan echt niet vind ik :{

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Van de ps2 vind ik niet.
    FFX -> PC
    GTA 3 -> PC, Xbox
    GTA Vice City -> PC, Xbox

Maar dit soort dingen maken een zwakkere (zwakker kwa marktpositie) console als de xbox uiteindelijk kapot.

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Er zijn er echter nog veel meer dan die 3 hoor.
    en over dat 2e heb je wel gelijk.

Ik baal er gewoon gigantisch van als Fable echt op de PC komt :{
    Jade Empire zal na een paar maanden ook wel weer verhuizen naar de PC, zoiets voel je gewoon aankomen.
    Voor deze soort onzin heb ik geen Xbox gekocht. :{ Dan had ik van dat geld net zo goed m'n PC eens goed kunnen upgraden :{

Laatst bewerkt: 26 nov 2003
  4. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken het. Klasgenoot van mij blijft ook gloeihard beweren dat Halo2 al uit is. Als ik hem dan probeer wijs te maken dat die pas volgend jaar komt dan wil die er niks over weten. Gewoon gelijk geven die gasten. Ze zullen vanzelf wel inzien dat ze fout zitten.

5. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Dit mag ABSOLUUT NIET. Het is niet dat ik het andere gamers niet gun, maar we hebben gewoon exclusieve games nodig. Exclusieve games zorgen voor betere verkopen van consoles, en dat zorgt weer voor een grotere aantrekkingskracht bij developers. Dat betekent dus weer meer games. ---> visieuze cirkel. En degenen die zeggen dat het ze geen reet kan schelen moeten hier maar eens over nadenken. Want naast halo 2 hebben we weinig ECHTE TOPPERS. Top Spin, CS, RS3 en PGR 2 zijn goed, maar hebben niet echt de status alla GT4, Ratched and Clank, GTA enz. Dat zijn ook exclusieve games die voor de goede verkopen van de ps2 zorgen. Fable, Sudeki en Halo 2 moeten DE TOPPERS voor de xbox worden. Die geef je nie zomaar uit handen alsof het je niks kan schelen. Er moet een impuls blijven om een xbox te kopen. Een jongen uit mn klas zit er over na te denken om een xbox te kopen puur voor fable. En dat zullen er veel meer zijn wed ik. Als die horen dat ie ook op de pc komt kopen ze hem niet meer. Hetzelfde geldt voor Halo 2.

En als het je niks kan schelen of een game ook op de pc komt, waarom heb je dan een xbox gekocht?? Zonde van je geld vind ik dan.

Laatst bewerkt: 26 nov 2003
  6. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ken een gast via via en hij is nog erger.
    Hij komt mij vertellen dat hij Burnout 3 heeft ge-pre ordered.
    of zyn oom neem halo 2 uit de VS voor hem mee.
    ik krijg altijd van die fanta verhaaltjes te horen.
    soms denk ik, man hou tog je beK!

7. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij betreft is het niet 'wij' die exclusieve games nodig hebben, maar Microsoft die dat nodig heeft. Ik als gamer en niet als 'XBoxgamer' ligt er echt niet wakker van of de game exclusief is of niet. Desnoods speel ik het op een andere console of pc. Je koopt de Xbox niet alleen voor de exclusieve games, maar ook voor de third-party games die op de Xbox vaak ook de mooiste zijn en daarnaast zijn speel je sommige games liever op de XBox dan op je pc. Daarom heb je een XBox nodig.

8. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *hoest*

Het staat vooralsnog niet in de officiele FAQ, dus 99,9% kans dat JE niet naar de PC komt ;)

Over Fable: als Fable naar de PC komt zal het net zo zijn als bij Halo. PC-ontwikkeling begint pas na de Xbox release en zal hoogst waarschijnlijk niet door Blue Box Studios geport worden (zijn te druk bezig met een opvolger :+, Lionhead zal wel met man en macht aan B&W 2 en The Movies bezig zijn).

9. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het niet mee eens. Vrijwel alle spellen kun je beter op de pc spelen dan op de console (behalve partygames). En verder heeft microsoft echt exclusieve games nodig, anders begin ik me af te vragen waarom ik nog een xbox heb. Dan kan ik net zo goed op de pc overgaan want dan ben ik nog goedkoper uit ook. Er moet gewoon altijd een impuls blijven om een xbox te kopen. Als die een bij een wegvallen is de xbox gedoemd. En ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik wil waar voor mijn geld, ik heb niet voor nix een xbox gekocht!

10. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    Mirosoft is toch de uitgever van Fable :confused: Dus als ik alles goed heb begrepen bepalen zij of/dat Fable xbox-exclusive blijft! En dom zijn ze bij MS niet, dus waarschijnlijk zal dat niet gebeuren.

( edit: http://www.tothegame.com/game.asp?id=553

DEVELOPER: Big Blue Box

US PUBLISHER: Microsoft

EU PUBLISHER: Microsoft

klopte dus O-) )

Misschien doen ze het net als bij Halo - 2 jaar na dato ook nog een release voor de PC doen - in de hoop dat veel pc-gamers Halo1 kopen, het leuk vinden en een xbox+halo2 kopen omdat ze deel 2 ook zo graag willen spelen :)

Maar aangezien Molyneux er wel 5 jaar over doet om een game te ontwikkelen :p - en we Fable deel 2 - mits die komt - pas over tig jaar kunnen verwachten lijkt het me (voor MicroSoft ) heel dom om ook een pc-release te doen...

Enne, het was dus in een chat gezegd, bedoelen ze daarmee deze? http://pc.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=15907

Peter Molyneux kan dan wel een pc-release willen maar volgens mij zit het er niet in :cool:

Laatst bewerkt: 27 nov 2003
  11. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ok. .we zijn eruit dat de game niet naar de pc komt. (eeuwing zonde als jij het mij vraagt.. want de game zou veel meer verkocht worden als hij wel op pc uit zou komen)
    maar dat is niet het punt wat mij dwars zit..
    wat trekt jullie nou zo naar deze game?
    juist ja.. de vernieuwing.. maar he.. dejavu.. dat heb ik vaker gehoord.. black & white anywone? en als je de game dan uiteindelijk speelt blijkt er wel wat vernieuwing in te zitten.. maar lang niet zo veel als je zou denken.. en na de teleurstelling van black & white..

nee.. ik loop helemaal niet zo warm voor deze game.. al was het alleen al omdat Molyneux al eerder heeft laten blijken dat hij games flink kan laten hypen en dat ze later dan toch een stuk minder goed zijn als je ze speelt....

12. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Misschien zou je je wat meer in Fable moeten verdiepen.. :confused:

Net zoals nintendo met mario sunshine & Mario kart Double dash.. Moet ik nu ook minder verwachten van Nintendo?

13. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    mario sunshine is niet gehyped hoor.. ik wist van te voren al dat deze game minder was dan mario 64..
    over DD kan ik niks zeggen die game heb ik nog niet gespeeld.. en ook nog niet zo in verdiept..

maarhum

vertel mij dan maar eens wat er allemaal zo speciaal aan fable is..

14. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    tja.. ben toch heel ff opzoek geweest :)

bron ING.com (niet de minste dus..)

15. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    en wat heb jij daarvan begrepen??
    vertel het me, mss dat je iets gemist hebt...

16. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    dat fable op de pc uitkomt

lees het stukje eens zou ik zeggen

17. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    dude, ik zei niet dat je het moet vertalen voor mij...
    ik vraag me af of jij het wel een beetje hebt begrepen :eek:
    gewoon voor de zekerheid.. zeg ook niet dat jij geen engels kan hoor....

/edit: en toen kwam ik erachter dat je hele andere bedoelingen met deze tekst had :eek:

dat rode stukje wou jij ons vermelden ofniet?
    sorry, ik dacht dat je Fable een beetje wou ontdekken door wat op te zoeken... en toen wou ik nog vertellen of je mss wat had gemist, begrijp je me?
    my bad...

Laatst bewerkt: 27 nov 2003
  18. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik dan weer niet mee eens ;) Ik vind dat je heel veel games beter op een console kunt spelen. Op de pc zijn eigenlijk alleen FPS (alhoewel splitscreen fraggen alleen mogelijk is op een console) en RTS beter speelbaar. Ten tweede kan je onmogelijk een pc en Xbox met elkaar vergelijken. Om een pc een beetje up te graden ben je wel een paar XBoxen kwijt. Daarnaast is het natuurlijk onzin om te zeggen dat je geen XBox nodig heeft als de Xbox toch geen exclusieve games heeft en je toch beter op de pc over kunt gaan. Zoveel games komen nou ook weer niet uit op de pc, de meeste console-games komen niet eens uit op de pc. Exclusiviteit is belangrijk, maar wat minstens zo belangrijk is third-party support. Kijk maar naar de GC, de meeste mensen kopen de GC voor de exclusieve games, maar de third-party support is gewoon triest. Exclusiviteit sterft sowieso langzamerhand uit, in de toekomst zullen bijna alleen de eigen games (dus van MS, Sony en Nintendo zelf) nog echt (dus niet zoals bv. Splinter cell, exclusiviteit my ass|:- )exclusief zijn.

19. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    kabeltje van je videokaart naar je tv, kabeltje van je geluidskaart naar je stereo, Logitech ps2 joystick voor de pc erbij. En je hangt lekker op de bank en speelt met je pc of het een console is.

20. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    over dat exclusief gesproken.. vooral bij ps2 (en in mindere mate xbox) betekent exclusief tegenwoordig (in mijn ogen) alleen maar 'komt eerder uit op [voeg ps2/xbox in]

in noem: halo, gtaVic, gta3, splintercell en als ik meer na denk vast nog wel meer..

Deel Deze Pagina