1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Molyneux wil Fable op de PC!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Sam Fisher Jr, 26 nov 2003.

1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, exclusief houdt dacht ik iets van 3 maanden in. Ik weet het niet zeker, maar zoiets was.

2. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten op het moment dat er nog maar 1 console over is, dan zijn we van dit soort gezeik af.

3. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik niet... dan is er helemaal geen concurrentie en wordt dat ding donders duur, dat kan ik je wel vertellen :)

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    En de kwaliteit van de spellen gaat omlaag.

5. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    dat is flauwekul de gba is ook alleen heerser, is betaalbaar en de kwaliteit van de spellen is goed

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Nee dat is geen flauwekul.

Als er geen concurrentie is, zal een bedrijf de prijs kunnen bepalen, want om spellen te kunnen spelen moet je die ene console kopen.
    De spellen hoeven ook niet meer perfect te zijn, want je kunt maar kiezen uit een console. Het maakt een developer echt niet uit of een spel goed is of niet, als hij er maar geld aan verdient. Maar aangezien wij tegenwoordig verwent worden met goede spellen, zal een developer een goed spel moeten maken wil het een beetje verkopen. En kijk maar in de geschiedenisboeken, daar staan genoeg voorbeelden van wat de gevolgen zijn van een monopolie positie.

En wat jij zegt over de gameboy advance. Ik denk dat als er concurrentie was geweest, dat ding nog beter zou zijn.

:)

7. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk je echt dat Sony, Ms en Nintendo echt zo veel afprijzen als 1 van hen monopolist was? Dan kost de XBox nu nog steeds 350 euro of zo. GC voor 100 euro? Dream on!
    En over de GBA, nou de kwaliteit van de topgames zijn ok, maar zoveel topgames zijn er niet. En de prijs van de games is gewoon belachelijk, ik betaal liever 10 euro meer voor een 'echte' game. Maar gelukkig komt Sony eraan met z'n portable, bij Nintendo zitten ze nu al te pissen in hun broek. Moet Nintendo eindelijk weer eens hun best doen in de portable-markt. And damn, dat is zwaar man:D

Laatst bewerkt: 28 nov 2003
  8. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    gba alleen heerser? neo geo anyone?

9. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    ^^nee niemand, daarom is ie ook geflopt

10. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neo geo , haha, laat me niet lachen (no offense). Dat ding is niet eens meer te krijgen. Had dan liever de N-Gage genoemd, maar dan had ik nog harder gelachen (om Nokia dan). En dan die grote bek van Nokia voor de release, dumbasses. Ook Nintendo lacht om zulke 'concurrenten'. Nee, van Sony hebben ze al eens verloren en verliezen ze nog steeds, dat is pas een concurrent. En Sony heeft alle ervaring in huis, zowel van het succes van de playstation en de walkman.

Laatst bewerkt: 29 nov 2003
  11. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Mwa, wat maar tot de PSP uit is, dan zal nintendo het lachen vast wel vergaan.. :D

Deel Deze Pagina