Dit spel is echt vet, maar ik heb nog wat dingen te doen. Ik zal dit spel helemaal na mijn tentamen van dinsdag nog regelmatig spelen. Heerlijke arcade game *)
Is goed, ik wil vanavond wel een potje spelen en uiteraard ook nog in de komende weken enzo. Zoek sowieso nog mensen die de triple kill willen boosten Kunnen we dan ook wel doen denk ik: Private Crossfire match Ik laat mijn 2de controller inloggen als guest account Jij laat je 2de controller inloggen als guest account Maak ik snel 3 kills, en daarna doe jij het\o/ ---------------------- Als je dit leest en dit wilt boosten, voeg mij maar toe of stuur een bericht<!>
Achievement hoer die je er bent. Die achievement is zo makkelijk, die pancake achievement is pas moeilijk. Daar moet je puur geluk mee hebben.
Voor mij is het best lastig, ik speel vooral defensief, dus ik kill voornamelijk bots etc. 1 kill maken is al lastig, laat staan 3. Spammieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee\o/\o/ En ik ben geen achievement hoer, ik ben een achievement hunter
Ik ga de game zo kopen, mochten er mensen zijn die online willen knallen, stuur een bericht. Vorige keer speelde ik met Dr0kz, dat ging wel goed, was me eerste keer. Had echt iets van 4-5 achievements binnen als ik de game al had gekocht, haha. Leuk spel!
------------------------------------------------------------------------------------- Is goed, ik wil vanavond wel een potje spelen en uiteraard ook nog in de komende weken enzo. Zoek sowieso nog mensen die de triple kill willen boosten Kunnen we dan ook wel doen denk ik: Private Crossfire match Ik laat mijn 2de controller inloggen als guest account Jij laat je 2de controller inloggen als guest account Maak ik snel 3 kills, en daarna doe jij het ------------------------------------------------------------------------------ Ik wil je wel helpen om je achievment te halen, speel zelf gewoon voor de lol en uiteraard om de winst. Speel voornamelijk met de Assault en ga voor bots en spelers.
Volgens de websites is het met assasin goed te doen, maar die klasse spreekt mij niet aan. Ik speel altijd Assault, en dan dus op defense, geloof me dan is het niet makkelijk. Net alsof 3 tegenstanders hand in hand op je money bal aflopen
19:00 is prima, ik zal er zijn. Als er andere spelers een potje willen spelen, zijn ze vrij om me toe tevoegen. Hoe meer zielen hoe meer vreugde.