1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Monday Night Combat

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dr0kz, 17 aug 2010.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoppa, eerste game gelijk gewonnen en MVP.
    3 achievements:

Outta my House
    MVP
    Hot Streak (3 kill streak)

Vet spel!

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ja, eigenlijk wel :+ Er mag 4 seconden tussen zitten btw. Meeste kans heb je als Gunner of tank maar zeker als support. Als Support krijg je airstrikes die je op level 3 en met de gold Skill perk overal neer kunt pleuren en een gigantisch bereik heeft. Als je een beetje de arc onder de knie hebt haal je constant triple kills :thumbs:

Sowieso zou ik ook 's andere klasses proberen, ik zag dat je Blitz enkel op assault deed. Assault is berucht als slechtse Blitz klasse ;)!

@Daz, Eindelijk! :b:!

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb drie keer met Assault gespeeld met Crossfire en stond telkens bij mijn groep bovenaan!

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Heb tot nu toe inderdaad voornamelijk Assault gespeeld, goede all rounder imo. Ik heb bij Blitz ook al eens gunner geprobeerd maar die is echt te traag voor woorden.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wie wil er nu Exhibition Blitz doen? Heb net Season gedaan, ging erg goed.

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Idd, daarom doet hij ook zo ziek veel damage tegen spelers.

Bij HowToPlay kun je over de klasses lezen etc, best intressant als je nog een beetje de klasses aan het verkennen bent.

Ik ga zo eten koken iig, misschien vanavond :)

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nog 1 persoon voor het boosten van de triple kill achievement:) we wachten nu in de lobby!

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik kom wel als het nodig is, voeg me maar toe.

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Sow, scramble was wel spannend :)

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Helemaal toen we bij Wave 10 waren, ik disconnecte en in me eentje in de room zat. Zat daar met 20 van die beesten. Als ik spawnde en ik kwam beneden ging ik in 1 sec dood. :lol:

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Rest werd ineens gekickt enzo, maar in het laatste potje deden we het slim door allemaal met de tank te spelen :D

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, dat was een stuk fijner. Eigenlijk is die class wel overpowered.
    Morgen als ik thuis kom ga ik 's avonds wel wat Crossfire potjes spelen, dus mocht je mee willen spelen; let me know!

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt ook tegen elkaar komen te spelen. ;)

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Tja het spel is (gelukkig) gebalanceerd rond Crossfire, sommige klasses zijn gewoon veel beter dan andere in Blitz. Support, tank en gunner zijn de enigste echt goede Blitz. Je kunt de andere wel gebruiken maar niet de echt moeilijkere Blitz levels , daar heb je gewoon de sterkere klasses voor nodig.
    Maar goed, je kunt met wat custom klasses ook ver komen, Assassin met Gold Armor en Silver health regen zal bijv een stuk beter werken, net als een gunner met armor en speed ;)!

Voor degene die het nog niet wisten, je kunt elke maandag avond tegen andere teams strijden. Er zijn uitgebreide ladders op Gamebattles.com en zelfs dikke prijzen te winnen! (Winnaars krijgen bijv een Assault Statue, gesigneer door de devs)

Details in spoilert hieronder:
    Here is the layout of what you will need:

- You need to post 6 gamertags for your team (and a name for your team) with one member of team to be named the team "Captain".

- Team "Captains" are in charge of setting up the private matches and taking a picture of the end scoreboard and emailing them to logan@uberent.com (the picture for each of the 3 rounds must be sent in to qualify to advance and to win. This is the way I will also assign you to your next team to play)

- You need to select a start time of either 4PM PST or 7PM PST for your team to start.

- We will close out registration after the first 20 teams have signed up (8 to play and 2 alternate teams to play in absence of team) for each time bracket.

- You need to be able to commit to the time schedule for the following rounds of the tournament and the finals (should you be in them) the following night of 08/24/10 at 7PM PST.

- Single entries will not be submitted, you need to form your own team!

- A round is the won by a team winning the best 2 out of 3 matches.

Here is the time schedule for the East Coast Bracket:

8 teams start @ 4PM PST -> 4 winning teams move on to play @ 5PM PST -> 2 winning teams move on to play @ 6PM PST -> 1 winning team moves onto the finals to be played at 7PM the following day 08/24/10

Here is the time schedule for the West Coast Bracket:

8 teams start @ 7PM PST -> 4 winning teams move on to play @ 8PM PST -> 2 winning teams move on to play @ 9PM PST -> 1 winning team moves onto the finals to be played at 7PM the following day 08/24/10

Prizes will be 1st place team will receive the brand new not yet released: Assault Statue (box signed by the team!)!

2nd Place will receive a Print signed by the team.

WARNING: If any cheating, hacking or willing use of exploits are reported during the match, you and your team will be removed from the tournament and banned from all future tournaments hosted by Uber.

Ze hebben net ook een mini-patch gereleased met hun update systeem:

Our first update using MNC Live Update System include the following changes:

-Time between Crossfire matches changed from 60 to 45 seconds
    -minimum number of players needed to start Crossfire changed from 8 to 6
    -custom bot spawner timer changed from 5 to 10 seconds.
    -changed message of the day.

To reiterate, the MNC Live Update System is a way for us to tune values at will without having to go through a patch process. We are working on a patch that will address known bugs and exploits.

Laatst bewerkt: 24 aug 2010
  15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vraag: Scaled de difficulty van Blitz?
    Ik kan niet zeggen dat het veel gemakkelijker ging met 4 man tov. 2 man. Gingen op precies hetzelfde moment af (21e wave)

Anders kan ik het net zo goed nog eens in mijn eentje proberen. :+

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    spelen nog veel mensen dit spel?

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    100k+. Bovenin de verkopen van XBLA.

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik koop hem ook denk ik maar, willen mensen mij adden die dit spel regelmatig spelen?

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Lolz, noob net in een match die me een berichtje stuurde. :p

Speelde Support welke ik de leukste class vind en gewoon goed in ben.

Laatst bewerkt: 29 aug 2010
  20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Er komt een patch aan en ... GRATIS DLC! :D :D

Heb trouwens ook alweer de nodige hatemail ontvangen op deze game... zeker in potjes waar je veel meer kills haalt. Altijd het kneuzige amerikaanse kindje die het niet kan hebben dat je net lekker gaat... Blijf het triest vinden.

Mja hopelijk morgen weer thuus, zal wel flink gezakt zijn op de leaderboards.

Laatst bewerkt: 30 aug 2010

Deel Deze Pagina