1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Monday Night Combat

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dr0kz, 17 aug 2010.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Yay, misschien maak ik nu kans op de 10 grapples achievement. :+ Ik zuig echt enorm als Assassin. :p

2. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Je bent idd flink gezakt Dr0kz! 600 plaatsen ofzo :+

Van een overpowerde Support speler heb ik nog niets gemerkt, doe het zelf vooral lekker met een sniper. "I think I should nerf myself to make it fair" _O_

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Wow die support pakken ze echt wel aan, met name dat hacken.

Even een vraag:

Hoe kan je als support een vijandige turret effectief hacken?

Zeker een level 3 turret maakt mij heel makkelijk dood voor ik uberhaupt in de buurt kom.

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Neuuuh!! 8) Naja plekje ~700 is nog wel te doen. Overmorgen weer thuis dus dan gaan we weer knallen!

Support is idd erg sterk, helaas hebben ze het een beetje verkeerd generft, maar goed we zullen zien hoe het uitpakt, Uber weet het vast wel beter dan ik.
    Vooralsnog vind ik het de sterkste klasses met de meeste counters en kun je er echt zieke scores mee halen, veel meer (en makkelijker) dan de andere iig.
    Als "support" is het wel een beetje krom, aangezien je zonder daadwerkelijk te supporten en gewoon vollebak in de aanval gaat veel-VEEL beter af bent dan daadwerklijk supporten.

Afleiding, dmv je eigen turret ervoor zetten of met vrienden ging de ander ervoor staan en dan zo hacken, Gold Armor perk help ook gigantisch ofc! :)
    Of gewoon met juice/overheal.

Niks leuker dan Juice kopen aan het eind van een game en ff hun lvl 3 RockIt turret hacken en dan nog lekker je eigen er ook nog naast zetten _0/

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Pfft, iedere game toch weer... Net weer 2 gasten die alleen maar aan het campen waren bij onze spawnplek. :emo: Dan is de lol er snel af als je gelijk dood bent zodra je een stap buiten je basis zet.

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt hun vanaf je spawngate raken zonder geraakt te worden ;)

Met wat Shuriken, Grenades, Mortar, Flak, Airstrike en Product Grenade kun je ze ook nog killen als ze steeds achter het glas strafe-shooten :b:

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Serieus? :9 Ik dacht dat die 'deuren' bulletproof zouden zijn.

Ik moet eigenlijk ook eens wat meer gebruik maken van mijn andere skills. Ik vergeet steeds dat ik een mortar dingetje heb. Of dat er (A)(B)(X) knoppen op de controller zitten.

Zie net trouwens ook dat mijn NAT opeens Moderate is. =( De hele tijd al een kutverbinding. Straks nog eens proberen.

Die laatste 3 achievements die ik moet zijn best vervelend trouwens. :p

• Grappler (10 grapple kills in een match). Ben blij als ik er 1 krijg. Tellen grapple kills op een bot ook mee? :+
    • Flapjack Master: Met die gunner toch terwijl je naar beneden valt een ground slam doen op een tegenstander? Er is nooit iemand onder me. =( Of ik mik verkeerd
    • Caught em Nappin (Kill op een player terwijl ie aan het upgraden is): Nog niemand gezien die dat buiten zijn basis aan het doen is, dus hoe moet ik in godsnaam een kill krijgen. 8)

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Grappler krijg je het makkelijkst door als Assassin of sniper te spelen, en nee bots tellen niet mee :+

Assassin is gewoon veel grapplen, als je faalt druk je op (B) en een halve seconde later op (A) en spring je 30 meter de lucht in waardoor je meestal wel weer veilig kunt wegkomen en het opnieuw kunt proberen. Vergeet ook niet dat je kunt restealthen tijden een grapple.

Met sniper kun je dubbel grapplen, eerst met z'n skill en daarna als je z'n UZI ge-equipped heb. Je kunt tijden een animatie ook van wapens wisselen dus als je in het heetst van de strijd iemand grappled kun je tijdens die grapple op (LB) en je Uzi pakken waarna je hem dan meteen weer met (LT) kunt grapplen.

Deze kun je het makkelijkst (imo) op Grenade III Arena halen, gewoon boven opde binnenrand blijven en wachten tot je iemand ermee kunt killen, ze moeten er wel door doodgaan dus let op hun HP. Die skill upgraden helpt ook, vooral met mikken :+

Tja het beste is base-campen helaas.. Ik heb die van mij gehad op iemand die net achter een muurtje z'n skills ging upgraden en toen gooide ik m'n Airstrike, dus het is gewoon een kwestie van tijd en toeval, heb hem sindsdien 7 keer meer gehaald dus gewoon veel spielen jah! :b:

Laatst bewerkt: 1 sep 2010
  9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Reduced the amount of increased damage the Moneyball takes in Overtime, thus reducing the effectiveness of “Juice rushing”.

Mooi.

ixed Heal/Hurt gun not being affected by rate of fire endorsements and reduced it’s overall healing/hurting ability to compensate for the change.

Hmmm das dus niet goed? Wanneer je die niet gebruikt?

Tank’s Jet Gun alternate fire damage is now reduced depending on the percentage of ammo left in the clip. Increased the full clip damage to compensate.

Das niet cool. :/

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Cool, ik hoor net van een vriend dat ik 2e sta op Scramble Blitz, waarschijnlijk toen met de XBW party gehaald ofzo. Lekker hoor :thumbs:

Van die hurtgun is goed, support moet -imo- hard generft worden.

Die van de tank is nog beter, nu word dus de ammo cap perk nog beter :thumbs:

Hoop echt dat die patch snel komt deze avond met BigSyke en een andere kerel wat games gedaan en heb weer de nodige frustratie momentjes gehad.

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Die hurtgun is niet eens zo heel sterk. Kun je beter de damage van de turret ietsje verlagen.

En dit is geen nerf, dit is een bugfix.

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    De gun is zwak zelfs maar aangezien je gewoon rond kunt springen en niet eens de persoon aan hoef te kijken om hem te drainen kun je je bijna on-hitbaar maken ;)

En het is wel degelijk een nerf aangezien hij standaard nu (veel?) langzamer schiet.

Goed nieuws!:
    \o/\o/\o/NEW MAP! \o/\o/\o/

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Een nerf is een doelbewuste verlaging van de sterkte/effectiviteit van iets. Dit is een bijkomend effect van een bugfix.

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Dus een nerf? jezus man waar gaat dit over :+

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dat het geen nerf gerichte actie is. :)

Laatst bewerkt: 4 sep 2010
  16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Of het nu bedoeld is of niet (waarschijnlijk wel aangezien iemand drainjumpen echt bullshit is ) het is en blijft gewoon een nerf.

Maar goed ik heb geen zin om hierover verder te discusseren 8) check anders maar ff deze link en ga daar met de Wiki gasten in discussie :b:! http://en.wikipedia.org/wiki/Nerf_(computer_gaming)

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Die geven mij gelijk.

De act is de bugfix. :)

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ok je hebt helemaal gelijk TCO.

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    PAX Gameplay van de nieuwe map:

[yt]HC7YUG37Ob4[/yt]

Laatst bewerkt: 8 sep 2010
  20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Fixed. Pak alleen het stuk achter het = teken. :)

Deel Deze Pagina