1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Monster Hunter World

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 5 nov 2017.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja daar zit ik ook aan te denken om twee of drie builds te hebben. En ik moet beter gaan timen met potions te gaan gebruiken. Al aantal keer gehad dat ik wordt geraakt op het moment dat ik een potion gebruik.
     
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Heb je toegevoegd
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Zal je vanavond even toevoegen.
     
  4. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Eerste keer Rathian!
    0 deaths
    Gelijk gecaptured
    1 potion gebruikt.

    Ging veel beter dan verwacht maar ouch wat was het zweten zeg. Helemaal toen diablos zich er mee gig bemoeien!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik speel met long sword of dual blades btw en ben nog maar HR 6.
    Ben net in Coral Highlands ;).
     
  6. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ik ben maar een klein stukje verder
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ah, dat is jammer. Ik wou je toevoegen, maar ik ben al HR8 en dan kan ik natuurlijk niet meer gezien worden met gepeupel.......:+
    Mocht je mij toe willen voegen psn is P_OtH

    Ik gebruik insect glaive, de mobiliteit van dat wapen is toch wel erg lekker. Hoewel ik ook nog wel dual blades en ook de hamer wil proberen.
    Was begonnen met de great sword, maar dat wapen lag mij toch niet. Daarna naar de Glaive gegaan. Ook een keer de switch axe geprobeerd, tof wapen met een flinke damage output, maar ik vond hem lastig. Ik ga het nog wel een keer proberen, want voor het eers met dat wapen tegen Anjanath was misschien ook niet zo'n goed idee.

    Ik reageer ook regelmatig op SOS's, vooral handig als ik een bepaald monster wil grinden. En het is mij wel opgevallen dat vrijwel alle wapens wel langs komen. Laat imo zien dat het vooral een speelstijl keuze is en niet dan bepaalde wapens OP zijn.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Net even de gunlance uitgeprobeerd, maar dat wapen wordt hem maar niet.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435


    Laat de gemiddelde ervaring vrij goed zien denk ik zo :+
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Het ugrade systeem begrijp ik nog steeds niet :/ Hoe weet ik hoever ik ben voordat ik een volgende versie van een wapen kan craften? Ik wil bijvoorbeeld een wapen craften met elemental water damage maar dat kan niet want daarvoor moet ik de tweede versie hebben van de Ore Tree die ik nog steeds niet kan maken. Ben inmiddels al lvl 6 en er staat nergens welke materialen ik ervoor nodig heb. Vage shit
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Yup maar niet voor mij haha lol
     
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Hoe zit het nou met die jewels. Kan je die upgraden of heb je bijvoorbeeld als je 3x fire damage in slots zit level 3?
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    verder spelen zodat je de items wel kan zien. Maak in de tussentijd een andere versie die je wel kan maken. We hebben het hier toch over low rank items. Daar heb je al snel niks meer aan. Tijdens het levellen gewoon zoveel mogelijk upgraden totdat je bij highrank komt. Items zie je pas verschijnene als je of een nieuwe upgrade tree unlockt of als je het item verzamelt. Dat betekent dus gewoon verder met de main quest gaan :)
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Zag laatst ook zijn filmpje van AC Origins. Hilarische gast. :+
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Diablos wat een kreng, eerst maar even wat gaan grinden en gear maken.
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik koop ook gewoon meerdere versies van het basis wapen en kies zo ook de andere trees. Materiaal genoeg, en zeker later is het wel eens handig als je andere wapen net die weakness van het monster heeft.

    Ik heb bv ook elke Kinsect tree geopend; mijn blast is mijn 'main' Kinsect, maar de rest is ook wel eens handig (zeker die heal-dust als het allemaal wat minder soepel gaat:+).
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Game doet mij ook aan Zelda BoTW denken.
    Even overweldigend op het begin :+.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kan je doen, maar in high rank gaat dat hem echt niet worden hoor. Upgrades kosten echt bakken met geld. Ik zit al zonder ammo nu ik odo armor set heb gemaakt en ge-upgrade. 9k per armor om te craften. 20k per stuk om hoogste defense te hebben. Zelfde met wapens. Rarity 5 is iets van 12k en 7 30k.

    Maar met al die presets die je kan maken, ben ik nu ook bezig verschillende sets te krijgen. Sleep Hamer met bijpassende gear, charge blade met dragon en thunderbow met zoveel mogelijk gestackt op stamina en thunderdamage.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Gewoon een SOS flare gebruiken. Alleen moet je dan niet zoals ik iemand krijgen die vervolgens een paar keer neer gaat waardoor de missie alsnog failed. 2e keer had ik hem.
    Ik heb meer moeite gehad met Rathalos, mijn armor (legiana) is niet echt optimaal voor hem maar ik heb gehad dat we met 4 man op hem inhakken, hij een poison en meteen een area of effect fire attack doet en iedereen neer was.

    MHW is soms erg frustrerend, maar ook wel weer erg tof
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja dat is soms wel frustrerend inderdaad denk je hulp te krijgen van anderen en dan binnen no time mission failed, omdat ze dan heel snel dood gaan.

    Zit nu weer in een missie dat ik een boss moet verslaan en dat je geen sos flare kan versturen. Behoorlijk irritante boss 1 foutje bij zijn ultimate attack en weg levensbalk.
     

Deel Deze Pagina