RIENBU BOUNCES BACK Knap kerel. Je stond het punt van opgeven. Uitgerekend jij weet wat MH voorstelt.
Ik vind solo vaak makkelijker dan co-op. Palico's zijn de beste partners die je kan wensen in dit spel Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Volgens mij gaat bij coop de health van het monster ook omhoog ongerelateerd of je nu 1,2 of 3 andere spelers er bij krijgt. Met 4 man is de verhouding dus meer in je voordeel, maar de chaos die je er af en toe voor terug krijgt, omg... Veel lastiger om je hits te plaatsen, zeker met de Hammer. Dan kun je inderdaad veel beter je Palico hebben
ik beschouw hem als mijn vriend,.. hij doet damage aan de monsters die ik hunt Je mag hem gerust B-52 noemen hoor
wtf... Is nou geen game meer vrij van trollen? Gereageerd op een SOS voor Nirgante. Met zijn 4'en zitten we ongeveer zo'n 20+ minuten achter het beest aan. Iemand was al een keer neer gegaan maar hij was bijna dood. Wat doet vervolgens een gast, gaat voor zijn neus staan, emotes spammen en gaat dood. Komt terug vervolgens terug en doet het gewoon weer, missie failed.. Echt wtf.
Gisteren ook al geslagen door iemand tijdens het carven waardoor je niks kan pakken. Heel leuk zeg.. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Dat heb ik ook al een keer gehad, maar toen eigenlijk niet al te veel aandacht aan besteed toen omdat ik al klaar was. Kill-filmpje skippen waardoor je iets eerder kan beginnen met carven. Ik snap echt het nut niet van dat soort onzin. Ander spel, maar in Destiny 2 heb ik al een paar keer gezien dat ze op Titan, met de Arsenal Walkers public event de orbs pakken en dan van de map springen waardoor hij vaak niet op heroic komt. Dergelijke spelverpesterij mag van mij voor perma-bans zorgen.
Ja laatste week is er meer van die onzin wat sommige spelers doen. Express verzieken of ervoor zorgen dat je niet kan carven. Het slaat helemaal nergens op, maar helaas ze zitten erbij.
More than 10 elder dragons are coming to DLCs. G rank will be added in Fall when PC version is released. Here are some of the elder dragons that may come as DLC contents: 黑龙 Fatalis, 红黑龙 Crimson Fatalis, 祖龙 White Fatalis, 炎妃龙 Lunastra, 岚龙 Amatsu, 煌黑龙 Alatreon, 天迴龙 Shagaru Magala and more. The final elder dragon is 冥灯龙亚种, Xeno’Jiiva Subspecies. Very interesting if it’s true. Hmm, fall pas voor G rank misschien heb ik tegen die tijd eindelijk eens een fucking hero streamstone ding gevonden Alatreon Amatsu White Fatalis Lunastra
ziet er sick uit die draken. Heb zelf gelukkig alleen nog maar goede ervaring met andere spelers maar damn wat kunnen mensen zielig zijn zeg :/