1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Monster Hunter World

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 5 nov 2017.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik koop hem wat later. Nu nog even eerst een paar andere titels uitspelen. Maar dit is zeker een koop.
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wil je ff online spelen is er alweer storing op de Playstation.
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Even geprobeerd vanmorgen, en het is wel een aparte game, op een goede manier.
    Het is mijn eerste Monster Hunter, maar het speelt wel lekker!

    Het is even zoeken naar de juiste wapen, maar dan is de jacht alleen maar leuk, dit weekend maar even de multiplayer proberen, merk wel dat ik nog veel moet begrijpen aan de game.
     
  5. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Wat is dit toch weer epic zeg! Samen met mijn catdog in de jungle dino’s in elkaar rammen! Heb ik die sucker bijna neer komt er een trex de hoek omzetten om me op een haar na in 1 klap af te maken. Snel weg rennen, zweet om mijn voorhoofd en controller die ik bijna niet meer vast kan houden van het zweet. Die lijer terug gevolgd naar zijn lair en daar de laatse klap uitgedeeld! Heerlijk spel dit
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  6. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Duizelingwekkend allemaal nog met die shitload aan menu's enzo. Moet nu aan mijn tweede quest beginnen maar heb geen idee waar ik die moet selecteren. Bij de quest board kan ik alleen opzoek naar online quests en daar van zegt hij dat er geen available zijn..
     
  7. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Volgens mij staat er rechts boven in beeld wat je moet doen? Zo niet in de cantine even met dat meisje aan tafel praten (je buddy) ik heb iig nog neegens problemen mee gehad alles word goed uitgelegd toch?

    En vergeet niet handmatig te saven vooor het afsluiten ;)
     
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Had dus een eigen online session gekozen in het begin dus vandaar dat het niet werkte.. net de eerste Jagara oid verslagen... is er een manier om de healthbar van de enemies te kunnen zien?
     
  9. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Voor zover ik weet niet. Maar dat maakt het in mijn ogen alleen maar leuker. Zo blijf je geconcentreerd en na een paar keer ga je wel herkennen wanneer een enemy bijna dood is.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Nee Rienbu, het spel is juist op die wijze gemaakt dat je de healthbar van de monsters niet ziet. Dat is het *hunting* stukje in de titel. Kijk naar de "tells" van het monster en je ziet vanzelf wanneer het beest bijna dood is.

    Ik denk dat heel veel mensen deze serie juist nu voor de eerste keer spelen. Samen ontdekken is altijd het leukst. Het is zeker geen eenvoudige game, dus ik ben benieuwd wie overblijft en wie gaat afhaken.
     
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ja voor mij ook voor het eerst.. zo ver bevalt het goed!!
     
    Zifnap en Mallakai vinden dit leuk.
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Net Pukei-Pukei neergekregen, die had bizarre aanvallen met gif! gevecht duurde eigenlijk niet zo heel lang ong 15 minuten met dual blades.
    De homebase ziet er ook echt prachtig uit moet ik zeggen, heel tof gedaan.
     
    Rienbu en Zifnap vinden dit leuk.
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ook bezig met MHW vette game. Online kan je niet een missie joinen die je zelf nog niet hebt gehaald. Maar ben je zelf in een missie en je schiet een SOS flare af kunnen random mensen je wel joinen om de missie te halen die jij nog niet hebt gehaald of lukt te halen toch? Zolang diegene die missie dan zelf wel hebben gehaald.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Net de game opgepikt voor de Xbox.
    Zal er vanavond is aan beginnen ben benieuwd.
    Beta was wel lachen met wat andere.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Btw coop schijnt lastiger dan solo. Dat komt omdat de HPs van de monsters lineair (niet 100% bevestigd) per member omhoog gaat. Het kan dus potentieel erg lang duren met een groep om een monster te verslaan, vooral als sommige members onvoldoende contributie leveren.
     
  16. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    Wat een heerlijk spel.
    Heb ps4 versi genome maar vraag.
    Op doosje achterop staat. Tekst nl. Kan nergens nl tekst kiezen klopt dat. Het engels gaat me best goed af maar wil vaak nl ondertiteling
     
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dat gevecht moet ik nu gaan doen. Ben nog wel wat aan het worstelen met de upgrades. Best lastig om keuzes te maken met wachten op betere dingen of huidige nu te gaan upgraden, maar dan moet je weer al die resources gaan vinden.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Grinden ftw!!!!! :p
     
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dat vind ik niet erg, maar juist leuk. Wel Monster Hunter Tri gespeeld op de Wii U was dat als ik het me goed herinner. Op de 3ds ook een Monster Hunter gehad maar kon ik nooit echt inkomen.
     
  20. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik speel de game op de PS4 Pro. Ziet er erg goed uit. De tweede missie, die ik alleen speel, leg ik het al af. Dat gaat grinden worden totdat ik een beetje leuke Armor en Wapens heb.
     

Deel Deze Pagina