1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Monster Hunter World

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 5 nov 2017.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mijn felico is een lieveheersbeestje haha. Die armor voor je kat is geweldig.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  2. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hoe verzamel je die beetles die je daar voor nodig hebt?
    Ik heb er nu 1 maar geen idee waar ik die heb gevonden.
     
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Heb zelf een paar van die beestjes gevonden in grotten in de tweede wereld.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik maakte ze door Bitterbugs te harvesten bij die boom in de basis. Beetje fertilizer erop gedaan en ik kreeg niet alleen bitterbugs maar ook die gouden bug. Nu mis ik alleen die bugs voor mijn eigen Beetle armor :mad:

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Thnx voor de tips! vanavond ns ff bitterbugs kweken!
    Je eigen armor ziet er ook bruut uit.. vooral die helm.
     
  6. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Had je nog een invite gestuurd btw.. kunnen we misscien eens samen slachten
     
    HanTheMan vindt dit leuk.
  7. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    ^ kunnen jullie al wel online? Ik krijg nog steeds een foutmelding als ik wil inloggen...
    (of spelen jullie op de ps4, dat kan ook natuurlijk ;))
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Speel zelf op de ps4 en geen problemen. Xbox versie schijnt wel problemen daarmee te hebben.

    Gister avond bijna 40 minutrn gedaan om een monster te verslaan. Moet echt gauw betere wapens hebben. Er zijn al mensen met hunter rank 48 damn vliegen die door de game heen ofzo.
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Gisteren de Anjanath aan het opjagen, was al twee keer neer gegaan en ik had net de 10 min. melding gehad, maar hij was bijna dood. Na mijn laatste keer neer gaan had ik ook nauwelijks schade meer van hem gehad omdat ik zijn patroon redelijk door had. Kwestie van tijd dus, tot een f#$@#$cking !@#$@%$@#$&!!!!! Rathalos zich ermee ging bemoeien. In de eerste instantie viel hij de Anjanath aan, die vlucht vervolgens. Ik wacht even, want ik moest langs de Rathalos, ik gebruik mijn Ghillie mantle nog voor de zekerheid, maar schijnbaar heeft dat irritante beest een soort spider sense, want ondanks dat er een ruime afstand tussen hem en mij zat merkt hij mij toch op, valt aan en insta-kill... grumble......
    Beetje b.s. vond ik.
     
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Gisteren de Anjanath geslayed.. weliswaar met zijn drieën maar dat mocht de pret niet bederven.. game begint al meer te bevallen
     
  11. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ik moet nu 2 wyvern eieren pakken (Rathalos eieren),,.. en zoals jij zegt dat beest kijkt dwars door je ghilimantel heen,...
    iemand tips daarvoor??
    (iets anders dan coop, en dat de ander de ratharlos ergens bezig houd aub :rolleyes:)
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb 30~40 min lopen struggelen met dat beest, gelukkig had ik aardig wat potions gebruikt maar toch neer gekregen.

    Inmiddels ben ik druk met investigations bezig zodat ik even wat armors / element wapens kan maken.
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ja ga mij nu ook wat bezig houden met investigations.. wil graag die armor hebben van die anjanath
     
  14. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Is Anjanath in je uppie ook een beetje te doen? Ben me nu aan het voorbereiden om hem met het juiste armour en wapen te lijf te gaan.
     
  15. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Monster Hunter: World patch update 1.03 (PS4), 1.0.0.8 (Xbox One) is now live, including general fixes to Matchmaking on Xbox One and Hunting Horn and Bounties. http://bit.ly/MHWv103

    Gekopieerd vanuit de fb page van Monster Hunter, ben benieuwd
     
    captain vimes vindt dit leuk.
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hij is te doen, je moet vooral heel voorzichtig zijn + ik had mijn katje een Tobi-Kadachi wapen gegeven waardoor hij soms gestund werd.

    Zelf ga ik Tobi-Kadachi proberen te farmen om zo een elektrisch wapen te krijgen die ik dan weer kan gebruiken tegen bv, pukei-pukei.

    Ik ben inmiddels ook overgestapt van sword & shield naar zo'n dual wield wapen.
     
    Romanista vindt dit leuk.
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Die code kun je instellen zodat niet zomaar iedereen jouw sessie kan joinen....het is niet iets dat je altijd hoeft te doen, alleen als de hunt-starter dat heeft ingesteld.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ben gister avonc op aanraden van een vriend voor het eerst in mh afgestapt van mijn greatsword. Ik heb een insect glaive gemaakt en na wat testen als eerste vijand maar dd tobi kanachi gedaan. Wat vet is dat zeg. Ik moet nu alleen nog 2 mats vinden die dus niet van hem afkomen en dan heb ik zowel voor mij als mijn kat een hele armor set en een nieuwe electric insect glaive gemaakt.

    Straks na 3 als ik thuis kom gelijk proberen af te maken en dan door.

    Ik doe trouwens met alle monster pas een multiplayer variant proberen als ik hem zelf solo verslagen heb. Duurt even wat langer maar och wat is jet vet!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Oke. Heb voor mezelf een great sword met waterelement van Jyuratodus gemaakt, kijken of het daarmee gaat lukken :)
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    En gewoon genoeg potions & mega potions meenemen ;) altijd handig.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2018

Deel Deze Pagina