Nee is save gewoon om de o,1 seconden ik doe eerst de steden met weinig guards en dan zie ik wel verder... Als je iedereen dood hebt dan loopt er ook echt NIEMAND meer das wel gaaf. HALO (MP) Ik was met mn vrienden vet aan het battlen(rockets/noshields/unlimitedgrenades/noradar/dat grijze level met al de thombstones) en toen was ik aan het strafen en kwam de rocket ipv uit mijn Rocketlauncher uit de zijkant van mijn lichaam en ik raakte nog ook. En dit word bij onze deathmatches niet meer als uniek beschouwt maar toch erg leuk. Mensen uit de lucht schieten... *)
bij pop sands of time... daar bij heb ik heel vaak last dat ik vijanden niet kan dood maken, en dat ze daar maar als een standbeeld staan, of maken jouw helemaal in, terwijl je niks kan terug doen... en ook bij pop sands of time dat je bij het einde komt en farah ziet rennen, en dat als jij boven komt dat zij er gewoon stil staat... nog iets bij pop sands of time, dat ik gewoon bleef zweven, ik kon niet dood, maar ik kon ook niets slaan of andere akties ondernemen, alleen dan quit game... zeer vreemd al die dingen