1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Moore's Uitspraken over Nintendo

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 21 sep 2003.

1. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Dus je wil zeggen dat jou reactie leeftijdsverantwoord is, die tekst van jou is nou ook niet erg inhoudelijk : who is General Failure and why is he reading my harddrive?

speelt online met: mechasault/ghost recon/ghost recon IT/motor gp (demo)/return to castle wolfenstein

2. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Daar heb je wel gelijk in, iedereen bleek ook Enter the Matrix te kopen, terwijl dat maar een heel gemiddeld spel is !

3. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn opmerking: wat is trouwens het nut van de tekst onder je post: xbox sucks.
    wat wil je daarmee bereiken. meestal kun je daarmee de leeftijd van de schrijver inschatten.

bovenstaande was gewoon een vraag, laatste deel staat duidelijk meestal, dus niet altijd.

alleen laatste deel van mijn tekst heeft idd enig nut. toen xbox live net uit was waren er veel vragen wie welk spel speelt. oftwel wie is in welk spel te vinden.

4. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    de praat van Moore is gewoon 'the american way' met dit soort uitspraken bluf je je produkt de markt op.
    Shockeer iedereen leest het en je krijgt weer meer naamsbekendheid.
    Misschien heeft nintendo wel juist op dat gebied gefaald het gebied waar de psx de wereld mee heeft veroverd.

5. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Tjah, daaar kan je nog wel eens gelijk in hebben, in het begin vond ik de Xbox juist tegenvallen, gewoon te weinig goede games, de cube begon best goed, maar het afgelope jaar is Nintendo achteruit gegaan, en juist de Live comunity zie ik vooruit gaan !!

6. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd nintendo gaat achteruit, maar dat komt ook omdat ze juist titels waar heel veel mensen op zitten te wachten aan het einde gaan maken of juist helemaal niet:

voorbeeld: een Pokemon RPG voor op de cube, als ze dat zouden doen zouden dan stijgt de verkoop van de gamecube sterk. Een ander voorbeeld is Mario Kart, waarom brengen ze deze titel 2 jaar na het op de markt brengen van de gamecube. Maar daarnaast denk ik niet dat nintendo uit zal gaan sterven, omdat de aanhang in JP nog steeds zeer groot is. Daarnaast denk ik ook dat ze het verstandiger aan gaan pakken met de gamecube 2, bijvoorbeeld door het inbouwen van een HDD en een dvd-speler. wamt mede hierdoor heeft nintendo ook een achterstand gekregen op de andere consoles

7. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    jongens, ik kan er niet aan doen, maar van zulke uitspraken krijg ik gewoon de neiging om de xbox en alles eromheen te boycotten en te verdoemen, en dat is niet persoonlijk bedoelt hoor..

Maar zoiets zou je als nintendofan toch ook niet van nintendo zelf pikken? Als nintendo uitspraken zou gaan doen over hoe achterlijk de xboxgamers zijn en hoe belachelijk de xbox, dan zou ik toch ook m'n vraagtekens achter nintendo's beleid zetten.. ik denk dat het hiermee heel duidelijk is dat het enige wat MS probeert te doen de gamecube zwart te maken is zodat ze van nintendo af zijn.. Het blijven amerikanen natuurlijk maar dit vind ik wel ERG associaal..

8. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Tjah, Nintendo heeft ten eerste teveel aan hun fans zitten denken, die niets geven om een DVD-speler, maar de gemiddelde gamer zal juist op de mooiste aanbieding afgaan.
    Jurjen Tiersma uit de PU schreef ook dat Nintendo teveel gaten laat tussen hun toppers, ga na : tussen Zelda en Soul Calibur 2 zit C.A. 5 maanden.
    Tja, dit is dan wel een Xbox forum, maar ik baal gewoon dat ik opzich best wel veel lol heb gehad aan m'n cube, maar nu staat ie weg te roesten op m'n kamer, terwijl ik me kosteloos vermaak met m'n Xbox...

9. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb de box om te gamen, niet omdat meneer Moore voor of tegen iets is ....

10. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind niet dat hij perse de cube zwart maakt, maar hij zegt gewoon dat de GC op het moment de 3e console is en dat het er op het moment niet naar uitziet dat ze iets op de markt gaan brengen wat hier verandering in brengt... Het is een 2 console markt, dat wordt al langer beweert en ik denk dat het wel vaker bevestigd is...Het ziet er echt naar uit dat Nintendo de 3e console blijft, of ze moeten met wat toppie exclusives op de markt komen. Ik hoop maar de de handheld van Sony de Gameboy-venture niet uit de markt concureert (want daar verdienen ze toch het meest op op het moment) anders trekt Nintendo zich straks nog terug in Japan, of gaan ze samenwerken met Sony of MS...en ik wil persoonlijk toch wel een Nintendo console op de markt hebben, want Nintendo heeft z'n eigen stijl!!!

Edit: BTW, Velvet_Dark....ik denk niet dat je SCII een echte topper voor de cube kan noemen omdat ie multiconsole is...hij zal dus niet een enorm positief effect op de verkopen hebben...Zoals Zelda en Metroid P. dat wel hadden

11. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Dat bedoel ik, de enige reden na 5 maanden om weer een cube game te kopen is een game die ook op de andere consoles te krijgen is.

Deel Deze Pagina