Zo ik schrok net, ging net even kijken op die Morrorwind en zag ook op het doosje PAL staan en op de CD NTSC. Maar gelukkig deed hij het bij mij wel gewoon en ik heb toch echt geen amerikaanse XBOX. Speelt hij bij jouw helemaal niet dan?!
whahah dat is heel normaal dat er NTSC op de cd staat, dat is namelijk een fout van de makers........ niet ruilen dus!
Bij mij precies hetzelfde maar hij doet et ook gewoon... Deed die het bij jou (Chupacabra) niet dan? want waarom zou je hem dan ruilen?
Weet iemand hoe het zit bij mm in Zwolle? De rest is nl veel te ver weg, pas als ze in Zwolle ook die games in de aanbieding hebben, wordt het interessant
hmmm, das ook niet handig.... :{ Nou ja, wou er binnenkort toch eens gaan kijken, nog nooit geweest daar, schijnt wel aardig te zijn
Vandaag nog ff snel Morrowind laten halen door een vriend die vlakbij de MM woont in Rotterdam. Heb echt geluk gehad want vandaag lagen ze dus gewoon weer voor 55 euro in de schappen maar ik kreeg hem gelukkig nog voor de actieprijs. Kan niet wachten totdat ik hem kan spelen, heb mezelf eerst voorgenomen mijn NIMA examen te leren voor dinsdag Ben eigenlijk nog helemaal niet bekend met dit genre spellen, ben dus erg benieuwd
Had ik dit gisteren maar gelezen, stond net bij de kassa bij MM dacht dat ze misschien het stickertje eraf hadden gehaald. Maar hij was dus gewoon weer 55 euro
wow, cool nog iemand uit doetinchem lol.. jah.. we hebben geen mediamarkt.. Maar wel een dimplus (is ook niet alles, maar toch wat )
WOEI hij doet het wel ja. Ik had hem twee keer geprobeerd en toen zei me box dat hij hem niet herkende. Dus ik kijk op de cd en daar staat dat hij NTSC is (maar dat is dus een drukfout)............... HIJ DOET HET.......... Maar is crazy taxi nu nog wel 25 euro????? En oja morrowind staat tussen alle andere games voor 55 euro maar bij de top 10 (ergens in het midden van de zaak) daar staat hij ook maar dan voor 25 euro.............. dus ff goed kijken. hij doet het ............
Ja ja mensen. Ben vandaag ff naar MM geweest en heb ook ff crazy taxi 3 gehaald. Koste 20 euro. Je moet er wel naar vragen aan een medewerker want hij ligt niet in de schappen. e hebben er nog 20.............................. Ik heb dan wel over de MM in Rotterdam centrum
Dus Morrowind is nog wel te vinden in MM Rotterdam voor 25 euro? Als dat zo is ga ik maandag wel ff naar Rotterdam, maar kan iemand me hier ff zeggen waar psies van t centrum die MM is? Ben niet echt bekend in Rotterdam
Ik was naar de media markt in rijswijk geweest ik woon in rijswijk kut dat ik nog nie gelezen had dat hij daar nie voor 25 was ik op muh fietsje en ik kijk daar hij licht er gewoon voor 55 en zie ik daar bloodwake staan actie van 39,99 naar 30,- ow yess lkkr goed koop hoor ik ga wel naar de free record shop shit die mm is een rommel in rijswijk