1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind FAQ

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chaos, 17 nov 2002.

  1. SAMUS

    SAMUS Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    blocken gaat van zelf, en magic casten kan overal zowel van dichtbij en ver.
     
  2. sexylexy

    sexylexy Guest

  3. Serden

    Serden Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    ------------
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2013
  4. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    heb et al ff niet meer gespeeld... maar volgens mij ging blocken niet vanzelf..

    als je een schild op hebt staan... kon je toch zelf blokken..
    d8 ik..
     
  5. yony_the_gamer

    yony_the_gamer A.K.A -YonY-

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    VOOR ALLE THIEVES: I AM YO MASTA! ASK ME WHAT 2 DO!}:]

    Nee echt voor dieven tips die je hart zullen STELEN: ask yony.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2002
  6. SAMUS

    SAMUS Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    blocken gaat vanzelf........ je moet je shield natuurlijk wel aandoen.
     
  7. XboxruleZ

    XboxruleZ Xtraordinary

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    1
    kom ik alweer, ik heb weer ff zitten spelen, en die nou die quest van die vrouw en die dief in Pelagiad. Ik heb die glove naar die gast toe gebracht, en dan krijg ik een brief die ik weer terug aan haar moet geven. Maar waar is ze dan opeens?8) :confused:
     
  8. yony_the_gamer

    yony_the_gamer A.K.A -YonY-

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ze is daar nog wel, meschien maak je een vekeerde bocht? of meschien is ze over die heuvel gegaan?
     
  9. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Fff zoeken, zorg dat je je map open hebt en druk dan op A (dan krijg je de plaatselijke map) en kijk dan waar je al bent geweest en volg je oude route. Die missie is echt maf, ik heb hem ook gehaald.

    Ik heb mijn Orc missie al gehaald, je moest een andere ingang hebben, die bitch was zich bovenaan aan het verstoppen! :+ Maar ze kon me niet ontsnappen! }:]
     
  10. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niks van de Thieves Guild, maar met de Fighters Guild kan ik wel helpen, ik ben al Warder! :+ :D :cool:
     
  11. SAMUS

    SAMUS Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmmmm, ik denk dat ik ook maar eens questen van fightersguild ga spelen, heb tot nu toe alleen questen gedaan van clasius.
     
  12. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    IK krijg nu alleen nog klotemissies. ]:-
     
  13. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben heel fijn bezig in de thiefsguild. Ik heb al 3 trainers versleten. Ik ben nu opzoek naar de baas van de thiefsguild(niet verklappen). En ik moet naar die ruins helemaal noordelijk bij dat vage nomadenkamp voor de hoofdquest.
    Zwemmen vond ik de makkelijkste manier om er te komen...
     
  14. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij de laatste missie, dat is echt zo'n maffia missie. Ik moet ofwel mijn eigen leiders uitschakelen ofwel die van de thieves guild, daarna ben ik Guildmaster! :D Dat wordt dus dat laatste, thieves zijn loosers! }:]
     
  15. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik wil rusten in een stad, dan krijg je een melding dat het "illegal" is, echter ik kan wel gewoon rusten ! Klopt dit ? Of krijg ik strafpunten ofzo ?
     
  16. yony_the_gamer

    yony_the_gamer A.K.A -YonY-

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    je rust, je slaapt niet, je staat dus maar ff 8 uur lang daar te staan. ECHT! zo gaat je fatigue up maar je heelt je wonden niet.8)
     
  17. yony_the_gamer

    yony_the_gamer A.K.A -YonY-

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet! In the thieves guild leer je dat elke master van de fighters guild heel veel fouts hebben gedaan, dan "blackmail"en we ze (ex: Die eerste vrouw van balmora maakt deel uit van een religieuze CULT die mensen op offert naar de duivel!)

    FIGHTERS ARE LOSERS!
     
  18. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Rustig man, dat was een grapke. Bovendien heb ik haar en twee andere leiders al afgeslcaht (wegens die reden). Ik ben nu de GUILDMASTER! }:] Ik doe niet aan worshippiing, alleen zelfverheerlijking. :+
     

Deel Deze Pagina