1 : Is 1 vraagteken niet genoeg?. 2 : Dat jij het moeilijk vindt wil nog niet zeggen dat het voor iedereen zo is. 3 : Ik vind 50 euro niet zo veel als je kijkt naar andere spellen die 67 euro kosten en je maar 10 uur speel plezier aan beleeft 4 : En ja, Ik heb hem ook bestelt op internet en niet wachten tot hij op de mat valt.
Re: Re: Re: 3 woorden Jippie ik heb gisteren besteld hadden nog maar 2 exemplaren heb net gebeld zijn verstuurd krijg morgen of maandag binnen het kostte maar 56.99 maarja dan kan ik weer maanden zoniet een jaar vooruit
bij gcshop.nl betaal je 49,50 inlcusief verzendkosten. Duurt wel tussen de 7 en 10 werkdagen eerdat ie binnen is.
Ik denk dat ik de game morgen in huis heb. Vandaag kreeg ik de factuur van dimension-plus via e-mail. Meestal is de game dan al verzonden. Morgen dan maar op tijd uit bed...
@maarten=xbox In ieder geval.. van harte gefeliciteerd, maar wat heeft dat met Morrowind GOTY te maken.!? Of hoop je misschien de game te krijgen?
Ik heb GOTY binnen! Bedankt Dimension Plus voor toezending binnen een paar dagen. Ik ben benieuwd....koffie zetten en spelen maar.
ik heb hem nog niet binnen ben vandaag 16( heb ff niks met goty te maken :d ) maar alexandrio heb jij met rembours?
Hij is wat betreft graphics ongeveer gelijkwaardig, zie geen al te grote verschillen. Je oude held overzetten in nieuwe game is eitje, zo simpel dat ik er niets over vertel. Ben uiteraard naar nieuwe deel even geweest, bootje uit Khuul. Witte wereld met nieuwe bewonenrs is uiteraard erg grappig. Beren en wolven en.en...., maar kijk zelf maar. Wat ik erg handig vind is dat je in GOTY kunt zien hoeveel leven je tegenstander (nog over) heeft. Een geel balkje laat dat netjes zien, dan hoef je niet meer in ongewisse te blijven over hoe sterk. Ik probeer eerst zoveel mogelijk van eerste deel te spelen, anders weet ik helemaal niet meer waar ik zit in het spel.
ik heb net(gister) morrowind op de pc gekocht maar ik heb geen flauw idee welk ras ik moet kiezen ieamdn een goede tip?
dat moet je zelf weten ligt eraan wat je graag wilt doen, als je bijv. graag pijl en boog wilt gebruiken dan moet je kijken welk ras het beste is in Marksman, als je veel met magie wilt doen moet je kijken welk ras het beste in magic is.. etc.
Morrowind thread in de cheats sectie staat vol met tips voor beginners volgens mij. Ik heb zelf iig voor Breton gekozen maar dat was ook pas nadat ik het Dark Elf ras/Redguard ras en nog vele andere geprobeerd had...veel rondlopen praten, subquests doen in het begin is mijna advies. Miet meteen het gevecht zoeken...die verlies je vrijwel gegarandeerd. Ik heb er héél wat tijd in gestoken voordat ik zover kwam als ik nu ben, en je keuze hangt erg af van hoe je wilt spelen. Ik hou zelf wel van een beetje magie...en de Breton is dan de ideale keuze (want magiebonus + 50% resistent tegen magische aanvallen), Dark Elf is ook wel redelijk. Speelt lekker weg iig. Maar oefen wat enzo....dan kom je zelf achter wat je leuk vind en wat niet...
Ga roleplayen.. Kies het ras waar jij je het meest naar neigt, wat het beste bij jou past (ikzelf ben altijd een dark elf geweest, met als 2e keus breton )