1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Game of the Year Edition...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Outlander, 1 nov 2003.

1. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2

1 : Is 1 vraagteken niet genoeg?.
    2 : Dat jij het moeilijk vindt wil nog niet zeggen dat
    het voor iedereen zo is.
    3 : Ik vind 50 euro niet zo veel als je kijkt naar andere
    spellen die 67 euro kosten en je maar 10 uur speel
    plezier aan beleeft
    4 : En ja, Ik heb hem ook bestelt op internet en
    niet wachten tot hij op de mat valt.

Laatst bewerkt: 27 feb 2004
  2. p@cm@n

p@cm@n X-Box Fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    Ai bij Dimplus zijn ze al weer uitverkocht......ze hadden er niet zo veel dus blijkt.

3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Re: Re: 3 woorden

Volledig mee eens.

4. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Re: Re: Re: 3 woorden

Jippie ik heb gisteren besteld hadden nog maar 2 exemplaren heb net gebeld zijn verstuurd krijg morgen of maandag binnen_O_ het kostte maar 56.998) maarja dan kan ik weer maanden zoniet een jaar vooruit_O_

5. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij gcshop.nl betaal je 49,50 inlcusief verzendkosten. Duurt wel tussen de 7 en 10 werkdagen eerdat ie binnen is.

6. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ik heb het met rembours heb je snelller

7. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik de game morgen in huis heb. Vandaag kreeg ik de factuur van dimension-plus via e-mail. Meestal is de game dan al verzonden. Morgen dan maar op tijd uit bed...

8. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

IK ben morgen jarig wordt 16_O_ _O_ _O_ }:]

9. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    @maarten=xbox

In ieder geval.. van harte gefeliciteerd, maar wat heeft dat met Morrowind GOTY te maken.!?

Of hoop je misschien de game te krijgen?

10. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Sorry maar in het weekend zijn er geen rembours diensten. Je zal dus nog tot maandag moeten wachten.

11. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb GOTY binnen! Bedankt Dimension Plus voor toezending binnen een paar dagen. Ik ben benieuwd....koffie zetten en spelen maar.

12. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ik heb hem nog niet binnen ben vandaag 16( heb ff niks met goty te maken :d ) maar alexandrio heb jij met rembours?

13. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, geen rembours. Dinsdag/woensdag gewoon met Internetbankieren betaling gedaan.

14. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

oh met rembours zo ik het dus maandag krijgen maar hoe is ie vertel er wat over

15. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hij is wat betreft graphics ongeveer gelijkwaardig, zie geen al te grote verschillen. Je oude held overzetten in nieuwe game is eitje, zo simpel dat ik er niets over vertel. Ben uiteraard naar nieuwe deel even geweest, bootje uit Khuul. Witte wereld met nieuwe bewonenrs is uiteraard erg grappig. Beren en wolven en.en...., maar kijk zelf maar. Wat ik erg handig vind is dat je in GOTY kunt zien hoeveel leven je tegenstander (nog over) heeft. Een geel balkje laat dat netjes zien, dan hoef je niet meer in ongewisse te blijven over hoe sterk. Ik probeer eerst zoveel mogelijk van eerste deel te spelen, anders weet ik helemaal niet meer waar ik zit in het spel.

16. BULLETPR00F NL

BULLETPR00F NL Pro

Leuk Bevonden:
    1
    heb hem binnen via play :)

17. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb net(gister) morrowind op de pc gekocht maar ik heb geen flauw idee welk ras ik moet kiezen:mad: ieamdn een goede tip?

18. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    dat moet je zelf weten :)
    ligt eraan wat je graag wilt doen, als je bijv. graag pijl en boog wilt gebruiken dan moet je kijken welk ras het beste is in Marksman, als je veel met magie wilt doen moet je kijken welk ras het beste in magic is.. etc. :)

19. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind thread in de cheats sectie staat vol met tips voor beginners volgens mij. Ik heb zelf iig voor Breton gekozen maar dat was ook pas nadat ik het Dark Elf ras/Redguard ras en nog vele andere geprobeerd had...veel rondlopen praten, subquests doen in het begin is mijna advies. Miet meteen het gevecht zoeken...die verlies je vrijwel gegarandeerd. Ik heb er héél wat tijd in gestoken voordat ik zover kwam als ik nu ben, en je keuze hangt erg af van hoe je wilt spelen. Ik hou zelf wel van een beetje magie...en de Breton is dan de ideale keuze (want magiebonus + 50% resistent tegen magische aanvallen), Dark Elf is ook wel redelijk. Speelt lekker weg iig. Maar oefen wat enzo....dan kom je zelf achter wat je leuk vind en wat niet...

20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ga roleplayen.. Kies het ras waar jij je het meest naar neigt, wat het beste bij jou past :)
    (ikzelf ben altijd een dark elf geweest, met als 2e keus breton :))

Deel Deze Pagina