Ik twijfel eerlijk gezegt nog of ik 'm wel moet halen. Het originele Morrowind is een van mijn favoriete Xbox games en ik ben er echt maandenlang mee bezig geweest en ik heb echt zo'n beetje alles gedaan en gevonden wat er maar in zat. Nu weet ik dat ik mijn savegame uit het origineel kan overzetten in GOTY, maar ik zit dan wel met een supersterk personage dat iedere tegenstander binnen no-time afslacht en zelf nauwelijks schade oploopt in een gevecht. Nu zijn er games waarbij het spel rekening houd met de sterkte van je personage en dan voor sterkere tegenstanders zorgt. Is dit in GOTY ook of niet? Zo niet dan zit er nog maar weinig uitdaging in natuurlijk. Tevens heb ik uit verveling een aantal dorpen en steden compleet uitgemoord en leeggeroofd. Kom ik dan nu in de problemen doordat je missies krijgt in de nieuwe gebieden waarbij je ook weer terug moet naar bepaalde gebieden uit het origineel? Of zijn die nieuwe gebieden niet met de oude verbonden qua missies? Als iemand hier antwoorden op heeft dan hoor ik het graag.
de nieuwe zijn niet met het oude verbonden. ook kun je de moeilijkheidsgraad instellen ik vindt het zelf tering moeilijk met mijn level 35 character niet twijfelen kopen!
Dat is in ieder geval al mooi om te horen, maar mijn Nord warrior uit de oude savegame heeft een level van 68 dus dan mag ik de moeilijkheidgraads wel een stuk omhoog gooien.
ik heb het op 0 staan en met mijn 35 character vindt ik het verdomd moeilijk dus als jij hem bijv op de 50 zet is het voor jouw ook lastig genoeg (tip ga eerst naar mournhold)
en met level 200? kan me niet voorstellen dat ik et nog moeilijk ga krijgen maar daarom ben ik ook overnieuw begonnen et blijft een vet spel maar kan em hier nog nergens halen kan ik uberhaupt ook niet want kben flat broke
komt ie nou ook gewoon in de winkels te liggen? Ik heb et niet zo op die online shops en zo ja, welke winkels??
Ja als et moet dan moet et....bij welke onlinestore zou k em dan kopen....waar is ie et goedkoopste (snelheid boeit niet, heb toch niet veel tijd )
Ik kom net uit Parijs en daar zag ik hem in een gameshop liggen, alleen was het de Franse versie en ik wil graag het Engelse doosje Dus straks maar ff bij mijn gameshop kijken
online Dat verschilt per spel. even nagaan per spel wat de prijzen zijn bij www.gcshop.nl en www.dimensionplus.nl Er zijn ongetwijfeld meer shops, ook buitenlandse, maar dan heb je creditcard nodig. Ik heb geen voorkeur, beide winkels hebben me erg goed geholpen.
hoe zit het met de bugs??? zijn die er voor een groot deel uit?? helemaal die bug van "disc is dirty or damaged" damn wat is die vervelend..als die er nog in zit koop ik hem zeker niet, echt een afknapper
Hmmm.. Ik heb daar nooit last van gehad. Ok, in mijn hele morrowind avontuur (), is hij maar een paar keer vastgelopen. Normaal. Maar ik heb nog nooit zo'n Dirty Disc melding gehad, bij geen enkel spel om precies te zijn. Ik denk dat dit meer aan je Xbox(drive?) ligt. Of anders aan de disc zelf ?
Ik vindt goty echt roeleren geen enkele probleem gehad ik ben nu bezig met tribunal MOURNHOLD CITY OF LIGHT CITY OF MAGIC
Maak me niet jaloers Ik wil 'm ook wel, alleen om er de volle mep voor te betalen.. Naaistreek En via play.com gaat ook niet want ik heb geen creditcard
@Dodgie probeer eens bij gcshop.nl daar heb ik hem ook besteld. Wacht nu alleen nog totdat ie binnen is. Bij dimensionplus hebben ze hem misschien ook wel.
Ik had hem de laatste dag bij dimensionplus besteld hadden er nog 1 maargoed de volle prijs vindt ik het persoonlijk zkrs waard het zal je niet teleurstellen alleen vindt ik de moeilijkheidsgraad toch erg hoog met mijn level 30 character die goblins zijn zeer lastig.
Shit. Kijk ik net bij mijn orderstatus. Heb hem namelijk bij Gcshop besteld Is het veranderd van "Het geld is binnen" naar "Product is niet op voorraad en is opnieuw besteld"
Even een vraagje over Goty; zaten er naast de gewone morrowind kaart, ook nog 2 andere kaarten bij (van bloodmoon & tribunal) ? Of stonden ze allemaal op 1 kaart?