Bij mij ook, sheiss. Voordat ik heb bestelde stond dat ie binnen 7 tot 10 werkdagen geleverd zou worden. Dus ongeveer binnen 2 weken, als het goed is moet zou ik hem eind volgende week binnen moeten krijgen. We wachten af.
Ik heb de game vandaag van dimplus ontvangen. Het is wel mooi dat Tribunaal en Bloodmoon er nu bij zitten. Moet dus voldoende spelplezier leveren. Op de bijgeleverde kaart zie je nu het eiland Solstheim en de stad Mournhold. Je kunt de oude savegames gewoon laden.
Zitten hier ook egt grote verschillen tussen de normale versie en de GOTY?? Want ik wil ook Morowind kopen.
Morrowind niet kopen als je goty ook gaat kopen! Het zijn identiek dezelfde games, alleen bij goty zijn de 2 uitbreidingen ook in het spel verwerkt
OK! Dan koop ik denk wel GOTY. Maar de speelduur van het spel is toch egt HÉÉL lang?? (tenminste dat heb ik gehoord!)
Ik vind Morrowind wel een vet spel. En ook wel leuk dat het zo lang is. Want van die spellen die je zo snel uithaald is niet leuk.
ik heb nu de main quest uitgespeeld van de tribunal met dat clockwork orange echt vet vindt ik het nu ga ik bezig met bloodmoon! heil morrowind level morrowind
Nu al? Nog geen 2 weken geleden zei je dat je hem had. Dat betekend dat de extra uren gameplay of heel kort zijn, of dat je het gewoon veel hebt gespeeld.
ik heb idd al veeel gespeeld soms tot 3 uur snachts kdenk dat ik tribual 35 uur heb gespeeld en nu moet ik nog de miscaloud qweesten
Ja bij play is het ongeveer 7 euro goedkoper...als je neemt dat GOTY hier ongeveer 47.50 kost (bij gcshop)
play.com is ook van engeland, maar da boeit niet. Waar kan ik dat bestellen dan? want 27 euro is niet te veel... tell me!!!!