Ik heb een vraagje over goty. Is het nu verholpen dat je, je skils wel hoger dan level 100 kan krijgen. In het gewone deel kon dat niet.
Dat is ook nooit de bedoeling geweest. Op de PC con je wel zo'n cap-remover downloaden, die (volgens mij) zo'n gast van het voormalig morrowind.nl had gemaakt. Dan was het wel mogelijk, maar het is nooit de bedoeling geweest. 100 is het limiet.
Omdat ik graag op zo`n hoog mogelijk level wil komen. En als ik eenmaal al mijn skills op 100 heb staan kan ik niet meer hoger komen.
Jawel, dat kan wel wel. Skills dalen namelijk weer als je gearesteerd wordt, en naar de gevangenis gaat. Dus val een guard aan in een stad, en laat je aresteren. Dan 'go to jail', en een aantal van je skills zullen zijn gezakt. Hoe zwaarder je overtreding, hoe langer je de gevangenis in moet en hoe meer skills zakken. Nu kun je je skills weer trainen, en dus ook levels stijgen.
Ik zoek dit spel nou al eent tijdje, en ik merk dus dat het in geen een winkel ligt. Maar weten jullie toevallig een site waar je dit spel rembours kan bestellen? dat je dus aan de postbode betaald? Ik weet niet waarom, maar dit vind ik gewoon een fijne manier van betalen...
Hmm ja dat is een fijne manier van betalen. Helaas zou ik niet zo gauw een winkel weten met GOTY in het assortiment die dat doet. Ik zou hem maar gauw ergens kopen, dit spel kan wel eens bestwel rare worden. Echt de moeite waard trouwens, ik ben nog toe alleen bezig geweest met tribunal en daar ben je al een hele tijd mee zoet.
Dat denk ik ook niet, als je ziet hoeveel dage morrowind al van m'n leven heeft gestolen..... Maar misschien moet ik toch wat voorzichtiger om gaan met de GOTY disk, omdat morrowind nu echt helemaal onder de krasse zit ohja wat ik me net bedacht: als ik nou stax vrage over het spel heb he, moet je die dan gewoon in de morrowind helpthread zetten of is daar een speciale thread voor?? nouja hoe dan ook, dat zie ik wel als ik iets te vrage heb....
weinig mensen hebben de game en in de morrowind helpthread hebben mensen amper het spel dus beter kan je naar gamefaqs gaan..
Hoe bedoel je dat ?. 50 euro voor het vetste spel op de xbox met 2 expansion packs = heel veel speel plezier terwijl ik gister hetzelfde voor mafia heb betaalt en die heb ik al voor de helft uit gespeelt. Duur ? Dacht het niet !
Jawel, dat is wel duur. Want in mijn ogen betaal ik 50 euro voor twee uitbreidingen en een spel dat ik al heb.
Jep, ik vind morrowind super (k speel niet veel meer, maar morrowind is et enigste nog en dat speel k dan ook vrij veel ), maar 50 eurie vind k echt te veel voor wat uitbreidingen. Ik koop et dan ook wel als ie goedkoper wordt
Maar je moet die uitbreidingen echt niet onderschatten. Ik ben nu al een hele tijd bezig met Tribunal en er komt maar geen eind aan! Dat bedoel ik dus in positieve zin. Wat ik ook heel erg leuk vind is dat er in Mournhold wat knipoogjes zijn naar de oudere elder scrolls games. De goblins zijn terug en maken eenzelfde geluid als in The elder scrollls: Arena! Verder is the dark brotherhood terug uit The elder scrolls: Daggerfall! Hehe, ik speel voorlopig nog fijn door. Ik denk dat je trouwens om en nabij de level 30 moet zijn voor tribunal. Bloodmoon ben ik nog niet mee begonnen, one at a time...
lijkt me wel een vet spel maar we hebben morrowind al hoelwel ik wel graag zou willen hebben wil mijn broer het niet