Jah jah heb me 12euriej gekost gehehe , vriend van me had um maar vond er geen bal aan heeft um verkocht aan mij voor een vriendenprijsje ,He! wat vervelend nou he
bart smit alleen heb je dan die lelijke clasic ik had hem voor 30 en geen classic en khad hem in de tijd gekocht dat ie uitkwam
De echte bikkels hebben hem sinds de release Zonder dollen. Ik zag laatst dat Morrowind bij www.gcshop.nl in de dumphoek ligt.
de echte bikkels hebben ook morrowind goty Nee maar ik weet dat je het nog te duur vind voor 2 expensions
Zit wat in, maar goty komt er ook aan (ooit eens een keer). Voorlopig waarschijnlijk niet, aangezien ik weinig tijd ga hebben voor de xbox in verband met mijn vervolg opleiding.
Haha ik heb morrowind ook met de release gekocht (60 eurie), maar dan ook nog 2 keer!!!! (dat ene voor een vriend was en het geld terug greeg is bijzaak). En natuurlijk GOTY. PLUS ik doe nu al een jaar m'n 'vervolg' opleiding (uni) en ik heb echt niet veel minder tijd hoor, merk er niet veel van. Dus dat valt best mee hoor benneke. K zou zegge kopen die goty, want als ene hier morrowind fan is ben jij het toch he
ik heb de normale versie al besteld by bol maar wat ik me afvraag is heb je ook een story mode in het spel dat je moet volgen of is het aleen maar sidequest de heletyd
Ik denk dat ik hem dan toch maar eens ga kopen. Ik ben inderdaad ook heel nieuwsgierig wat er allemaal voor nieuwe dingen te vinden zijn in Tribunal en Bloodmoon, en hoe het is om als weerwolf te spelen.