1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Game of the Year Edition...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Outlander, 1 nov 2003.

  1. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is veel en veel leuker.. , Ik werd het op het gegeef moment ook zat hoor om alleen maar op Vvarendel *ofzoiets :D * te lopen.
     
  2. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    maar als je dan in balmora komt voelde je zoo thuis :)
     
  3. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, ja dat heb ik bij de orginele steeds ook(A). Mensen, iemand die me nog kan vertellen waar ik goty voor een lage prijs in de winkel [misgien internet] kan vinden:mad:?. Bij gc reageren ze niet op men mails.
     
  4. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik had wat overredingskracht nodig :+
     
  5. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    dat vat IK op als een compliment :cool: :+
     
  6. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat balmora.. , Vindt caldera veel mooier, beetje echte huisen niet van die vierkanten kartonne dosen :D
     
  7. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    caldera voel ik me niet thuis :confused: Balmora is gewoon zo vredig heeft een goede sfeer
    daarin tegen vind ik seynda neen ook mooi en die omgeving bitter coast region.
    en die molag amur region wordt ik depresief van :p
     
  8. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik haat de Molag Umar region. Wat kale vlaktes met hier en daar een plantje waar je binnen no time verdwaalt. 8)
    Geef mij maar Balmora en Ascadian Islands region. :p
     
  9. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    jep ascadian en bitter coasr zijn uber
     
  10. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben hardcore Morrowinder maar kom verder nooit in deze thread...

    Anyway, dit vond ik even tussen neus en lippen door wel even een speciale vermelding waard aangezien ik weet hoeveel problemen er zijn met het vinden van dit spel. Dus:

    Voor alle mensen die nog op zoek zijn naar GotY: Bij Nedgame in Rotterdam ligt de game gewoon in de winkel en deze is tevens direct te bestellen via de site www.nedgame.nl dus geen gezoek meer, de prijs ligt standaard op E59,99!!!

    Zo...dit moet voor elke leek die op zoek is in deze thread wel duidelijk zijn toch? Als het de lay-out verpest wil ik m'n post evt. wel aanpassen, otherwise...carry on.:)
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2004
  11. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    jah jah heb de morrowind vandaag binne gekregen aleen nog niej gespeeld moet eerst ff star wars : kotor uitspelen wat een dilemma :D:D :p
     
  12. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0

    Kan je mij vertellen waar die Nedgame zit in Rotterdam???

    Ik denk namelijk dat je in de war bent met Futurezone???
     
  13. yad1ckru

    yad1ckru Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had Goty al heel lang, uit engeland voor maar 20 euro
     
  14. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar het is al lang uit in Amerika! Ik koop dan toch liever morrowind normal voor een tientje ipv 40 euro.
     
  15. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Ik heb toch liever morrowind normal 2 keer zo goedkoop én een wat minder grote wereld. De hp-balk van de enemy die er niet is laat ik dan achterwege. Maakt me toch niet veel uit.
     
  16. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    tja dat blijft jouw keuze zelf vond ik het waard 2 uitbreidingen
     
  17. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit spel is zowieso niet zo geschikt voor de xbox... Veel te lange laadtijden. Vond de uitbreidingen op de pc ook al niks.
     
  18. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    bullshit als je er de tijd voor heb en je echt ietw voelt bij het spel. is er nix magistraaler dan wel spel dan ook
     
  19. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Maarten, je moet toch onderhand weten dat je deze gastjes nix kunt bijbrengen.... Dat zij zich niet ook maar een beetje kunnen verdiepen in een game is hun prob.
     
  20. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Volgens mij verwacht iedereen tegenwoordig van spel dat je ze in de cd-lezer stopt, en dat ze het -POEF-PLOTSKLAPS- doen.
    Ik wordt zo moe van al die mensen die zeiken dat Morrowind niks aan is vanwege laadtijden. :{
     

Deel Deze Pagina