1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Game of the Year Edition...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Outlander, 1 nov 2003.

  1. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Morrowind

    Pff, die 3-5 seconden wachttijd (als je tenminste zo slim bent om autosave uit te zetten) zijn te verwaarlozen. Als je Force Speed hebt vlieg je al helemaal door het spel heen :+

    Laadtijd boeit mij overigens in het algemeen eigenlijk weinig als ik vele uren zoet met een spel kan zijn. En de bugs zijn dan ook te verwaarlozen, zo lang ze maar niet je saves wissen/corrupten enzovoorts :{
     
  2. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Uit een interview met Todd Howard, Project Leader for Morrowind:

    The Xbox version has some very nice optimizations that make the whole game run smoother, load faster and such.

    Over de laadtijden hoeven we ons dus geen zorgen te maken.

    en...

    So right now, no, we have no plans for Morrowind or the Elder Scrolls on Xbox Live.


    Helaas :'-(
     
  3. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ga deze nu voor de derde keer halen dan... :)
    ik kapte er uiteindelijk mee
    was level 18 (duurd fucking lang al)
    toen verdween mijn Chest armour telkens als ik het spel laadde
    was nix tegen te doen...toen was ik best pissed en kapte ik ermee
     
  4. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben inmiddels level 44 en speel het spel als enige nog zeer regelmatig. Ik vind/verover voortdurend voorwerpen (boeken, edelstenen, kruiden, wapens) in alle soorten en maten en ben verschrikkelijk rijk. Alles dump ik gewoon op straten en pleinen in een bepaald dorpje. Een prachtig egzicht, zeker als de zon schijnt. Alles blinkt je tegemoet. Niemand komt eraan, en als ik een keer geld nodig hebt - nauwelijks meer want niemand kan me meer verslaan - dan verkoop ik gewoon een wapentje van groen glas.
     
  5. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    gaat dit spel na een aantal uurtjes niet verschrikkelijk vervelen?
     
  6. Scoutmaster

    Scoutmaster Guest

    ik heb het spel ook

    maar na een uurtje gaat het echt vervelen

    ik krijg koppijn van het spel.
     
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Juist niet, het spel is veel diepgaander dan veel andere games. Je kunt helemaal leven in de fantasyworld.
     
  8. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    WoooooHHHHHHHAAAAAAAA, heb het spekl vanaf de release maar ben nog maar een level 19, speel het meestal om de zoveel weken een tijdje en dan leg ik het weer weg, maar het blijft met al zijn gebreken nog steeds 1 van de beste xbox games, die sfeer dat water die opdrachten dit spel is gewoon bijn niet uit te splen, en dat is positief bedoelt!!!
     
  9. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    Morrowind


    Dan moet jij het zeker nooit meer spelen! Koppijn na een uur Morrowind? Gut, dan zul je ver gekomen zijn. Er zitten ruim 300 opdrachten.
     
  10. Scoutmaster

    Scoutmaster Guest

    Re: Morrowind

    heb Star Wars KOTOR al bijna uitgespeeld
     
  11. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    Re: Re: Morrowind


    Goed zo, nu ben ik weer trots op je.
     
  12. xboxwhopper

    xboxwhopper xb0x freAk

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    het spel is inderdaad soms wat vervelend..
     
  13. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik Morrowind GOTY edtion kope als ik gewoon morrowind al heb? Het lijk me wel leuk, maar gaat het niet vervelen omdat ik ook al veel morrowind heb gespeeld
     
  14. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat is een vraag die je zelf beter kan beantwoorden dan iemand anders. Je kunt een spel doodgespeeld hebben en snakken naar extra quests, features, etcetera en dan is het aanschaffen van deze GOTY Edition natuurlijk een no-brainer. Als je het wel een beetje gezien en gehad hebt in de wereld van Morrowind kun je beter je geld opzij zetten voor iets anders...
     
  15. KiLLerKnight

    KiLLerKnight Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ie maar 30-40 euro gaat kosten, dan vind ik het wel waard als je Morrowind leuk vindt. Alleen als collector's item is ie al waard.... :9
     
  16. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik weet nog niet, hangt zeker van de prijs af. Ik ga er geen 60 euro voor uitgeven
     
  17. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Niet dat het jullie wat kan schelen, maar ik was lvl 87 dark elf(:cool:) gericht op combat/magie, hoewel dat ik het einde toch niets meer uitmaakt :)
    Ik kan rustig zeggen dat dit 1 v/d beste spellen is die ik ooit heb gespeelt:)
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2003
  18. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben flink aan het twijfelen of ik hem wel koop.
    Ik heb een dikke 200 uur in morrowind gestopt (ruime schatting, heb het zeker 4 maanden lang gespeeld. Dagelijks gemiddeld 2 uur. 4*30 (dagen)*2=240 uur. En dan heb ik de vakanties nog niet meegeteld. Daar zat ik er nog veel langer achter)
    Dus nieuwe quests zijn dan weer leuk, maar aan de andere kant heb ik al een hele tijd niet meer de neiging gehad om Morrowind weer in mijn xbox te stoppen. Nu ik dit aan het typen ben krijg ik toch weer de kriebels en wil ik weer eens gaan spelen (Damn, heb hem van het weekend net uitgeleend aan een vriend |:- )
    GotY staat iig niet bovenaan mijn verlanglijst, maar de kans is toch groot dat ik hem haal. Al was het maar omdat deze versie van het originele morrowind beter is (minder laadtijden, bugs etc). En hoe zou ik eruitzien als weerwolf?:D
     
  19. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook een tijdlang gespeeld, zeer verslavend overigens. Enige wat ik minder vond waren de bugs (spel bleef vaak hangen bij mij).
    Als zo'n bugs eruit zijn gehaald en het spel ligt voor een mooie prijs (dus niet voor 60 euro) in de winkel ga ik hem wel halen, ik weet zeker dat ik dan voor mij een verslavende game in huis heb gehaald.
     
  20. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb ergens gelezen dat hij maar iets van 20 euro zou gaan kosten. Is eigenlijk ook wel logisch aangezien Morrowind nu ook voor iets rond die prijs is te krijgen.

    Ik zelf twijfel overigens of ik hem zal kopen of niet. Er komen een heleboel andere vette spellen uit, en ik heb liever een heel nieuw spel dan uitbreidingen op iets ouders.
    Iets anders, overigens maar een klein ding, hoe kom ik dan van mijn huidige morrowind schijfje af. Weg gooien is zonde, en ik betwijfel of dan nog iemand de originele Morrowind wil kopen, al is hij dan goedkoper.
     

Deel Deze Pagina