1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Game of the Year Edition...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Outlander, 1 nov 2003.

  1. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe duur de gewone classic is
     
  2. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Op sommige plaatsen (zoals de bart smit) kost hij 20 euro. Normaal kost hij 30.
     
  3. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx ga ik denk maar eens een bezoekje aan de bart smit brengen
     
  4. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand soms waar ik een spell kan kopen die resistance tegen magic geeft ( als zo'n spell bestaat ) ? Mijn bedoeling is om iets te enchanten zodat ik uiteindelijk 100% resistance tegen magic zou krijge.
     
  5. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet uit mijn hoofd. Ben dat ook eens van plan geweest. Maar je moet aardig wat voorwerpen enchanten om constant effect 100% resist te krijgen (had het volgens mij met 2 ringen, en een boel kledingstukken gedaan). Wat makkelijker is, als je Goty hebt, moet je in de tribunal uitbreiding eens die koning doden, die heeft een ring met constant effect 100% resist en reflect, en nog wat andere dingen. Beste item uit het spel.
     
  6. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Hou wel in de gaten dat 100% tegen magic niet betekend dat je tegen alles kan wat niet met een Handwapen te maken heeft. Je kan nogsteeds geraakt worden door spells als shock, fire, frost, poison, paralysis, of disease effects.

    Tegen Fire moet je bv. een 'Resistance Fire' spell kopen.

    Wil je toch 100% resistance tegen magic hebben zoek dan eens naar deze objecten:
    - Cuirass of the Savior's Hide. Dit kun je vinden in the hall of fyr in tel fyr (Tel Aruhn). Dit is 60% resistance magic. (en ontzettend hoge light armor rating!)
    - Ring of Phynaster. Deze ligt in Senim Ancestral Tomb (Ald Daedroth). 20% resistance.
    - Mara's Blouse. In Berandas (Gnisis) als je de Lalatia Varian's Imperial Cult quest doet om de Boots of the Apostle te krijgen. (10%)
    - Wraithguard. Deze heeft VIVIC in z'n palace in Vivic. (ook 10%)

    Dit alles zou je op 100% moeten brengen, alhoewel ik het zelf al genoeg vind om de Cuirass of the Savior's Hide te pakken.

    nogmaals Resist magic is lang niet alles. Je bent nogsteeds vatbaar voor veel te veel andere spells
     
  7. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    oef je weet echt veel, speel je ook al goty..of nog de oude morrowind? M'n moeder heeft net goty gekocht, en ik ben aan het twijfelen om er weer mee te beginnen. Alleen moet ik weer van scratch beginnen.
     
  8. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Je moeder? lol ;)
     
  9. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Je moeder? lol ;) heb jij even geluk!

    Oeps sorry van de dubbelpost, kun je trouwens ook berichten verwijderen?Want dat kan ik nergens vinden |:-
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2004
  10. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Kaneda: ik heb nu goty, heb et alleen nog heel weinig gedaan omdat ik ook overnieuw moet beginnen. Ik was best ver en kan me er gewoon niet overheen zetten om weer helemaal opnieuw te beginnen.

    ps. wist niet dat jij in amstenrade woonde :D

    ARno: Jah jah, kaneda met z'n hippe ma, ze hebben zelfs 2 xboxen omdat ze anders niet tegelijk kunnen gamen :D:D
     
  11. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    istiej bij de dixons ook 20 euro
     
  12. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Yep, zag hem laatst nog liggen dus...
     
  13. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    zond als je morrowind normaal koopt...
    als je die heb wil je meer
    kan je gelijk de goty edition halen :)
     
  14. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij dixons!!!!!!!!!? Dan ga k em morge halen.
     
  15. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Srry dat ik dit stoffig draadje weer opraap, maar ik begin net weer aan morrowind (GOTY) en ik heb geen idee waar dat Tribunal ligt? Bloodmoon is dat sneeuweiland, maar tribunal weet ik niet te vinden...helpie!
     
  16. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Tribunal is een 'geheime' stad die je kan bezoeken nadat je er een aanslag is gepleegd op je leven door The Dark Brotherhood. Volg het verhaal en je kan reizen naar Tribunal dmv een speciale mage guide die in Ebonheart te vinden is.
     
  17. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Zelf heb ik GOTY niet (schaamt zich). Maar als ik me niet vergis moest je dan rusten. Dan werd je aangevallen door een huurmoordenaar en dan kon je vanuit Ebonheart naar Mournhold (waar Tribunal zich afspeelt).
    Zoiets was het.
     
  18. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Benneke had het bijna goed ;). Als je Lv 7 bent, en je gaat slapen buitenshuis, dan komt er een assassin. Mol die, praat met een guard en hij stuurd je door naar Ebonheart (Man in ijzer armor vóor de brug naar de Grand Counsil Chambers) En díe vent stuurt je weer door naar een Mage in een rode robe die jou vervolgens naar Mournhold kan teleporteren.
     
  19. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Aah ok, ik ben nu Level 6 (helemaal overnieuw begonnen dus :D ) dus ik kan het bijna.
    Is het ook verstandig om met level 7 al Tribunal (Mournhold) in te gaan. Want Bloodmoon moet je toch rond level 30 zitten om een beetje mee te komen, heb ik gehoord
     
  20. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt er dingen kopen en bewonderen enzo, daar kun je als lv 7 zijnde genoeg plezier mee beleven.
     

Deel Deze Pagina