1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Game of the Year Edition...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Outlander, 1 nov 2003.

  1. Pretender

    Pretender Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk heb ik Morrowind: GOTY, ook binnen gekregen.
    Lijkt me een hele gave RPG.

    Zaterdag maar even proberen. :)
     
  2. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb helaas goty niet maar kan em ook niet echt vinden. Vind morrowind wel echt een heel stoer spel met maar een nadeel en dat is een niet zo mooi combat systeem. Verder is het de ziekelijk grootste langste en meest uitgebrijde rpg die k ooit heb gespeeld. Ik ben nu bezig met een kerst boom van lichtjes op mn dak aan het maken. (het een huis "overgenomen" in suran)
     
  3. Pretender

    Pretender Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij play.com voor zo'n 29 euro te koop. Je hebt wel een creditcard nodig.
    http://www.play.com/play247.asp?searchtype=XBOX&searchstring=morrowind&page=search
    Hier heb ik hem ook vandaan maar toen was de game nog zo'n 10 euro goedkoper :p

    Ik ben heel erg benieuwd want ik ken deze game totaal niet, ik laat me morgen verrassen...............

    Iemand nog beginnerstips?
     
  4. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed lezen. Bedenk ook goed van te voren met welk ras en welke klasse je wilt gaan spelen. Laat jezelf verder maar overdonderd worden door de gigantische speelwereld en probeer dingen uit.
     
  5. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg ook weer zin *) Nah cker jaartje geleden blijft een vette game.
     
  6. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    hehehe ik ben vandaag weer overnieuw begonnen met de goty editie _O_ altijd krijg ik er weer zin in.
    maarja ik kan binnen 15 min 100000 gold verzamelen en binnen 1 da zit ik alweer op level 32 nie eg uitgaging meer maar blijft vet *)
     
  7. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad niet leuk...

    Ik krijg ook weer de kriebels. Heerlijk om zo'n gevoel te krijgen. Ik moet ook maar weer eens gaan spelen. Dit is trouwens het eerste spel waarbij ik elke keer weer een kick krijg, echt niet normaal meer zo lekker ;)
     
  8. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je dat voor elkaar?
     
  9. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    tja 400 uur zo'n spel spelen?? dan weet je alle plekjes en alle queste nsnel te doen
    en weet je alles te doen zonder oponthoud enzo en uitaraard waar de spullen liggen die veel waard zijn :)
     
  10. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat is niet zo moeilijk nee, ik doe dat meestal om m'n strength en endurance zo snel mogelijk op 100 krijgen zo dat ik volle 10 punten krijg als ik up level.
    En dat trainen is niet goedkoop :p ik speel ook goty , vindt dat sneeuw gebied het leukst *ben ff de naam kwijt * ;)
     
  11. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    En bedankt hoor! Het hele spel blauw gespeeld op de PC (niet GOTY maar de gewone), maar na jullie praatjes moet ik m'n zuurverdiende eurocentjes weer uit gaan geven aan GOTY op de xbox :9 heb er nu al weer zin in _O_
     
  12. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    ghehe :+ Geen dank hoor :9
     
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Waarom zou je extra goty voor de xbox kopen als je net zo goed de twee uitbreidingen voor de pc kunt gaan halen als je het spel toch al op de pc hebt? Dat is namelijk het enige dat vernieuwd is. In Goty zit Morrowind plus de twee uitbreidingen van de pc (Tribunal en Bloodmoon).
     
  14. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien omdat het relaxter is om een game onderuitgezakt op je bank te spelen met een groot beeldscherm dan rechtop achter je PC. Of omdat de GOTY edition binnenkort platinum zal gaan in Europa en dus nog maar 30 euro kost (is in Amerika al het geval als het goed is).
     
  15. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Plus het feit dat ik niet hele middagen achter de pc kan, omdat m'n zusjes dan beginnen te zeuren dat zij willen. En de xbox is van mijzelf en staat op mijn kamer :p
     
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Is dat zo? Heb je misschien ook een bron?
     
  17. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, kijk maar eens in de officiƫle Bethesda Shop of op een gamesite als Gamespot. Prijs voor de GOTY edition is $29,99.
     
  18. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Geweldig, misschien koop ik 'm dan eindelijk wel een keer, als het hierheen komt tenminste.
     
  19. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik wil niet vervelend zijn, maar GOTY heeft altijd al 30 euro gekost. ;)

    Maar dat is inderdaad een rede om GOTY extra te kopen. Daar had ik zo direct niet aan gedacht.
     
  20. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag jij me vertellen waar.

    GCshop = 47,50
    Bol.com = 54,99

    De gewone versie kost al wel een hele tijd 29,99 euro (of is het inmiddels al 19,99 euro?).
     

Deel Deze Pagina