1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Game of the Year Edition...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Outlander, 1 nov 2003.

  1. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Gekocht bij de play deze week voor 14,- pond, maar zijn niet meer voorradig dacht ik...
     
  2. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat hij dollar bedoelde. Ik heb me er een beetje in verdiept, en volgens mij heeft de Amerikaanse GOTY inderdaad altijd al $30 gekost.
     
  3. Blapje

    Blapje leetoonar2k5

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    morrowwind is tog dat spel dat bijna onmogelijk uit te spelen is ? (iig dat hoorde ik van een maatje ofzo) het MOET tog te doen zijn! :)
     
  4. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de volledige 100%? Dat is bijna onmogelijk. Je moet er echt een paar honderd uur in steken om het uit te spelen. De main quest is al vrij lang, en dan alle kleine opdrachtjes nog. Dankzij de uitbreidingen komen er nog een tientallen uren bij.
     
  5. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    zeg gerust 10 x 10 uur erbij :)
     
  6. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk heh, dat je er zo ontzettend lang mee bezig kan zijn? Ik vind het iig wel fantastisch!
     
  7. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier de originele GOTY strategy guide liggen (uit Amerika meegenomen :D). Deze bestaat uit 404 blz vol met beschrijvingen voor de main- en sidequests die je kunt doen. Het is zeker mogelijk om dit allemaal te voltooien. Verwacht er alleen wel een aantal maanden mee zoet te zijn. Heerlijk! Iedere keer dat ik het spel speel ontdek ik nieuwe dingen. _O_
     
  8. Blapje

    Blapje leetoonar2k5

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, heb fable gister uitgespeeld, en vond het echt jammer dat het zo snel was afgelopen, zal ik bij morrowind niet hebben denk ik :p... als laatste.. ik vond fable echt uberdope, is het beetje met elkaar te vergelijken?
     
  9. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt. In Morrowind zul je veel (en dan ook echt veel) meer moeten lezen. Morrowind gaat zoveel dieper en de vrijheid die je in het spel hebt is ongeƫvenaard. Een gigantische wereld staat voor je open en niet een paar lullige nauwe "gangetjes" zoals in Fable. Bovendien is Morrowind een stuk moeilijker. Er zijn wel overeenkomsten te noemen. Zo moet je in beide games vechten en met mensen praten. Ook ontvang je in beide games experience. Daarmee houden de overeenkomsten echter wel op.

    Persoonlijk heb ik me een stuk beter (en langer) vermaakt met Morrowind (GOTY) dan met Fable. Hoewel Fable wel die sprookjesachtige "feel" heeft, wat ook wel weer zijn charme heeft...
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zo had fable moeten zijn :) Heb deze game (nog steeds) niet. Zou hem toch zeker moeten hebben. Een van de betere RPG's zo te horen.
     
  11. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker. Ik heb naast me een lading documentatie over Morrowind liggen waar je gek van wordt. Het is niet eens alles, maar het is rustig 1000 pagina's!
     
  12. Colan

    Colan Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    yup, same here...ik heb 3 van die dikke mappen vol...maar ik weet alles nu uit me hoofd...
     
  13. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik 1 dikke ordner ;) Alles uit m'n hoofd weten, dat niet. Ik heb nog genoeg andere dingen te doen, zoals het hebben van een leven :p
     
  14. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    morrowind is zooo zie3k groot en uigebrijd dat je spontaan de bugs vergeet en het slechte combat systeem vergeeft.
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    LOL, ik heb nu nog steeds een dikke stapel papier liggen met allemaal dingen over morrowind, God weet wat er allemaal tussen zit.
     
  16. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik wist vroeger alles uit mijn hoofd. Nu weet ik wat minder uit mijn hoofd (maar nog steeds veel).
    Aan papierwerk heb ik niet zo veel. Ik zou niet weten wat ik er mee moet. Alles wat ik ooit heb willen weten over Morrowind heb ik rechtstreeks van internet en uiteraard uit ervaring. :)
     
  17. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, mijn BOX staat op de 2e en de PC op de eerste... Ik wil wel meteen de oplossing hebben, dus heb ik alles maar uitgeprint ;)
     
  18. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    zat al een tijdje te twijfelen, maar RPG's kunnen me hoe langer hoe meer bekoren (vooral lekker uitgebreide).ok, eerste opdracht morgenochtend is de gamesboer uit z'n nest bellen en hem GOTY ontfutselen. kost toch quasi niks meer
     
  19. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was het ook zo. Ik moest niks van RPG's hebben, totdat ik Morrowind had. Sindsdien ben ik verslingerd aan Morrowind (en andere RPG's die op Morrowind lijken).
     
  20. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind vind ik een goede game, maar toch ben ik hier een stuk minder enthousiast over dan de Baldur's Gate serie voor op de PC (niet te vergelijken met de console versies!). Dat zijn imo echt de beste rpg's ooit gemaakt, mede dankzij de perfecte balans en verhaallijn. In Morrowind duurt het me regelmatig allemaal veel te lang en het verhaal is nogal wazig.
     

Deel Deze Pagina