1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Game of the Year Edition...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Outlander, 1 nov 2003.

  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Kennen jullie Golden Sun van de GBA??
    Is Morrowind hier een kleeiin beetje mee te vergelijken?
    En wat zijn de verschillen met Fable?
    Ik ben nl. vaak enthousiast om hem te kopen, maar dan kom ik
    op inet weer vrij veel negatieve reacties tegen...
     
  2. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor morrowind heb je een enorme hoeveelheid geduld nodig.
    De wereld is echt idioot groot, en er is zoveel te doen, je kunt weken/maanden spelen, en dan nog ontdek je nieuwe dingen.

    Maar het is meer de vraag of het spel jou ligt. Of je met die vrijheid om kunt gaan.
    Je wordt werkelijk in het niets gegooit, en je moet zelf maar zien wat je doet. Veel mensen vallen hier op af.

    Je ontwikkelt ervaring met een bepaald wapen door ermee te vechten. Bijvoorbeeld, als je veel met een zwaard vecht, zul je die skill uiteindelijk masteren.

    Ook heb je veel verschillende magische krachten, waarmee je je bijvoorbeeld door de wereld heen kunt teleporteren, of gaan zweven, jezelf ontzichbaar maken, anderen aanvallen, ga zo maar door.

    Verschil met Fable is dat Fable meer een Action RPG is, Terwijl Morrowind een tamelijk trage RPG is waar je eerst enkele uurtjes in moet stoppen voordat je echt goed bezig kunt gaan.
     
  3. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik zit echt vet te twijfelen om de game te verkopen/te ruilen. Ik heb het spel nu al bijna een half jaar, maar heb er misschien nog maar zo'n 10 uur mee gespeeld. Ik vind die wereld echt mooi, de sfeer en de muziek maar ik heb gewoon geen tijd. Wat vinden jullie ?
     
  4. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Houde gek;) in plaats van dat je tijd in andere games speelt kan je Morrowind spelen.
    en in de vakantie als het regent ofzo heb je vast wel een lege agenda blz staan ;)
     
  5. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Houden. Ik heb er zelf ook een aantal maal aan gedacht, maar dan deed ik de Morrowind disc in mijn Xbox en was ik er weer van overtuigt om de game te houden. Als je wat geduld kan opbrengen en jezelf ziet groeien, dan geeft dat een zeer voldaan gevoel. Meer dan in enig ander Xbox spel. :)
     
  6. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    verkopen!! }:] ik raak er hier in omstreken namelijk blijkbaar nergens meer aan. tja, u ziet uiteindelijk maar
     
  7. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    HOUDEN! Het spel verkopen is misschien wel een van de stomste dingen die je ooit kan doen.

    *kijkt naar zichzelf en realiseert zich dat hij zijn versie ook heeft verkocht*

    |:-

    Maar ja, ik had de GotY Edition ondertussen al *)
     

Deel Deze Pagina