1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Game of the Year Edition...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Outlander, 1 nov 2003.

  1. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben even gestopt met morrowind. Wacht de GotY-versie af en zoek dan mijn spullen weer op in de temple van Balmora.
    Daar heb ik ondertussen al een hele verzameling opgebouwd.

    Ik hoop dat alles er nog ligt.


    @da_master_chief

    Morrowind is meer dan een game.. het is een collectors item, moet je gewoon alles van kopen.
     
  2. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt tie nou uit????
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Hij is in Amerika gold, maar het duurde toen meer dan een half jaar na de US release voordat Morrowind hier uitkwam. Ik denk dat het waarschijnlijk nog tot lente zal duren voordat hij hier te koop zal zijn.
     
  4. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    in de lente komen al veelste veel goede games uit (tenzij ze alles weer een half jaar opschuiven natuurlijk :)).
     
  5. KiLLerKnight

    KiLLerKnight Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me onwaarschijnlijk als de Classics al 30 euro moeten kosten, maar ik zal natuurlijk niet klagen als dat wel het geval is ;)
     
  6. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de site van Bethesda betaal je voor de US (!!) versie 29,99 dollar. Zou vernaaieratief zijn als ze ons het dubbele laten betalen, niet? Dus ik verwacht dat het spel hier rond de 30 euro zal gaan kosten.
     
  7. KiLLerKnight

    KiLLerKnight Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat zal dan ook niet de eerste keer zijn, nietwaar? :mad: Maar ik verwacht (lees: hoop) dat het rond de 30-40 euro gaat kosten. Maar als ze meer gaan vragen, DOEI wat mij betreft.
     
  8. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind is de VS ook onderdeel van de Platinum Hits serie ($20/stuk) en daar hadden ze geen moeite om $30 voor de GOTY Edition te vragen. Maar ja, destijds hadden de Serious Sam games (voor de PC) een zacht prijsje in de VS maar in NL vroegen ze haast overal de volle mep. Ik denk dat online winkels als gcshop en gamerelease echter zoiets niet zullen doen tenzij de publisher opzettelijk de adviesprijs verhogen (lijkt me zeer sterk).
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2003
  9. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nu al bekend wannneer we de game hier in europa kunnen kopen.

    We hoeven, hoop ik, toch niet echt een half jaar te wachten?
     
  10. Indivi_Duel

    Indivi_Duel Freetimewarrior.com

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    2
    zal me nix verbazen, dat was met dat 1e deel ook.
     
  11. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    op tothegame.com is het nog altijd To Be Announced, play.com en amazon.co.uk hebben 31-01-2004 staan...
     
  12. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik hoop het niet, maar het heeft zo lang geduurt doordat ze het hele spel vertaald hebben.
    Ik heb het bijvoorbeeld eens gespeeld met mijn xbox ingesteld op Duits. Toen spraken alle NPC ook Duits. Dus dat zou verklaren waarom het toen zo lang duurde. Aannemend dat ze deze ook volledig vertalen zal het nog wel eens effe kunnen duren, hoewel ze het originele gedeelte al klaar hebben (lijkt mij)
     
  13. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat de release in Europa betreft heb ik de vraag maar aan M$ ,via de helpdesk, gesteld.

    Ik kreeg vandaag dit antwoord:

    Bij ons is nog niet bekend wanneer het spel in Nederland komt, maar als hij in Nederland op de markt komt dan staat het ruim van te voren op de site.

    Met vriendelijke groeten,
    XBOX TECHNICAL SUPPORT
    0800-023-3894

    Tot wel een goed service!!!
     
  14. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Is wel goede service maar ook een loos antwoord.
    Nu weten we nog niet wanneer ie komt, maar wel dat ie een keer wordt aangekondigd (wat overigens met de meeste games gebeurd). Maar we wachten hoopvol af!
     
  15. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu weet ik niet hoe betrouwbaar tothegame is maar zij hebben hem voor 30-jan-2004 staan (UK release). Ik ga alvast ff sparen!
     
  16. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Play.com en Amazon.co.uk hebben de datum ook naar 30-01-2004 veranderd.
    Ziet er naar uit dat ie dan ook echt uitkomt :)
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2003
  17. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik weet nog niet of ik hem dan ga kopen. Morrowind is het spel dat ik veruit het meeste heb gespeeld, maar toch, zo'n uitbreidingen. Ik had eigenlijk liever een Elder Scrolls 4 gehad.
     
  18. KiLLerKnight

    KiLLerKnight Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ze moeten natuurlijk even uitmelken (terecht op zich). En het duurt waarschijnlijk weer een eeuw voordat er een nieuw deel uitkomt:D
     
  19. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    K zag laatst op tothegame.com dat ze hem hebben staan voor 06-Feb-2004.

    Ben benieuwd, ben wel weer ff toe aan een groot avontuur!
     
  20. KiLLerKnight

    KiLLerKnight Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    'Groot' is niet het juiste woord. Ik denk eerder aan 'megasuperkolossaal' ;)
     

Deel Deze Pagina