1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Game of the Year Edition...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Outlander, 1 nov 2003.

  1. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ze hoeven het niet uit te melken. De hele Elder scrolls serie speelt zich af in het Keizerrijk Tamriel. Morrowind is een provincie in Tamriel, net als Daggerfall.
    Dus best kans dat een Elder scrolls 4 zich afspeelt in een andere provincie.

    Hier een kaartje van het hele keizerrijk.
    [​IMG]
     
  2. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook bij dimensionplus kun je hem reserveren. Hij staat voor 06/02/2004... eindelijk.
     
  3. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    welke provincies zijn dan al gebruikt in spellen? en zijn die delen in blood moon en tribunal ook apparte provincies?
    niet dat ik de GotY edition wil hebben ofzo, maar is toch leuk om te weten :p
     
  4. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe duur gaat kosten?
    Krijgt ie betere graphics?
    Zijn er minderlange laadtidjen?
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2004
  5. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    zo.n 30 euro betere graphics ja minder lange laadtijden denk ut nie de wereld is nog groter geowrden maar mijn boeien de laadtijden nie!
     
  6. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas zijn de laadtijden nog langer geworden.
     
  7. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Als ik me niet vergis speelde Arena zich in het hele gebied af.
    Daggerfall speelt zich af in Daggerfall
    Dan heb je nog de twee adventure spin-offs, Redguard en Battlespire. Ik weet niet waar die zich afspelen.
    Tribunal speelt zich af in Mournhold en Bloodmoon op een klein nieuw eiland (staat niet op de kaart).
     
  8. Wow, dan moet Arena een grote game zijn geweest :|
     
  9. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Nopg langere laadtijden!!!
    Dat is KUT!
     
  10. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Laadtijden BOEIUHH Niet want wat is er nu erg om 1.30 min te wachten als je daarnaa alles kunt doen wat je wilt het boeit me niks.
     
  11. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    jou niet mij wel:)
     
  12. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    ach je krijgt er het 200ste voor terug is heel logisch de laadtijden hoor maare je moet denken wat je daarna krijgt WOW!
     
  13. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    dus Arena is wel een hele grote game (heel dat land), maar had wel veel lange laadtijden. Maar je kon daarna wel alles doen wat je wilde. hmmm jaaaaahjaaaaah :confused:
     
  14. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1

    Ik vond et al dat et er raar uitzag op die map...(effe op m'n eigen map bij morrowind gekeken) er klopt geen k*t van Morrowind, check waar ebonheart ligt :confused: :confused:
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja ok, hier is het een beetje bruut uitgewerkt, maar het komt wel ong. overeen met waar Ebonheart ligt op ge gedetaileerde kaart :)
     
  16. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ebonheart ligt in het spel anders op het eiland van morrowind en aan het water. ik snap ook niet waarom vivec er niet op staat. is toch een van de grootste steden denk ik zo.
     
  17. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je dan ook je oude save-games opnieuw gebruiken?
     
  18. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja! Dat lees ik overal op internet, dat is dus ook 1 van de sterke punten van deze game je hoeft niet helemaal opnieuw te beginnen...

    Maar ja dat van die laadtijden, misschien niet erg als dat alleen bij 1 keer opstarten bleef, maar Morrowind (die ik inmiddels heb verkocht, beetje om de reden dat deze editie eraan zat te komen) bleef bij mij best vaak hangen (nee ligt niet aan mijn Xbox), en ook de framerate was niet om over naar huis te schrijven...

    Maar ja, hopen dat ze die framerate problemen aangepakt hebben in deze versie. Enige nadeel van de game vond ik dat ik af en toe het gevoel had teveel (ja je leest het goed) vrijheid te hebben... Soms wist je gewoon niet meer waar je mee bezig was, al helemaal niet als je gesaved had en pas week later weer verder wilde spelen...
     
  19. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Da's waar al had ik morrowind 2 dagen niet gespeeld wist je Niet meer wat je moest doen ik was het overzicht kwijt.
     
  20. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    nounou, niet overdrijven he ;) Gewoon effe in je diary kijken en viola! Niet dat die zo overzichtelijk was, maar et was goed te doen...
     

Deel Deze Pagina