1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Game of the Year Edition...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Outlander, 1 nov 2003.

  1. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook met een quest reeks tegelijk bezig zijn. Dus eerst alles voor bijv de mages, dan alles voor de huizen.
    En anders pak je er pen en papier bij en schrijf je op wat je moet doen en streep je door wat je gehaald hebt. Dit ga ik zeker doen als ik GOTY heb zodat ik ook nix vergeet.
     
  2. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Zo speelde ik het ook altijd.

    Ik heb het trouwens laatst nog gespeeld. Start ik het op, en ik was al bezig met plannen dat ik nu de house quests ging doen, bleek dat ik bezig was als vampier8)
     
  3. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel morrowind nog niet zo lang, maar kan je een vampier worden of zo?
     
  4. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    echt mijn grootste miskoop allertijden en dan nog nie te praten over die laad tijden|:- |:- .
    laat liggen laat liggen 8)
     
  5. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja, dat kan. Zo krijg je (mits je alle extra quests doet) een paar unieke items (Dark Sun Shield, Eltonbrand, Marara's ring)

    En dan nu......Hoe word ik een vampierDoor Benneke

    Allereerst. Ik raad je aan om pas vampier te worden als je de volgende dingen hebt.
    1) Je hebt de main quest NIET uitgespeeld, en je bent er ook nog niet aan begonnen. Ergens in de mainquest moet je namelijk iets doen, waardoor je geen vampier meer kunt worden.
    2) Zorg dat je level zo rond de 15 zit.
    :cool: Zorg dat je Goldbrand hebt gevonden.
    4) Zorg dat je een Heal spell hebt.

    Ervanuit gaande dat je dit allemaal hebt.

    Vampier wordt je door te vechten met een vampier. Een vampier ziet eruit als elke ander NPC, alleen hebben ze witte ogen en een rare stem. Vecht met een totdat het bericht komt dat je geinfecteerd bent met een ziekte (ik ben de naam even kwijt). Genees deze ziekte niet, maar rust 2 volle dagen. Nu krijg je een droom over een meisje met bloedtranen.
    Gefeliciteerd, je bent nu een vampier.

    NB. In de omcirkelde tomb zit in mijn ogen de beste vampierclan. Als je door een van hun geinfecteerd word, wordt je automatisch lid van hun groep, waardoor de leider je opdrachten geeft. Bij een van die opdrachten krijg je de Dark Sun Shield (een van de beste schilden) [​IMG]

    Voordelen van een vampier
    1) Je stats zijn hoger. (zowel sommige atributes als skills)
    2) Je bent immuun voor common disease
    :cool: Je hebt meer weerstand tegen 'normal weapons'
    4) 11 extra quests.
    5) Je komt heel veel waardevolle items tegen (alleen al doordat je voortdurend moet schuilen tegen de zon in tombs)

    Nadelen van een vampier
    1) Je kunt niet tegen de zon. Iedere seconde in de zon, betekend -5 health. Je zult dus 's nachts moeten reizen, en binnen moeten rusten (dit kan ook gewoon in de huizen van mensen, al zullen ze allemaal niet-zo-vriendelijke-dingen zeggen)
    2) Je bent zwak tegen vuur.
    :cool: Iedereen haat je. De meeste mensen zullen niet met je willen praten, en sommige zullen je zelfs aanvallen als je met hun praat. Alleen mensen van The mages guild en de Telvanni praten met je, ze verlenen geen services.
    4) De health vult zich niet aan door te rusten. In ruil daarvoor krijg je de 'vampire touch' spell (mythiscm), die neemt health op van het wezen waarop je hem uitspreekt.
     
  6. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    lvl 15 worden lukt me wel en een heal spell heb ik al :D maar wat is die goldbrand voor iets??? en hoe krijg ik het?
     
  7. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Goldbrand is een middelmatig zwaard, maar als je vampier wordt kun je hem ubgraden tot Eltonbrand, en die is über.

    Je krijgt Goldbrand door de deadric shrine quest voor Boetiah te doen.
    Je krijgt deze quest door met de shrine van Boetiah te praten. Hier volgt de route beschrijving.

    Ga naar Hlu Oad. Ga vanaf daar langs de kust naar het noorden. Je komt uiteindelijk een Deadric ruine tegen. Zwem nu naar het oosten, weg van de ruine (bereid je voor op heel veel irritante slaughterfish en dreugh). Ergens op de bodem van de zee ligt nog een ruine. Dit is de ruine van Boetiah's shrine. Praat met het hoofd van het gebroken standbeeld.
    Je krijgt nu een quest, en als je die quest haalt beloont Boetiah je met goldbrand.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ik zie dat outlander voor zijn iccon eens tikje 'gejat' heeft van mijn, nuja voorheen, site... :)

    Was wel netjes geweest om het ff te vragen...
     
  9. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je die goldbrand ook halen nadat je een vampier bent geworden?
     
  10. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja, maar dan heb je gewoon een vrij middelmatig zwaard. Eltonbrand is het allersterkste single handed zwaard in het spel. En je kunt Goldbrand alleen upgraden tot Eltonbrand als je een vampier bent.
    Als je bedoelt, terwijl je vampier bent. Dat kan niet. Dus of voordat je vampier bent, of als je weer genezen bent (maar dan kun je geen eltonbrand meer krijgen)
     
  11. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, heeéél jammer dat je bent gestopt met morrowind.nl :'-(
    Was een hele goede site met een hecte community :)
    Ik kwam er niet heel vaak, maar als ik kwam, was ik ook hooked aan mw.nl :) gewoon ff de forums doorspitten naar nieuwtjes over morrowind en soms een reactie nalaten (als Neowulf trouwens) :)
     
  12. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    @Gakkie

    Bij deze de vraag.. of het mag :D

    Hij komt van de nederlandse site. Maar volgens mij is hier "outlander" te zien.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2004
  13. kokoline

    kokoline Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2

    Ik denk dat je simpelweg te dom bent voor Morrowind,
     
  15. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind is de game waarvoor ik de Xbox destijds heb gekocht.
    IK heb de GOTY editie al gereserveerd. En wat mij betreft mag er nog een vervolg komen.

    Rn die laadtijden dat valt wel mee... na het laden kun je uren spelen. Volgens mij maakt de game gebruik van hdisk in de Xbox.
     
  16. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2

    Kijk, met jou kan ik praten. Mensen beseffen niet wat een formidabele kwaliteit dat spel heeft. Daar kan geen enkel spel tegenop, het is het enige spel dat je na een of twee jaar nog kunt spelen. Ach, laat ze maar met hun shooters (heb ik trouwens ook) of hun racegames (jeetje, die heb ik ook).
     
  17. c00per

    c00per Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, doe mij ook maar zo'n intelligent spel. Dit is nu eens een echte RPG. KOTOR was ook kewl hoor. Maar miste daar de vrijheid van MW. Ik ben ook zeker van plan om GOTY aan te schaffen. MOET. :) Maar ja Fable en Halo 2 komen er ook aan. Nou ja Fable...............misschien straks wel een doodgeboren game ;)

    ltrzzzzzzz
     
  18. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind is een game met een heel eigen sfeer. Het knappe is dat men een wereld schept, die niet ongeloofwaardig is.
    Je moet je wel willen verdiepen in de sfeer. Het is geen game voor even een uurtje spelen. Zelf reserveer ik er meestal de zondag voor.

    Van zo rond de middag tot in de avond.

    De verhaallijn is ook mooi. Het thema van "de verlosser" is een universeel thema. Als je er oppervlakkig naar kijkt... "technisch" gezien wellicht geen topper. Ik verwacht wel wat verbeterpunten in de GOTY. Maar die zijn er ook heb ik gelezen.
     
  19. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    fijn dat jij dat denkt, maar die game heeft gewoon een te lange laadtijd en dat heeft het voor mij verpest.
     
  20. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    morrowind laad helemaal niet zo lang....
     

Deel Deze Pagina