1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Game of the Year Edition...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Outlander, 1 nov 2003.

  1. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    hey benneke als je volledig vampier bent, kun je dan nog genezen??? En hoe..

    wel ergdat een diehard morrowind fan da moet vragen, maar vampieren heb ik nooit echt aan gedacht.
     
  2. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja, dat staat in het boek 'Vampires of Vvardenfell II'. Dus dat boek zoeken, lezen en wat puzzelen aan wat er precies geschreven staat.

    Als je geen zin hebt om het op de leuke manier te doen (lees: zelf uitvinden), schrijf ik hier tussen spoiler tags wat je precies moet doen om weer te genezen.
    Ga naar Bal Ur, en praat daar met het beeld van Molag Bal. Hij geeft je een opdracht. Als je die opdracht haalt, geneest hij je
     
  3. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    cool thnx, zal et eerst eens zonder de spoiler proberen he :D
     
  4. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    Tegen zoveel dommigheid kan ik niet op.
     
  5. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ging meestal dood, of ik had echt duizenden quests tegelijk waardoor het echt onoverzichtelijk werd. Ik vond het trainen ook veel te langzaam gaan. Toen ik op een gegeven moment verdwaalde in vivec ben ik er maar mee gestopt. Ik denk dat als je een beetje verder komt in het spel dat het toch wel leuk wordt alleen het duurt zo lang.

    Misschien moet ik maar eens overnieuw beginnen. Nog tips voor de skills die ik moet nemen?
     
  6. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Kies wat jij leuk vindt
     
  7. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Sorry vor deze post
     
  8. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2


    Hahahahahaha dit meen je niet:confused:
     
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ach.. Je kunt het ook overdrijven hé :{
     
  10. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    ik meen het dus wel, heb je dragonball Z budokai 1 voor ps2 wel is gespeeld? die laad pas lang
     
  11. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat niet over lang laden... tijd is realtief. Ik heb Morrowind uren, dagen... gespeeld. Als de game je aanspreekt, dan heb je het niet over lange laadtijden.

    Als je het daar wel over hebt. Verkoop de game, ga wat anders doen. :mad:
     
  12. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2

    Ja hoor, ik heb uit USA een boek over alle quests gehaald en uren internet afgestroopt naar de beste minor en major skills. Het is een kwestie van keuzes maken, de meeste spelers nemen van alles wat, omdat dat zo leuk is, maar in begin moet de je de boel al goed neerzetten, bepalen wat je wilt worden. Volgens een aantal sites zijn dit de beste skills:


    athletics, acrobatics, stealth, major armor, long blade, nercvantile, speechcraft, block, destruction, en een magische skill naar keuze. Speed is in begin belangrijk dus neem de steed als sterrenbeeld. Kunst is snel sterker te worden. Spring dus in begin veel van rotsen af, dat levert veel punten op, ga in zee en vecht een uurtje, je long blade en armor zullen snel stijgen. Als je sterker bent de grotten rond Seyda Neen afstropen en alles verkopen. Met het geld je training betalen. Zorg dat je snel sterker wordt. Ik ben inmiddels level 42, geef zelf licht in grotten, kan vliegen, heb ruim 1.000.000 aan goud in Balmora uitgestald, heb een zwaard van 110.000 waarde, ben nagenoeg niet te verslaan. In begin is ook de ring die je onzichtbaar maakt belangrijk, daarmee kun je de duurste wapens stelen! Zorg wel dat je dan de spreuk hebt die je gelijk terug doet vliegen naar de Creeper. Ale je niet helemaal begrijpt stel je maar vervolgvragen. Enne, neem een sterk ras (Orc, Nord, dat soort gasten).
     
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad, je moet een paar minuten wachten als je hem opstart, maar daarna kun je uren doorspelen. Af en toe moet hij even laden, maar dat is logisch als je zo'n grote speelwereld hebt.:)
     
  14. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    WHOOHOO morge 6 januari!!! hoop dat ie niet uitsteld is, net als al die andere hoere spelle
     
  15. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt dit spel nou eens uit?
    Ik zag dat het in 1 week tijd twee keer is uitgesteld, nu staat ie weer voor 20 februari! Ben benieuwd of ie wel komt in Europa.
     
  16. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Nog een jaar wachten?:eek:






    :+
     
  17. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    HEY pas op he! K schop je dalijk door heel mergraoten heen
     
  18. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb als ras een Imperial en als sterrenbeeld Battlemage.
    dat is toch ook wel goed?
     
  19. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    die agressiviteit van tegenwoordig :+
     
  20. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    dat maakt egt niet uit, als jij veel wilt vechten is ie goed (ik heb redguard met warrior) et gaat der gewoon om hoe je et wilt spelen
     

Deel Deze Pagina