je kan hem nog steeds reserveren bij Dimplus....die zeggen na telefonisch contact nog steeds dat hij bij hun binnenkomt op de 27ste.....daar is mijn kleine hoop dan ook op gevestigd
De Gameshop bij ons in de stad zei dan ook dat het een onzin verhaal is en dat dit spel gewoon in NL in de winkels komt. Alleen een "beetje" later.
ik heb ook mailtje gehad dat ze hem niet konden krijgen hoor Ik vind dit wel vaag van ubi soft, beetje jammer, ik had me er juist zo op verheugt!!
Ik ga zo naar de Makro, zal kijken of hij daar al ligt. Meestal hebben ze daar spullen net wat eerder dan in de andere winkels.
Weet iemand of ze em in duitsland al hebben??? Ga ik em bij de mediamarkt halen. Alleen oplette of et de engelse versie is...
Morrowind is multi-taalig. Zet je xbox maar eens op Duits of Frans en dan Morrowind spelen, kun je lachen
Ik heb mijn Xbox op Nederlands staan maar Nederlandse teksten ho maar, dus volgens mij klopt er iets niet van wat je zegt Benneke!!!
Kan, maar op mijn xbox zit geen Nederlands, dus dat weet ik niet. Maar ik weet wel (zelf geprobeert) dat als je de xbox in Duits zet, de NPC in Morrowind Duits praten.
Ik heb een mailtje terug gehad van Ubisoft waaruit blijkt dat morrowind idd NIET op de nederlandse markt verschijnt. Ik ga hem nu maar via internet bestellen. Vet klote dit !
Kutzooi! Hoe durven ze, stelletje *** Play.com werkt met creditcard en die heb ik niet. Is er iemand die er wel een heeft en bij play.com besteld? Of zijn er andere sites die morrowind wel verkopen zonder creditcard?
@Soulfly: Als het goed is, krijg ik hem morgen binnen van play. Als ik hem binnen heb dat post ik het wel